AndroidHealthClinic

clomid en nolvadex?

Bezoekers in dit topic

Bees

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
5
Waardering
0
hallo heren,
Allereerst wil ik iedereen bedanken die zijn kennis op deze website et ons deelt.

begonnen aan mijn eerste kuur! en zeer tevreden. goeie start, aar t einde is ook heel belangrijk!

een dom vraagje mischien? maar ik wil er toch zeker van zijn dat ik het goed heb begrepen.

hier komt tie dan:

ik heb een kuur van 10 weken gedaan met test 250mg en deca 200mg

ik heb begrepen dat ik in de laatste 2 weken van mijn kuur moet beginnen met pregnyl en gesteriliseerd water 750 iu (hoeveel ml is dit?)
dit om de 3 dagen om mijn ballen op normale formaat te krijgen.
hiermee moet ik nog 1 week doorgaan na mijn kuur. (dus totaal 3 weken)

na pregnyl 1 week pauze.(dus 2 weken pauze na de kuur)

en dan beginnen aan de nakuur!

mijn vraag is; moet ik hier zowel nolvadex 20mg en clomid 75mg elke dag slikken? of is nolvadex alleen niet voldoende?

alvast bedankt!
 
1 welke versie pregnyl heb je ....iu zitten in de droge vorm NIET in het aantal ml
2 ja 750-1000 iu E3D is prima voor 14 dagen om de atrovie te nekken
3 Alleen nolva op 20mg voor 4 weken,2 weken na je laaste inject is prima
 
Yo kriel,

wat vind jij zelf van de combo van novaldex en clomid vb :

week 1 t/m 2 20mg nolvaldex + 50 mg clomid
week 3 t/m 4 20 mg novaldex

ik merk dat clomid vaak niet meer veel word genomen vanwegen oog problemen maar bij lage doseringen en de korte tijd lijkt mij dat wat overdreven is is ook bij novaldex van toepassing (welliswaar in mindere mate).
ik heb daar in iedergeval zelf nooit last van gehad dus wat vindt jij van deze combo (overdreven en wat is jouw reden hierachter)
even een vraag aan onzer roids bijbel :)

groeten martijn
 
hallo heren,
Allereerst wil ik iedereen bedanken die zijn kennis op deze website et ons deelt.

begonnen aan mijn eerste kuur! en zeer tevreden. goeie start, aar t einde is ook heel belangrijk!

een dom vraagje mischien? maar ik wil er toch zeker van zijn dat ik het goed heb begrepen.

hier komt tie dan:

ik heb een kuur van 10 weken gedaan met test 250mg en deca 200mg

ik heb begrepen dat ik in de laatste 2 weken van mijn kuur moet beginnen met pregnyl en gesteriliseerd water 750 iu (hoeveel ml is dit?)
dit om de 3 dagen om mijn ballen op normale formaat te krijgen.
hiermee moet ik nog 1 week doorgaan na mijn kuur. (dus totaal 3 weken)

na pregnyl 1 week pauze.(dus 2 weken pauze na de kuur)

en dan beginnen aan de nakuur!

mijn vraag is; moet ik hier zowel nolvadex 20mg en clomid 75mg elke dag slikken? of is nolvadex alleen niet voldoende?

alvast bedankt!

Trek je de test wel 2 weken langer door dan de deca? Heb je erge last van atrofie dan? Als dat niet het geval is zou ik niet te snel naar Pregnyl grijpen.
 
Yo kriel,

wat vind jij zelf van de combo van novaldex en clomid vb :

week 1 t/m 2 20mg nolvaldex + 50 mg clomid
week 3 t/m 4 20 mg novaldex

ik merk dat clomid vaak niet meer veel word genomen vanwegen oog problemen maar bij lage doseringen en de korte tijd lijkt mij dat wat overdreven is is ook bij novaldex van toepassing (welliswaar in mindere mate).
ik heb daar in iedergeval zelf nooit last van gehad dus wat vindt jij van deze combo (overdreven en wat is jouw reden hierachter)
even een vraag aan onzer roids bijbel :)

groeten martijn

Nee dat is nix imo Clomid moet zowiezo erg hoog gezet worden,en 50mg is veel te laag.

beter zou je combo aromasin met tamoxifen kunnen combineren das een veel beter verhaal
 
Nee dat is nix imo Clomid moet zowiezo erg hoog gezet worden,en 50mg is veel te laag.

beter zou je combo aromasin met tamoxifen kunnen combineren das een veel beter verhaal

Kijk daar heb ik wat aan, karma voor jouw (al heb je dat niet nodig zo te zien)
Ik zie alleen de melding dat ik andere mensen karma moet geven voordat ik jouw karma kan geven, dus krijg je later ;)
 
Zowel Nolva als Chlomid doen precies hetzelfde. 't Zijn beide zwakke oestrogenen die wel sterk binden aan de receptor. Dus wel gebonden receptoren, geen neg feedback signaal naar je Hypothalamus.

Aangezien Chlomid veel meer bijwerkingen heeft dan Nolva en Nolva ook nog eens de gevoeligheid voor LH verhoogd zie ik echt niet in waarom men uberhaupt nog over Chlomid nadenkt.

Hormonal effects of an antiestrogen, tamoxifen, in normal and oligospermic men.

Vermeulen A, Comhaire F.

The administration of tamoxifen, 20 mg/day for 10 days, to normal males produced a moderate increase in luteinizing hormone (LH), follicle-stimulating hormone (FSH), testosterone, and estradiol levels, comparable to the effect of 150 mg of clomiphene citrate (Clomid). However, whereas Clomid produced a decrease in the LH response to LH-releasing hormone (LHRH), no such effect was seen after the administration of tamoxifen. In fact, prolonged treatment (6 weeks) with tamoxifen significantly increased the LH response to LHRL. Treatment of patients with "idiopathic" oligospermia for 6 to 9 months resulted in a significant increase in gonadotropin, testosterone, and estradiol levels. A significant increase in sperm density was observed only in subjects with oligospermia below 20 X 10(6)/ml and normal basal FSH levels. When basal FSH levels were increased or oligospermia was moderate (greater than 20 X 10(6)/ml); no effect on sperm density was seen. As sperm density increased, FSH levels decreased, suggesting an inhibin effect. Sperm motility was not improved by tamoxifen treatment. In five boys with delayed puberty, tamoxifen treatment appeared to activate the pituitary-gonadal axis and pubertal development.

PMID: 640052 [PubMed - indexed for MEDLINE]

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/640052?dopt=Abstract
 
Zowel Nolva als Chlomid doen precies hetzelfde. 't Zijn beide zwakke oestrogenen die wel sterk binden aan de receptor. Dus wel gebonden receptoren, geen neg feedback signaal naar je Hypothalamus.

Aangezien Chlomid veel meer bijwerkingen heeft dan Nolva en Nolva ook nog eens de gevoeligheid voor LH verhoogd zie ik echt niet in waarom men uberhaupt nog over Chlomid nadenkt.



http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/640052?dopt=Abstract

Duidelijk verhaal, ik nam het er altijd bij zoals boven geschreven.
 
Back
Naar boven