Fitness Seller

Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

JelleO

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2016
Berichten
39
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
22%
Hallo,

Ik zou graag clenbuterol gebruiken om af te vallen, naast dieet en 4-5x sport per week.
Kan ik er een goed resultaat van verwachten naast de bijwerkingen die je overal leest?

Dank voor jullie reacties
 
Je kunt zeker goede resultaten verwachten. Maar vergis je niet in de bijwerkingen..ik heb me zeker de eerste dag echt wel fucked up gevoeld en de rest van de twee weken zeer regelmatig hoofdpijn en het gevoel of ik milde parkinson had..zo erg trilde mijn handen.

Je wilt dit toch niet gebruiken om de december kilo's te verbranden..? Want ik zou het zelf enkel gebruiken voor de laatste loodjes..
 
Ik zou het gebruiken om men lichaam te kickstarten...
Zit nu op 22% volgens men weegschaal en, met uitzondering van de feestdagen, goed op men voeding aan het letten.
Recent onderzoek wees ook uit dat men testosteron te laag zit. Ik gebruik nu testimgel en binnenkort sustanon
 
Nee niet aan te raden, kickstsrten met clen is onzin. Je zult net zo veel resultaat behalen door de feestdagen niet ramhard te bingen.
 
Als je je calorien laag houd in combinatie met clen kan je hele goede resultaten mee behalen. Tip koop wel taurine alvast voor tegen de kramp. Plus genoeg water drinkeen.
 
heb aan albuterol gezeten, best wat sides maar weinig progress
 
Wat Marvin al zei, Clen voor de laatste loodjes.

Op 22% zou ik eerst mijn voeding eens tegen het licht houden. Afvallen begint en eindigt met de juiste voeding!
 
22% en clenbuterol willen gebruiken, dafuq. Al vreet ik een jaar slecht sta ik waarschijnlijk nog niet eens op 22%
 
22% en clenbuterol willen gebruiken, dafuq. Al vreet ik een jaar slecht sta ik waarschijnlijk nog niet eens op 22%

Best wel opbouwend commentaar dit.
 
Lichaam te kickstarten?

Dieeten gaat je meer opbrengen dan clen.

En als je blijft vreten gaat clen niet geven wat jij hoopt.Clen is niet de quick fix waarop jij volgens mij hoopt.

Zelf geen ervaring mee,maar in de gym paar gasten geweten die vet stonden en clen zaten te nemen.Resultaat ze bleven even vet. Eentje was zelfs nog vetter geworden.

Ik zou zeggen blijf er maar gewoon af.
 
Laatst bewerkt:
Gevolgen van een te laag testosteron zijn onder andere extra vet opslag rond de buikstreek. Maar dat wisten jullie al natuurlijk.
Dus neen: ik vreet niet.
Dit is hetzelfde als zeggen tegen een kaal iemand dat dit komt door...te vaak zijn haar te wassen?

Voor alle duidelijkheid: ik ben op dieet en tel calorieën, 1850 per dag, waarvan 50% eiwit en 25 vet en koolhydraten.

Er is dan ook al 3cm af.
 
Gevolgen van een te laag testosteron zijn onder andere extra vet opslag rond de buikstreek. Maar dat wisten jullie al natuurlijk.
Dus neen: ik vreet niet.
Dit is hetzelfde als zeggen tegen een kaal iemand dat dit komt door...te vaak zijn haar te wassen?

Voor alle duidelijkheid: ik ben op dieet en tel calorieën, 1850 per dag, waarvan 50% eiwit en 25 vet en koolhydraten.

Er is dan ook al 3cm af.
Vet wordt je door je kcals. Die 22% komt niet door een te laag testosteron.
 
Het toch best wel wat vriendelijker.



Laag testosterongehalte › Kenniscentrum Urologie Slingeland Ziekenhuis

En kijk dan vooral naar de gevolgen op lange termijn.

Ze zijn nog vriendelijk :)

Ze spreken daar over buikvet.Maar uw 22% vet zit niet alleen op uw buik. Uw algemene vet% ligt te hoog.
En dat komt niet door een te laag test gehalte.

Mijn test staat ook zeer laag.En toch is mijn vet% niet te hoog. Dus zoals ik al zei uw 22% komt door een kcal overschot en niet door een laag test gehalte.
 
En toch zit er alleen maar vet rond men buikstreek... :)

Wordt jij behandeld voor je te laag testosteron?
 
Geen behandeling. Ik val binnen de normale range. Zit net op de onderste grens. Normaal maar toch niet optimaal.

Vaak lusteloos e.d.
 
Dus niet té laag...
Maar weet wel hoe het voelt om lusteloos te zijn. Ik geraak men bed niet uit op sommige ochtenden terwijl ik de avond voordien om 22u al in slaap lig.

Ik zit onder de benedengrens en gebruik nu testimgel en binnenkort sustanon elke 3 weken.

En net omdat je overal leest dat buikvet wel degelijk een symptoom is/kan zijn van een te lage testosteronspiegel, heb ik besloten om te gaan diëten en sporten. Dit in de hoop dat het nu wél eens resultaten zal opleveren.

Vandaar dat opbouwend commentaar wel leuk zou zijn. Een beetje motivatie kan nooit geen kwaad :)
 
Back
Naar boven