XXL Nutrition

Coach competitie bodyfitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccmsx

Novice
Lid geworden
8 aug 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m62
Hoii allemaal,

Ik ben al eventjes opzoek naar een coach. Ik ben bezig met afvallen en ben bijna op mijn streefgewicht. Mijn volgende doel is dat ik graag deel wil nemen aan een competitie, categorie bodyfitness. Hebben jullie ervaring met goede coaches of coaches die jullie aanraden? Graag hoor ik jullie ervaringen en tips.

Groetjes Celina.
 
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ver je ervoor wilt reizen, waar zit je ergens?

Weeg je echt 82 kg op 1.62?
 
Ik zit zelf bij team samensterk en dat bevalt me heel goed. Stuur maar een privé bericht als je meer wilt weten.
 
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ver je ervoor wilt reizen, waar zit je ergens?

Weeg je echt 82 kg op 1.62?

Nee het gewicht klopt niet inderdaad, zal het zo even aanpassen. Ik kom uit Den bosch maar ben zeker wel bereid om te reizen.
 
Ik zit zelf bij team samensterk en dat bevalt me heel goed. Stuur maar een privé bericht als je meer wilt weten.


Super, dat zal ik doen. Dankjewel!!
 
Ik kom uit Den bosch maar ben zeker wel bereid om te reizen.

In DEn Bosch zit team Nellen sports ( Evelien en Kevin Nellen )
Evelien draait zelf ook WBFF competitie
 
In DEn Bosch zit team Nellen sports ( Evelien en Kevin Nellen )
Evelien draait zelf ook WBFF competitie

Niet lullig bedoeld, maar ik vind de vrouwelijke atleten van nellen sports on verhouding tot andere minder droog op een wedstrijd staan.

Kosten per coach zijn ook erg verschillend. Net als manier van begeleiden. De een laat je regelmatig langskomen, de ander doet alles via internet. Dus bedenk voor jezelf wel wat je wil aan begeleiding. En met welke bond je mee wil doen.
Ik ben toen begonnen bij team Stuhldreier uit Zevenaar. Is wel verder reizen voor je
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Niet lullig bedoeld, maar ik vind de vrouwelijke atleten van nellen sports on verhouding tot andere minder droog op een wedstrijd staan.

Oh zeker niet lullig ontvangen hoor :)
Ik heb geen wedstrijd ervaring / ambities en het lichaam er niet voor , ik weet alleen dat zij een nieuwe sportschool zijn begonnen in Den Bosch en dat zij zelf ( zowel Evelien als Kevin ) in het competitie wereldje zitten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vraag je überhaupt af of je die weg wilt bewandelen, zag er vanmorgen weer 1 voorbij komen in een insta story die niet meer ademt :rolleyes:

En dan vragen de mensen die ook in dat wereldje verkeren zich ook nog eens af hoe het toch zover gekomen is :emo:
 
Vraag je überhaupt af of je die weg wilt bewandelen, zag er vanmorgen weer 1 voorbij komen in een insta story die niet meer ademt :rolleyes:

En dan vragen de mensen die ook in dat wereldje verkeren zich ook nog eens af hoe het toch zover gekomen is :emo:

:sad:

wie?
 

https://getfunded.nl/campagne/1330-mariola-sabanovic-road-to-ifbb-pro-card
https://www.instagram.com/mariola_sabanovic/?hl=nl

nc_oc=AQk9vzJaKrLDUkalptBGlynsqYArl36lGf114FHxlPUGLZTRfKQlL3_YNfxWiqjs6cc&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
Vraag je überhaupt af of je die weg wilt bewandelen, zag er vanmorgen weer 1 voorbij komen in een insta story die niet meer ademt :rolleyes:

En dan vragen de mensen die ook in dat wereldje verkeren zich ook nog eens af hoe het toch zover gekomen is :emo:


Denk dat het wel een verschil is tussen een beginner en op het niveau waar zij op zit. Grenzen liggen dan een stuk verder.
Omdat er nu 1 overlijdt betekent niet dat de rest ook geen wedstrijden meer moet doen. ;)
 
Denk dat het wel een verschil is tussen een beginner en op het niveau waar zij op zit. Grenzen liggen dan een stuk verder.
Omdat er nu 1 overlijdt betekent niet dat de rest ook geen wedstrijden meer moet doen. ;)

True, ik probeer alleen wat bewustzijn te creëren bij TS. En je hoeft geen pro te zijn om te komen te overlijden, ondanks dat je dacht dat je goede begeleiding had. En het hoeft ook niet voor je Pro card te zijn. Er zijn heel veel onwetende mensen in onze sport die mee doen aan wedstrijden of zelfs mensen begeleiden bij wedstrijden, die niet eens de basiskennis van het lichaam tot hun competenties mogen rekenen. Die mensen gaan jou vaak wel middelen voorschrijven met alle mogelijke gevolgen van dien. En jij als aankomend, of zelfs doorgewinterd atleet, legt wel de risico's bij een eventuele begeleider neer (ook al moet je ze uiteindelijk zelf dragen) Just food for thought ;)
 
True, ik probeer alleen wat bewustzijn te creëren bij TS. En je hoeft geen pro te zijn om te komen te overlijden, ondanks dat je dacht dat je goede begeleiding had. En het hoeft ook niet voor je Pro card te zijn. Er zijn heel veel onwetende mensen in onze sport die mee doen aan wedstrijden of zelfs mensen begeleiden bij wedstrijden, die niet eens de basiskennis van het lichaam tot hun competenties mogen rekenen. Die mensen gaan jou vaak wel middelen voorschrijven met alle mogelijke gevolgen van dien. En jij als aankomend, of zelfs doorgewinterd atleet, legt wel de risico's bij een eventuele begeleider neer (ook al moet je ze uiteindelijk zelf dragen) Just food for thought ;)


Absoluut waar! Net als je karma. Kan het alleen maar beamen.
Er komt meer bij kijken dan even een beetje trainen en diëten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven