XXL Nutrition

clenbutrx (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb hem besteld, ben altijd zo ongeduldig, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik hem binnen heb, of ie werkt weet ik niet maar zal jullie wel op hoogte houden.
 
eigenwijs!
 
Nou Tjook jouw foto ziet er zeker niet verkeerd uit, ik denk dat de mijne ook wel in de smaak zal vallen, maar waarom zou ik? graag of niet

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

eigenwijs ben ik zeker wel ja hihi... jij niet dan?
 
Nou Tjook jouw foto ziet er zeker niet verkeerd uit, ik denk dat de mijne ook wel in de smaak zal vallen, maar waarom zou ik? graag of niet

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

eigenwijs ben ik zeker wel ja hihi... jij niet dan?

Ja heel!

Maare deel die foto maar met ons dan dan kunnen de experts oordelen! :cool:
 
je gaat echt niet meenen dat je het het besteld hebt he........i give up
 
als je verder zoekt, kom je erachter uit ervaringen van mensen dat clenbutrx beter werkt dan clenbutrol, iemand anders nog advies? toch bedankt!

dit deed hem wel :roflol:
 
Echte ephedrine is nauwelijks nog te vinden, over het algemeen - in de supplementen dan - zit efedra, geen ephedrine. En de vervanger synefrine wordt ook nog wel gebruikt.

Volgens mij kan je dat nog bestellen in de UK.

:google:
 
Voor en na pics!!! :p
 
Ben benieuwd wat het voor TS gaat opleveren: waarschijnlijk een flinke teleurstelling. Immers: bij een al redelijk ongezond laag gewicht dit soort spul gebruiken is gewoon dom. En waarvoor?

1.52m en 44kg :no:
 
Laatst bewerkt:
waarom ik clenbutrx wil gebruiken, (ik weet niet of ie werkt) is puur om die spierlijnen zichtbaarder te krijgen en strakker in mijn vel te komen ook al mag ik niet klagen met hoe ik eruit zie.
Ik wil al zeker geen bodybuilder worden maar waarom mogen mannen wat hun lijf betreft tot het uiterste gaan en ik niet.
Die mannen hebben een frame opgebouwd waardoor er iets is om zichtbaar te krijgen. Sorry dat ik het zeg, maar in je topic waarin je aangeeft dat je slankere benen wilt staan foto's waarop geen enkele vorm in je benen te zien is. Training die je doet is alleen gericht op kcal-verbranden - niet op het vormen (groter maken) van je spieren! Wat je niet hebt kun je ook niet laten zien. Ofwel: die lijnen ga je niet in je benen krijgen op deze manier.
 
dwarven, ik ben in het verleden (6jaar geleden) dik geweest, na een week goed ziek te zijn geweest heb ik besloten te gaan lijnen, heb ik allemaal echt netjes volgehouden zo ben ik op het gewicht gekomen dat ik nou heb, sinds toen ben ik geen grammetje aangekomen.
Heb waarschijnlijk de genen van mijn moeder, die is wel een lekker bek, zit veel es te vaak aan de ijs, chips en al die lekkernijen maar komt ook ook geen gram aan.
Nou zondig ik ook hier en daar maar probeer zoveel mogelijk bewust en gezond te eten puur en alleen maar omdat ik me daardoor energieker voel. waarom ik clenbutrx wil gebruiken, (ik weet niet of ie werkt) is puur om die spierlijnen zichtbaarder te krijgen en strakker in mijn vel te komen ook al mag ik niet klagen met hoe ik eruit zie.
Ik wil al zeker geen bodybuilder worden maar waarom mogen mannen wat hun lijf betreft tot het uiterste gaan en ik niet.
Ik ben 25 en geen 16 meer, ik denk helder na en weet wat bepaalde dingen met zich mee kunnen brengen, ik vind het jammer dat jullie commentaar op de ander blijven geven en niet proberen te begrijpen hoe de vork in de steel zit.
lijnen, vormen blablabla. Misschien moet je gewoon een normaal trainings schema gaan volgen en niet alleen op de cardio apparaten staan en domme supplementen kopen!!!!!!!
 
grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik lijn niet meer, dat is jaren terug. ik eet gezond en normale proties.
en als je goed kijkt op mijn andere topic zie je dat ik tegenwoordig ook aan krachttraining doe.
 
grrrrrrrrrrrrrrrrrr ik lijn niet meer, dat is jaren terug. ik eet gezond en normale proties.
en als je goed kijkt op mijn andere topic zie je dat ik tegenwoordig ook aan krachttraining doe.

Als je niet lijnt, wat moet je dan met een fatburner?!

Ik doe nu lunges en squat beide met 10 kilo wat best zwaar is voor mij, misschien dat ik over een maand een kilo erbij doe, maar eerst moeten die benen aangesterkt worden.
ik begin eersts met cardio tot ik 100 calorie heb verbrand, doe daarna 40 lunges, 40 squat en 40 buikspieroefeningen, daarna weer 100 calorie verbranden 20 lunges, 20 squat, 20 buikspieroefeningen en ga zo maar door tot ik 500 calorie heb verbrand en 100 van alle overige oefeningen heb gedaan, goed toch!!!
En sorry hoor - ik zou eens wat meer inlezen over krachttraining, want dit schema gaat je niet helpen bij je doel.
 
Droger staan = cutten = afvallen.
 
Back
Naar boven