AndroidHealthClinic

Clenbuterol

Creator_DTH

Novice
Waardering
0
In Nederland kan je volgens mij niet makkelijk aan dit goedje komen tenzij je het besteld via internet o.i.d. (Waar je dan weer de hoofdprijs voor moet betalen.) Kan je het in België wel gewoon in de apotheek kopen?

En heeft iemand ervaring ermee? Ik heb begrepen dat je 100-140 mcg per dag moet nemen en de dosis moet opbouwen.

Het is geen anabool of zo, dus daarom gewoon bij voeding. ;)

Even een hele erge off-topic vraag voor de Belgen: Kan je in België nog gewoon koolteer kopen? (Sorry!)

euh, clen kun je niet zomaar kopen bij de apotheek hoor. En als je begint met 100-140 mcg, hou dan de telefoon bij de hand om 101 te bellen, want je begint namelijk met 40 mcg en bouwt dit op tot max. 140 mcg.

Dat zei hij ook, dosis opbouwen. Maar naar mijn weten is ook dit niet legaal in belgie te koop bij de apotheek. Bijna elke AS dealer heeft dit, dus ik zou zeggen probeer je dealer.

soulreaver zei:
Dat zei hij ook, dosis opbouwen. Maar naar mijn weten is ook dit niet legaal in belgie te koop bij de apotheek. Bijna elke AS dealer heeft dit, dus ik zou zeggen probeer je dealer.

ow ik begreep dat hij zei beginnen met 100-140 en daarvan opbouwen :p

Dat hoop ik toch van niet nee :D

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard was ik niet van plan om met 140 mcg te starten :) Is dat trouwens afhankelijk van je lichaamsgewicht of van andere factoren.

Dat je het in Nederland niet in de apotheek kan kopen wist ik, maar ik dacht dat ze in België flexibeler waren. Misschien kan je het zelfs bij een Belgische dierenarts krijgen?

Heeft iemand het hier wel eens gebruikt? Ik ben van plan om een kuur te volgen, om te testen of het echt de moeite waard is en of het nu echt zoden aan de dijk zet...

Ja, werkt erg goed. Maar dan moet wel je dieet in orde zijn anders doet het haast niks.
Ik hield mijn temp iets verhoogd en na 4 weken (2x 2 weken op/aan) zat ik op 150mcg en ging mijn temp niet echt omhoog. Tijd voor de afbouw toen :)

Terug
Naar boven