AndroidHealthClinic

Climax in zicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Berichten
128
Waardering
24
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Ben bang!

Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

Kan dit niet aan.

Vandaag maar vroeg naar bed...
 
Of zet een film op als afleiding.

Misschien is deze wat voor je, die vrouw had ook last van haar keel. Bleek dat haar klit in haar keel zat, misschien mankeer je dat wel! :eek:

Deep_throat_PD_poster_(restored,_borderless).png
 
5:10...wat ik morgen ga meemaken:


Jezus die slang gaat diep!!! Lijkt me ook eng zo'n draad in je keel. En waarom zou je via je neus niet kokhalzen? Is een CT scan niet beter en nuttiger dan dit soort slangen-steek-onderzoeken?
 
Rare gasten opt forum laatste tijd manmanman bann en verwijder deze rommel gewoon.
 
6:46....dit overleef ik niet


 
En dan te bedenken dat dit het begin van de medische molen is....!
 
Je zou op tijd naar je bed gaan toch
 
Ik wil die ananasfoefi wel eens een keer heerlijk afpijpen
 
Als ik afga op de afbeelding die Ano11_01_24 online heeft gezet dan zit mogelijk haar clit in haar keel , misschien raakt ze de klik wel kwijt hahah
 
Yes, ga nu maar slapen. Keel voelt raar aan, alsof er iets vastzit, dus gewoon die slang erin en laten onderzoeken.

Ik laat jullie morgen weten hoe het was.
 
6:40

 
Ben benieuwd. Of heeft de KNO gezegd dat het niet ernstig is en dat een gastroscopie niet nodig is. En denk je nu dat de beste man ook incompetent is.
 
Ik ben benieuwd naar de climax maar we zien haar volgens mij hier nooit meer terug.
 
Back
Naar boven