AndroidHealthClinic

Clostebol acetaat

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Wie heeft er wel eens met clostebol acetaat gekuurd?

Ik overweeg om het volgend jr in de zomer voor de cut te gebruiken. 6-8 weekjes in combi met primo denk ik. Ben dus eigenlijk benieuwd naar evt gebruikerservaringen.

Qua giftigheid is het nagenoeg gelijk aan anavar. Het is testosteron met een chloorgroep eraan geplakt. Hierdoor verliest het de androgene eigenschappen voor het grootste deel en schijnt dus niet geschikt te zijn voor een massakuur.

Het kan zowel oraal als IM gebruikt worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een niet aromatiserende vorm van testoteron en het zet ook niet om in dht, hartstikke veilig dus om een beetje vvm aan te zetten zal niet erg effectief zijn maar goed. Zoals er in dat verslag staat van big cat goed voor HRT.
 
Het is een niet aromatiserende vorm van testosteron en het zet ook niet om in dht, hartstikke veilig dus om een beetje vvm aan te zetten zal niet erg effectief zijn maar goed. Zoals er in dat verslag staat van big cat goed voor HRT.

Welk verslag?
 
ja ik gebruikt...dat spul is nog stukken minder giftig dan anavar...is echt 1 van de mildste roids ooit....hierdoor ook weinig resultaat meegeboekt..naam 100mg ED voor 6 weken...neit echt denderend...ook klote om te maken btw
 
ja ik gebruikt...dat spul is nog stukken minder giftig dan anavar...is echt 1 van de mildste roids ooit....hierdoor ook weinig resultaat meegeboekt..naam 100mg ED voor 6 weken...neit echt denderend...ook klote om te maken btw

ouwe labrat...:D
 
ja ik gebruikt...dat spul is nog stukken minder giftig dan anavar...is echt 1 van de mildste roids ooit....hierdoor ook weinig resultaat meegeboekt..naam 100mg ED voor 6 weken...neit echt denderend...ook klote om te maken btw

Geen orale vloeistof mogelijk met 96% ethanol? Heb geen zin om er een inject van te maken en me de pleuris te prikken.
 
Back
Naar boven