AndroidHealthClinic

Clubs in Antwerpen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fyodor

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2007
Berichten
17
Waardering
0
Hi all,

Kent iemand enkele goeie plaatsen om te trainen in A'pen? Ik ben niet van die streek, maar zal er de komende maanden werken en zoek een club om na het werk te trainen. Als ik kijk op maps.google.com krijg ik enkel clubs in het genre van Passage, Health City enz. Ik zoek meer een basic club, een doodgewoon krachthonk.

Iemand enig idee?

PS: ik weet niet of ik in het juiste forum geplaatst heb, hoop van wel
 
Waar ergens ga je werken? Is misschien handig om te vermelden aangezien je natuurlijk het beste iets in de buurt neemt of op je weg.
 
Antwerpen stad of heel provincie antwerpen?

In antwerpen stad hebde idd passage fitness, health city.
Der is boven cafe danvers (rosse buurt) ook ne fitness, kben er zelf nooit geweest maar maten gingen der altijd.
1 beurt kostte 1,5e ofzoiet (2jaar geleden wel). Hoe het der vanbinnen uitziet, geen idee. Ge kunt altijd is langsgaan.
Heet Jack's Health Center. Staat in/op de goudengids.be (zoals vele andere)
 
Bedankt voor de links, ziet er wel okee uit! Ik werk vlak aan de ring, waar de E19 richting Brussel vertrekt.
 
Bedankt voor de links, ziet er wel okee uit! Ik werk vlak aan de ring, waar de E19 richting Brussel vertrekt.

Ja zoek is rond wilrijk/berchem/edegem ofzo he. Gebt de passagefitness voorbij den harmonie maar das natuurlijk gigantisch duur.
Kijkt is in de goudengids en ga overal is rond, controleert prijzen en spullen en dan kunde u keuze maken e ;)
 
Bedankt voor de links, ziet er wel okee uit! Ik werk vlak aan de ring, waar de E19 richting Brussel vertrekt.

Ik woon Vlak naast De E19. Zelf train ik in MC fitness Mortsel... Ik werk in Health City Merksem. maar ik raad je Health City niet aan in de zin van dat daar de gewichten maar tot 42 kilo gaan.

Je hebt nog wel meerdere kleinere fitnessen in Mortsel. Maar daar ben ik nog niet binnen geweest
 
Ik woon Vlak naast De E19. Zelf train ik in MC fitness Mortsel... Ik werk in Health City Merksem. maar ik raad je Health City niet aan in de zin van dat daar de gewichten maar tot 42 kilo gaan.

Je hebt nog wel meerdere kleinere fitnessen in Mortsel. Maar daar ben ik nog niet binnen geweest

Fanatics (www.fanatics.be) is ook goed, maar daar hebben ze vooral toestellen.
Wel veel dumbbells en een stuk of 5 bankskes, 2 flat benches maar vooral toestellen.
Niemand deadlift er, sommige squatten. Prijs valt mee, abbo kan je ook pauzeren. Is wel geen kleinere fitness maar eerder gigantisch groot.
Hoes de MC fitness? Iemand zei me dat het eigelijk niet zo goedkoop is als het lijkt?
 
Fanatics heeft ook maar dumbbells tot 36kg... en ook geen squatrek. Het is meer zoals healthcity.

MC fitness is niet goed heb ik gehoord van vrienden die daar eens zijn gaan proberen.

Muscle World in Berchem (Diksmuidelaan) is ook een goede hardcore gym.
 
Fanatics heeft ook maar dumbbells tot 36kg... en ook geen squatrek. Het is meer zoals healthcity.

MC fitness is niet goed heb ik gehoord van vrienden die daar eens zijn gaan proberen.

Muscle World in Berchem (Diksmuidelaan) is ook een goede hardcore gym.

Idd MC fitness is ook niet zo goed als je met hogere gewichten wilt gaan :p Maar aangezien ik bijlange nog niet zo ver ben is die fitness voor mij wel goed.
In de Mc fitness betaal ik nu 21,5 euro per maand

Fanatics is idd ook wel goed, heb ik ook nog een tijdje getraind. Maar idd ook vooral veel toestellen. Ik vind het ook meer zoals Health city, Mc fitness, passage, etc...
 
Better Bodies is zeker een aanrader in Antwerpen!
 
Idd Better Bodies .Het is de beste fitness waar ik ooit getraind heb .En geen vervelende abonnementen maar gewoon maand per maand betalen.
 
health city merksem 42kg dumbbells?????? weet ik ni liggen hoor.
30kg ja
 
Inderdaad slechte buurt:rolleyes: maar Better body's rocks in Antwerpen.
 
Antwerpen stad of heel provincie antwerpen?

In antwerpen stad hebde idd passage fitness, health city.
Der is boven cafe danvers (rosse buurt) ook ne fitness, kben er zelf nooit geweest maar maten gingen der altijd.
1 beurt kostte 1,5e ofzoiet (2jaar geleden wel). Hoe het der vanbinnen uitziet, geen idee. Ge kunt altijd is langsgaan.
Heet Jack's Health Center. Staat in/op de goudengids.be (zoals vele andere)

Bedoelden ze de gym wel?
 
Back
Naar boven