MuscleMeat

Club Sensual (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
ALMERE, 14 april 2005 – Club Sensual is een nieuwe organisatie die per november 2005 actief wordt in het organiseren van dance events. Bij Club Sensual staan waarden als vrouwvriendelijkheid, passie en vooral uitvoerig genieten tijdens het stappen hoog in het vaandel. In november wordt er gestart met het eerste event genaamd ‘Sensual’. Deze avond keert om de maand terug (4e vrijdag van de maand) in een van de mooiste locaties van Nederland: de Lexion Venue te Westzaan. Hiernaast werkt Club Sensual nog aan meerdere concepten waar later meer over bekend wordt gemaakt.

Sensual music & DJ’s

‘Sensual’ wordt een clubavond waar veel kan en veel mag, met de juiste muziek (funky grooves, disco, club en classics) in een juiste omgeving en met de daarbij horende privacy. Club Sensual heeft 2 residents aangesteld voor dit concept die gaan zorgen voor de muzikale invulling van het geheel. Deze DJ’s, t.w. Les Luca en Jeffreyt passen door hun muziekkeuze uitstekend bij het concept en zullen er alles aan doen om het de bezoekers naar hun zin te maken.

Locatie & deurbeleid

Door de visie van Club Sensual te combineren met de juiste locatie is er gekozen om als standplaats de Lexion Venue in Westzaan te gebruiken voor de feesten van Club Sensual. De grote zaal van dit complex zal in eerste instantie gebruikt worden voor de events. Deze zaal combineert ruimte, luxe, uitstraling en intimiteit waardoor de sfeer niet ontbreekt en er gegarandeerd warme nachten zullen volgen. Tegenwoordig is er een overdaad aan erotische feesten waarbij bezoekers zich storen aan lastige en opdringerige mensen. Om de sfeer te waarborgen hanteert de organisatie een streng deurbeleid. Dit houdt in dat er enkel toegang wordt verleend aan vrouwen alléén en stellen (man/ vrouw). De toegangsprijs voor Sensual bedraagt € 30,- voor stellen en € 15,- voor vrouwen.
Mannen zonder vrouwelijke partner worden niet toegelaten!
Voor meer informatie over Sensual en Club Sensual zie: www.clubsensual.nl.

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me een erg gezellig feest, muziek en deurbeleid spreken me zeer aan, vanmiddag maar es kaarten gaan bestellen! :thumbs:
 
klinkt als een pottenfeest
 
Zal je toch iets beter moeten lezen :thumbs:

Tegenwoordig is er een overdaad aan erotische feesten waarbij bezoekers zich storen aan lastige en opdringerige mensen.


Beroepshalve (ik sta zelf aan de deur) is mij ter ore gekomen dat met name mannen in groepen en solo op pad gaan naar dat soort feesten omdat ze denken makkelijker te scoren vanwege de erotische thema's en geladenheid. De organisatie van deze feesten houdt daar juist rekening mee en neemt z'n maatregelen. Wel zo prettig want het aantal kerels dat je meisje lastig valt zodra jij drankjes bestelt is anders niet te tellen.

Weg met die losers! :D
 
ik erger me ook rot aan die single losers die ff naar je vriendin roepen 'tieten bloot'

weg met die arme stakkers :yes:

en wie weet kan ik nog wat lesbian action aanschouwen :lick:
 
sounds good... als het deurbeleid maar ok is inderdaad...
en niet van die snurkers die denken binnen te komen omdat hun date hun opblaaspop is
 
Daar ga je als meid dus ook alleen heen als je last heb hoofdpijn lijkt me :rolleyes:
 
Het vervolg is inmiddels ook al bekend:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven