AndroidHealthClinic

Clomifen-trauma

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Hallo, ik wil graag een praatgroep oprichten voor schrijnende Clomifen-gevallen. :eyebrow: :D :help:

Zover is het nog niet maar ik moet je zeggen dat ik het een beetje zat wordt, dat nakuren: Mijn god wat een kleurrijke puisten krijg ik van Clomifen, ongelofelijk. Ze doen bijna niet onder voor mijn EQ-puisten; pijnlijk, plat en moeilijk weg te krijgen.
En dan die zooi die eruit komt... :( het beperkt zich gelukkig tot mijn rug en schouders maar af en toe zit er ook een verdwaalde op mijn biceps of triceps. Keiharde bulten. Da's nou typisch Clomifen.

Nog een weekje, dan is het gedaan.

Steunbetuigingen kunnen via PM gestuurd worden. 8)

Morgen trouwens aan de Clen beginnen!

Ik dacht al waar komen die puisten vaandaan. Ik heb nooit puisten en tijdens het kuren ook niet maar toen ik 4 weken later met clomid begon kreeg ik gigantische puisten op mijn rug en schouders wat 2 maanden geduurd heeft.

Ik wist niet waar dat nou precies van kwam, maar nu lees ik dus dat dat door clomifen komt.
Dus geen clomid de volgende keer.

Zou nolvadex beter zijn?

dbc01 zei:
Hallo, ik wil graag een praatgroep oprichten voor schrijnende Clomifen-gevallen. :eyebrow: :D :help:

Zover is het nog niet maar ik moet je zeggen dat ik het een beetje zat wordt, dat nakuren: Mijn god wat een kleurrijke puisten krijg ik van Clomifen, ongelofelijk. Ze doen bijna niet onder voor mijn EQ-puisten; pijnlijk, plat en moeilijk weg te krijgen.
En dan die zooi die eruit komt... :( het beperkt zich gelukkig tot mijn rug en schouders maar af en toe zit er ook een verdwaalde op mijn biceps of triceps. Keiharde bulten. Da's nou typisch Clomifen.

Nog een weekje, dan is het gedaan.

Steunbetuigingen kunnen via PM gestuurd worden. 8)

Morgen trouwens aan de Clen beginnen!

DAt is de reden dat ik vanaf nu nolvadex gebruik. Ik herstel stukken sneller, en medee daarom ook totaal geen last meer van puisten gehad.

Ho ho er is niet zoiets als of-of, het is juist de combo die het zo interessant maakt.

Uit diverse onderzoeken is naar voren gekomen dat Nolvadex en Clomifen beiden stoffen in zich hebben die in grote getale op elkaar lijken qua werking maar daarnaast elkaar dus ook prima AANVULLEN.

Met andere woorden: Elk heeft z'n eigen specialiteit.
Daarom kuur ik na met beiden.
20mg Nolva en 50 mg Clomifen per dag, met uitondering van de eerste week, dan pak ik hogere doses.

Je kunt nooit zeggen of Clomifen of Nolvadex aangezien beiden unieke werkingen hebben.

dbc01 zei:
Ho ho er is niet zoiets als of-of, het is juist de combo die het zo interessant maakt.

Uit diverse onderzoeken is naar voren gekomen dat Nolvadex en Clomifen beiden stoffen in zich hebben die in grote getale op elkaar lijken qua werking maar daarnaast elkaar dus ook prima AANVULLEN.

Met andere woorden: Elk heeft z'n eigen specialiteit.
Daarom kuur ik na met beiden.
20mg Nolva en 50 mg Clomifen per dag, met uitondering van de eerste week, dan pak ik hogere doses.

Je kunt nooit zeggen of Clomifen of Nolvadex aangezien beiden unieke werkingen hebben.

ik heb 1 week clomid gebruikt, daarna alleen maar nolvadex.

Het is bijna niet discussieerbaar aangezien ieder z'n eigen favoriete manier van nakuren heeft en da's maar goed ook, we zijn niet allemaal hetzelfde.

Als ik het helemaal volgens mijn wens zou doen dan zou het alleen Nolva zijn en die shit-clomid eruit.
Maar het gaat erom wat het beste voor mijn herstel is dus moet ik die puisten nog maar even voor lief nemen.

Er is onlangs weer een onderzoek geweest van een arts in zowel Thailand als de VS; in beide gevallen kwam de patient, een ex-BB'er, met een volledige verrotte axis en 0% eigen sperma-productie naar de arts.

Een hopeloos, impotent geval volgens vele artsen.
Deze wist hem erbovenop te helpen met grote hoeveelheden Clomifen gedurende 3 maanden!

Ik heb van mezelf al last van acne en net begonnen met mun kuur. De nakuur moet nog komen. Dus dat beloofd nog wat, maar neem het maar voor lief. Had alleen clomid liggen maar denk dak maar nolva erbij bestel. In welke dosering zou je ze gebruiken en in welke verhouding..?
Mun kuur bestaat uit deca/test 8 weekjes
week 1-2 deca/test 200/250
week 3-6 deca/test 400/500
week 7-8 deca/test 200/250

Laat ik beginnen met te zeggen dat je beter meteen kunt beginnen met 500mg te zetten in de eerste week, wil je volledig de test-levels gaan benutten over lange tijd.

Dit pyramide-kuurtje is erg gedateerd, erg 'old school' en zie je niet vaak meer. Aangezien Deca lange esters heeft hoef je Deca ook niet in zo'n pyramide te gooien.
Maar da's jouw keus.

Wat ik doe is als nakuur:

Clomifen: Eerste dag 300mg, tweede en derde 100mg, dan 50mg per dag gedurende 4 weken aangezien ik een behoorlijke kuur heb gehad.
Noldadex eerste week 40mg per dag, dan 3 weken 20 mg per dag.

Jouw kuur zou ik zo doen:

Week 1-8 test 500mg
Week 1-8 Deca 200mg (als het je eerste kuur is, anders 400mg).

En de test dan splitten en 2x per week 250 mg..?
En deca gewoon 1x per week 200mg..?
Alvast bedankt voor de moeite.... :)

Test in 1 keer en Deca ook.
Je kunt Test gaan splitten maar veel maakt het niet uit op 500mg.

Hou maandag aan als 'spuit-dag' en begin zo iedere week met een verse zet. :)

Is dit zo'n slecht kuurtje dan..? Ik dacht ik begin met een lage dosering om te kijken of ik erg last krijg van acne en als ik geen last heb dan schroef ik het op. En ga lager in mun dosering aan het einde om een zachtere landing te creeeren. En het is inderdaad mijn eerste kuur. Train nu al 3.5 jaar. Ben 1.82m. en 87 kg. met 8%vet. Groetjes

Die zachte landing kun je met Deca wel wegschrijven aangezien Deca hopeloos lange esters heeft.

Zachte landingen in AAS-land zijn bijna niet te creeren omdat je toch aardig wat overhoopt haalt in je lichaam.

Mag ik je wat aanraden dan, aangzien het je eerste kuur zal worden, geheel in mijn filosofie?

Een rechte kuur met minimale hoeveelheden.

Week 1-8 Test 250
Week 1-8 Deca 200

Da's alles. Ga es kijken hoe je daar op gaat.

Zorg je wel dat je Deca ECHT is want er zwerft nog erg veel nep rond en dan krijg je het idee dat je niet genoeg neemt en dan ga je meer spuiten (je neemt aan dat je 500mg of meer zet) maar achteraf blijkt dan vaak dat er maar een schijnbeetje nandrolon in je vials zat.

Dus goed opletten wat je koopt! :)

Ik ga er vanuit dat het spul wat ik heb echt is. Ik heb het gekregen van de eigenaar van mijn sportschool. Hij is een ouwe rot in het vak :D Hij begeleid mij (en spuit mij) en zorgt voor de spullen. Hij heeft testoviron van schering en deca van international farmaceuticals (200mg/ml). Bedankt voor je advies en zal er nog over nadenken wat ik doe. Hartelijk bedankt voor je moeite:D

Graag gedaan.

Maar haal die pyramide van Deca echt uit je hoofd;
als je bijvoorbeeld Deca in week 4 verhoogd naar 400mg dan zal deze er pas inslaan na 4 weken, dus in week 8, als je je test al stopt. Haalt dus niet zoveel uit snappie?

Als is het omdraai dan..?
week 1-4 deca 400/test 500
week 5-8 deca 200/test 250

Misschien is dit een goeie ..?

Neenee Tinus, doe nou maar gewoon een 'plain' zoals ik eerder schreef!

Ik heb besloten om het toch maar met de middelen te doen die ik heb. Ik heb het spul al klaar liggen en heb al betaald en al.

Ik dacht hier aan.

Deca wk 1-8 300mg/wk
Test wk 1-2 250mg/wk
wk 3-6 500mg/wk
wk 7-8 250mg/wk

Meer kan ik er nie van maken. Heb de deca constant gehouden en de test maar in een pyramide constructie gestopt. Kan de test wel op 500 laten, maar dan moet ik weer bijbestellen en daar heb ik geen behoefte aan (en geen geld)
Zeg me effe of het er mee door kan. Groetjes

Hou die test lekker straight op 250 en wat je overhebt gebruik je voor je volgende kuur!

maar dan heeft hij meer deca dan test is dit wel zo verstandig???

Nee daarom zou ie het moeten doen zoals ik het zei, maar dat wil ie niet want dan moet ie bijkopen.

En op deze manier zit ie er ook onder, zij het ruim de helft van z'n kuur.
Maar ja, 't is kiezen of delen.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven