XXL Nutrition

clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
een kennis van me heeft clenbuterol 100stuks 5mcg.

Hoe kan hij deze het beste gebruiken. wie kan er uit eigen ervaring een mooi schema maken!!

ik heb wel het en en ander gelezen, maar als iemand mij nog kan helpen, graag.

Hartelijk dank, daarvoor.
 
gewoon opbouwen.

van een halve tablet tot 2,5 tablet of misschien 3 als hij dat aan kan. Eigenlijk je temperatuur meten om het uur om te kijken of die nog stijgt. Zo niet, dan is dat je ideale dosis. Daarna bouw je weer af.

niet langer dan 2 weken achtereen in totaal. Daarna 2 weken rust en dan kan op zich weer 2 weken.
Als je het een en ander gelezen had, dan had dit toch geen probleem mogen zijn :D Ik geloof dat winstrol en clen wederom de zomer passeren als meest geliefde produkten namelijk.
Typisch seizoens gebonden.
 
5mcg?

Is dat geen afwijkende hoeveelheid voor Clen of vergis ik me nu?
 
nee hoor, bestaat wel degelijk.

schema only clen ;
 
Week
of cycle CLENBUTEROL / day
1 2
2 2
3 3 (2 days on 2 days off)
4 3 (2 days on 2 days off)
5 4 (2 days on 2 days off)
6 4 (2 days on 2 days off)
7 4 (2 days on 2 days off)
8 3 (2 days on 2 days off)
9 2 (2 days on 2 days off)
10 1 (2 days on 2 days off)
 
Originally posted by dbc01
5mcg?

Is dat geen afwijkende hoeveelheid voor Clen of vergis ik me nu?

Je hebt 5 mcg tabs van Generic Supplements.
 
je hebt ze van 0,05mg dat is 50 mcg van generic supplements
 
Originally posted by fer
je hebt ze van 0,05mg dat is 50 mcg van generic supplements

Bedoel ik ja, ik vergat de 0 erachter te zetten :)
 
Heren, ik kom wat laat in deze draad.. ik had niet zo goed door dat clenbuterol zo'n populair middel was om te lijnen..
Vond het ook veels te extreem. Heb wat gePMd met een forum-lid die clen als uiterste middel suggereerde.
Leek me interessant om er wat uit te knippen en plakken
.................
Clenbuterol vind ik een eng stofje, maar dat komt omdat de kranten daar een paar jaar geleden vol van stonden (had met vleesvee te maken), ik zou me er eens in kunnen verdiepen. Voorlopig houd ik het op EC en yohimbine gel waar ik net mee begonnen ben. Ik weet wel dat ik niet elk jaar zulke monstertochten wil rijden.. is funest voor mijn gewichtsbehoud.. je wilt niet weten hoeveel randonneurs vrij gezet zijn!

En vandaag vond ik het volgende in T-mag :

Useful Stuff
Edgy and applicable info on just about everything
by Brock Strasse

Sterility and Clenbuterol

I've always hated clenbuterol. I think I mention this every time I write a column. The stuff is dangerous, its benefits are minimal and very transient, and (at least with me) it causes serious migraine headaches at sub-therapeutic dosing.

Now it seems clenbuterol causes profound testicular damage, at least in pigs. It might cause a small transient rise in Testosterone, but the expense is that it can possibly make you unable to father kids someday. Check out this study:

The morphological consequences of anabolic clenbuterol treatment on the testicular parenchyma were investigated in 30 pigs at morphological and ultrastructural levels. Clenbuterol was given with food (1 ppm).

In the first group (n=10), treatment was maintained until slaughter (experimental period three months). In the second group (n=10), clenbuterol was withdrawn two weeks before slaughter (experimental period 2.5 months). A third group (n=10) of pigs not fed with clenbuterol served as controls.

Animals were slaughtered at nine months of age and samples of testicular parenchyma were collected for light and electron microscope studies. In the clenbuterol-treated groups, the interstitial cells showed a considerable increase in the organelles involved in Testosterone production, with an increased development of the mitochondria, smooth endoplasmic reticulum, Golgi apparatus and lipid droplets compared to the control group. The seminal epithelium displayed many lipid vacuoles and evident signs of tubular involution, such as degenerating and multinucleate germ cells. Sertoli cells gave evidence of metabolic alterations such as large lipid deposits and cytolysosomes. (4)

For now, it might be a good idea to skip the clen if you want to be a dad someday. There are better, legal fat loss supplements on the market anyway.


Double Strength Clen?

Yep, it seems that a company in China is now making 40mcg clenbuterol tabs for us bodybuilder types. The Hubei Huangshi Nanshang Pharmaceutical Company just came out with this new product. Now you can make yourself sterile twice as fast!
.....................

Zou er op neer komen dat het
- niet werkt
- gevaarlijk is voor je gezondheid, vooral als man..

Maar als je andere info hebt, waaruit zou blijken dat het
- niet gevaarlijk is
- wel werkt

laat ik me graag informeren over het tegendeel. Voorlopig ben ik bijzonder goed te spreken over de effectiviteit van pure EC. Over hoe goed yohimbine werkt, kan ik NOG niet oordelen..

Wel dat KH-stapelen bij mij giga-snel vet aanzet.. heb dit weekend tikje overdreven: een kilo vet er bij, maar wel mooi 1 kg MLM eraf door de toertocht van zaterdag denk ik zo.... ben weer terug van net onder 29% naar 30% :(

60 km fietsen op nuchtere maag klinkt heel leuk, maar ik heb de koelkast bekant leeggegeten gisteren.... zo ging het jaren terug nu altijd: ik at veels te weinig tijdens een toertocht, viel wel een kilo af en at me vervolgens de dagen erop door de hongerklop een slag in de rondte om vrijdag weer op hetzelfde gewicht uit te komen.. met CKD werkte het refeeden precies eender... zelfs als ik 'schoon' eet.
Misschien dat ALA nog niet eens zo slecht zou zijn (KH als glycogeen naar spieren ipv naar vet omgezet worden in de vetcellen).

Espi
 
Back
Naar boven