XXL Nutrition

Coach die werkt met iifym? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slechte coach, klaar en simpel. Dit is niet gezond! Er is zo veel verschillende en goede voeding dat gevarieerd eten altijd mogelijk is, zelfs in aanloop naar een wedstrijd. Maar dit kost wel meer tijd en moeite om te samen te stellen, daar heeft jouw coach blijkbaar geen zin in.

Als ik kijk naar mijn vriendin, die staat nu met een gevarieerd dieet en wekelijkse cheatdag ( ja je leest het goed: dag idd) op 13,4%. En nee, hierbij geen hulpmiddelen: alleen voedsel en sport.

13,4? Dus dan is ze contest ready met shreds overal......
 
kardemompeul Ik mag alleen maar kip, rijstwafels en shakes :(

Drunkenmaster Inmiddels heb ik al besloten er voorlopig mee te stoppen. Ik voel me niet prettig bij mijn huidige coach en ik ga naar een ander om eventueel mee te doen aan de wedstrijd in December om even op adem te komen. Ik snap dat je niet te spannend kan eten voor een wedstrijd, maar ik zit al 12 weken op alleen maar kip, rijstwafels en shakes. Voor zover ik weet is het niet heel normaal om bijna alle variatie 3 maanden van te voren er al uit te halen?
Ik eet ook elke dag enkel kip,whey rijst en af en toe mager gehakt ik zie het probleem niet?:roflol:
 
Lijkt me dat de coach een beetje te entiosiast begonnen is met cutten, waardoor je nu in de knoe zit en
je lichaam zegt bekijk het maar.
Qau BMI zit je opzich nog wel goed, maar ik, en dan zeg ik, denk dat je stofwisseling helemaal onder uit ligt.
En zoals al meerdere aan geven, je variatie is veel te weinig of je moet een shit load of extra vitamine en
mineralen er bij slikken.
Die heb je nodig voor een optimale verbranding van macro's, zo te zien gaat er ook geen of nauwlijks
vet naar binnen, dus boven op alles klapt je hormonen huishouding ook in elkaar.

Ik ben zeer zeker geen expert, maar als je logische nadenkt zoals je zelf al zegt is je schema niet goed.
Dat zou je coach toch ook moeten zien.

Wat ik ook vreemd vindt is dat je 6 dagen krachttraining doet EN bijna elke dag cardio, dan lijkt mij die
1000 kcal erg weinig, ik weet niet waar je krachttraining uit bestaat?

Misschien spoed overleg met je coach, kom je er samen niet uit, je samenwerking beindigen en nieuwe coach
zoeken en dan eieren voor je geld kiezen en kijken of je nog wat kunt doen voor je wedstijd.
En hier iets van proberen op te steken.

Maar zoals je het al aan geeft, je weet zelf al, alleen zoek je hier nog even de bevestiging als ik het zo lees.
 
Bij Bell en micha emelianov is iifym wel mogelijk, maar ik gok dat zij jou vanaf 3 weeks out ook wel op een redelijk strict dieet zetten :)
 
kardemompeul Ik mag alleen maar kip, rijstwafels en shakes :(

Fully retarded...:headbang:
Dit is vragen om tekorten aan vele micro's (vitaminen, mineralen, etc)...

En wat dacht je van vet? Ik weet niet goed hoeveel vet er normaal kort voor een wedstrijd geconsumeerd wordt, maar helemaal niks is ook niet chill en gezond natuurlijk.

Ik hoop dat de kip nog gebakken mocht worden in wat olijfolie, of ging dat helaas ook niet? :0
 
En wat dacht je van vet? Ik weet niet goed hoeveel vet er normaal kort voor een wedstrijd geconsumeerd wordt, maar helemaal niks is ook niet chill en gezond natuurlijk.

Ik hoop dat de kip nog gebakken mocht worden in wat olijfolie, of ging dat helaas ook niet? :0

Euh...
Ekte ekte bodybuilders koken hun kip :p
 
Het is sowieso nergens voor nodig om maar op 3 soorten voedingsmiddelen op een dag te leven, kan zelfs juist averechts werken.
Ook niet in een prep, wat een onzin...

Ik coach zelf ook mensen en vaak ook volgens iifym principe, kan makkelijk, behalve inderdaad 3 weken voor je prep.
Maar ik zou dan ook nooit iemand op maar 3 verschillende voedingsmiddelen zetten, wtf wat een onzin.
 
milkyskinn Ben je inmiddels al geholpen ? PM eventueel. Nieuw op het forum maar niet onbekend in coaching.
 
Ik zit zelf bij Maarten (/Sasha) Vos, Fox gym, maar pas sinds kort. Bevalt tot nu te goed; zitten in R'dam Alexandrium en staan volgens mij open voor IIFIYM. Reageer nu ff kortaf want ben onderweg en zit op m'n foon. Check hun Facebook anders even of PM mij.
 
iifym voor een echte topshape lijkt me geen strak plan, maar als een coach niet open staat voor andere voedingsmiddelen dan moet je een andere zoeken... los van wat je lekker vind, wat nou als je kip voor geen meter verteert (zoals ik) dan maar kip blijven eten? dit is te simpel...
 
Back
Naar boven