Fitness Seller

Clippes Jay en Mustafa in de re-run

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Voor de mensen die het hebben gemist: Het Tribute-clipje over Jay Cutler...met als extraatje met dank aan Duck de Mustafa Tribute.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Bedankt om het nog es te posten D
 
Bedankt die van Mustafa had ik nog niet:thumbs:
 
tnx beiden! had het clipje van Jay nog niet :)
Weet iemand trouwens mss wat de titel van het oorlogsliedje is, dat begint op driekwart van het filmpje van Jay?
 
Een kwartier gewacht voor filmpjes die ik al gezien had :o
 
jojo_708 zei:
Een kwartier gewacht voor filmpjes die ik al gezien had :o

Dan wordt het toch eens tijd dat je een andere internetbrowser aanschaft, ik heb 2 minuten gewacht en het was het wachen waard :D
 
DBC01 zei:
Voor de mensen die het hebben gemist: Het Tribute-clipje over Jay Cutler...met als extraatje met dank aan Duck de Mustafa Tribute.

[Link niet meer beschikbaar]
zeg Diebiecienuléén, dat je dat oude cutler filmpje na mij nogmaals post vind ik prima, maar dat je vervolgens met dank aan Duck een mustafa filmpje plaatst, kijk om je heen ouwe:D ok dat filmpje had ik al gepost:cool:
 
Sport2000 zei:
zeg Diebiecienuléén, dat je dat oude cutler filmpje na mij nogmaals post vind ik prima, maar dat je vervolgens met dank aan Duck een mustafa filmpje plaatst, kijk om je heen ouwe:D ok dat filmpje had ik al gepost:cool:

Óók op een temp. server maatje. En die had ik niet van jou. Ik kreeg em van MD.
Dus dien ik de juiste bron te vermelden van wie IK hem heb, snappie? :cool:
 
DBC01 zei:
Óók op een temp. server maatje. En die had ik niet van jou. Ik kreeg em van MD.
Dus dien ik de juiste bron te vermelden van wie IK hem heb, snappie? :cool:
ik snap het lieverd, wees maar niet bang:kiss:
 
Sport2000 zei:
ik snap het lieverd, wees maar niet bang:kiss:

Goedzo. Ik ben net al naar de buren gestapt en heb ze gezworen hun stereo mét hun erbij los te trekken als ze me nog 1 keer tracteren op open ramen en beukende herrie en dat was wel weer genoeg roidrage voor vandaag. ;)
 
Laatst bewerkt:
de naam drama queen past echt goed bij je:haha:
 
DBC01 zei:
Goedzo. Ik ben net al naar de buren gestapt en heb ze gezworen hun stereo mét hun erbij los te trekken als ze me nog 1 keer tracteren op open ramen en beukende herrie en dat was wel weer genoeg roidrage voor vandaag. ;)


Iedereen heeft zo zijn uitlaat klep nodig DBC dat zou jij toch moeten weten. Leven en laten leven, geven en nemen.
 
Ja maar niet elke ochtend om half 5. Ramen kunne ook dicht toch? :fu:
 
Back
Naar boven