MuscleMeat

Client met eetstoornis coachen

Bezoekers in dit topic

Te veel "coaches" die denken voedingsschema's en trainingsschema's maken een kunst / wetenschap is.

Sterker nog, die (hardcore) schema's zijn over het algemeen demotiverend. Laat iemand zien dat met eenvoudige aanpassingen al voortgang mogelijk is. Een coach zou juist moeten focussen op motivatie / voortgang en persoonlijke benadering.

De meeste beginners zijn inderdaad niet heel gemotiveerd, maar hebben ook wel haalbare doelen.
vind ik ook, maakt het verschil tussen een coach en een personal trainer
 
Iedereen is tegenwoordig toch coach?

Zo lopen ze bij ons in de gym wel rond in ieder geval. Vooral als ze 80 KG kenne benche jonguh:wl:
 
Iedereen is tegenwoordig toch coach?

Zo lopen ze bij ons in de gym wel rond in ieder geval. Vooral als ze 80 KG kenne benche jonguh:wl:
Het is maar een afstands studie :p paar avondjes leren en de certificaten zijn binnen :)
 
Ach of coach of voeding maar als die jonge geen ambitie zou hebben waarom begint ie dan met een coach weggesmete geld nee ?
Als dat soort mensen er niet zijn kan 80% van de PT’ers en coaches wel ander werk zoeken en zal jouw sportschool abonnement minimaal het dubbele kosten.
 
Als dat soort mensen er niet zijn kan 80% van de PT’ers en coaches wel ander werk zoeken en zal jouw sportschool abonnement minimaal het dubbele kosten.
Miss wel maar blijf het onnuttig vinden en tijd verspilling voor beide :)
 
Een coach steekt er zijn tijd in. Voor niks en degene die gecoached word heeft geen ambitie. Of wat dan ook misschien voor te starten. Is het nuttig. Maar voor derest lijkt het mij pure tijd verspilling of zie ik dit fout ?
 
pfff als ik coach / goeroe zou zijn had ik deze loser al lang gedumpt ,het is niets en zal nooit iets worden,
enkel winnaars zijn welkom
Blij dat jij geen coach bent dan...
Met zo'n instelling kom je er wel...

Een goeie coach weet bij iedereen de intrinsieke motivatie te vinden en deze aan te wakkeren. Een coach die op geeft is een loser. Iemand die altijd wint lijkt me geen coach nodig te hebben...
 
Blij dat jij geen coach bent dan...
Met zo'n instelling kom je er wel...

Een goeie coach weet bij iedereen de intrinsieke motivatie te vinden en deze aan te wakkeren. Een coach die op geeft is een loser.

is toch geen probleem ,je hebt coaches voor winnaars en je hebt coaches voor losers ,het is maar net waar je je thuis voelt
 
is toch geen probleem ,je hebt coaches voor winnaars en je hebt coaches voor losers ,is maar net waar je je thuis voelt
Coach voor winnaar hahahah...
Coaches maken winnaars, dat zijn ze meestal nog niet he...
Maar goed, wel duidelijk dat jij als winnaar geboren bent.
 
pfff als ik coach / goeroe zou zijn had ik deze loser al lang gedumpt ,het is niets en zal nooit iets worden,
enkel winnaars zijn welkom
En die arme jongen van 1m95 na z'n dagelijkse fietstocht naar actief werk maar honger lijden omdat coach hem op 2500 kcal zette terwijl hij wil bulken. :whip:
 
En die arme jongen van 1m95 na z'n dagelijkse fietstocht naar actief werk maar honger lijden omdat coach hem op 2500 kcal zette terwijl hij wil bulken. :whip:

ik moet altijd lachen om die zelfbenoemde coaches en goeroes en nog meer om die stumpers die er in geloven en er veel geld
aan spenderen,is hetzelfde als in de val van de supplementenindustrie trappen ,mooie praatjes ,geen resultaat maar wel een lege portemonnee en een illusie rijker
 
Een coach steekt er zijn tijd in. Voor niks en degene die gecoached word heeft geen ambitie. Of wat dan ook misschien voor te starten. Is het nuttig. Maar voor derest lijkt het mij pure tijd verspilling of zie ik dit fout ?
Dan zijn spinning klasjes voor huisvrouw oom tijdverspilling. Sterker nog het hele leven is zinloos.
 
Hmm begrijp ik maar kwaa elke sport dat er bestaat coaches kunnen je helpen je ergens aan zetten maar de persoon in kwestie moet alle effort erin steken want coach of wie dan ook kan het niet in zijn plek doen maar ik snap het punt wel hier vind het alleen jammer dat er zo mensen zijn
Euhm...75% van de mensen grofweg geschat🤣
 
Back
Naar boven