MuscleMeat

Coach gezocht Flexcup

Bezoekers in dit topic

Gast 2008

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
16 mrt 2012
Berichten
3.865
Waardering
2.347
--
 
Laatst bewerkt:
Ik laat dit gewoon doen door mijn broertje , het insmeren in het hotel de 1ste laag laatste laag daar , neem een koort/ elastiek ding mee voor op pompen oude kleren aan slippers muziekje en loaden ondertussen , daarna is het toch knallen?
 
Ja zou natuurlijk ook kunnen en hoe de voorbereiding werkt zal ik vast te horen krijgen van me begeleiders.. thanks voor de tip.
 
ik wil je wel insmeren :rolleyes: (no homo)

ik denk dat je nog wel wat te horen krijgt over hoe en wat backstage
 
ik wil je wel insmeren :rolleyes: (no homo)

ik denk dat je nog wel wat te horen krijgt over hoe en wat backstage

Hahaha hey man.. ja Harry zei dat je een een coach kon zoeken of een vriend je kon insmeren maar aangezien mijn vrienden geen idee hebben hoe je moet opwarmen en een coach daar een stuk meer verstand van heeft leek het me wel makkelijk.

vraag het de volgende meeting wel even.
 
dag van te voren vol vreten bij de mc
wedstrijd dag volpompen dan suiker
insmeren chopchop :D
 
Hahaha hey man.. ja Harry zei dat je een een coach kon zoeken of een vriend je kon insmeren maar aangezien mijn vrienden geen idee hebben hoe je moet opwarmen en een coach daar een stuk meer verstand van heeft leek het me wel makkelijk.

vraag het de volgende meeting wel even.
Ja wel even opzoeken hoe je precies moet tannen , je wilt toch niet je hele fysiek verkloten door net de tanning verkeerd te hanteren (hardcore opa als voorbeeld)
 
Je wilt geld uittrekken voor je tan. Je wilt ruim van te voren ontharen. Je moet weten hoe je je gaat ontharen, je moet niet zo dom zijn als dat uilskuiken hierboven en als een debiel gaan lopen laden.

weet ook welke tan wel mag en welke niet. neem slippers mee
 
Johnlol ben wel benieuwd naar een foto van je aangezien je ook lang bent!
 
Je wilt geld uittrekken voor je tan. Je wilt ruim van te voren ontharen. Je moet weten hoe je je gaat ontharen, je moet niet zo dom zijn als dat uilskuiken hierboven en als een debiel gaan lopen laden.

weet ook welke tan wel mag en welke niet. neem slippers mee
Uh oke?

Wat eet jij die dag dan?
Rijstewaffels?

Fanatic Daan: Ik ben 1,86 , dacht vroeger dat ik groter was :)
 
Als je niet weet wat je lichaam gaat doen speel je save, je wilt toch niet op one day out in de stront gaan staan.

Rijstwafels zouden idd een optie zijn
 
Je hebt een hele week om nauwkeurig bij te houden en bij te sturen , als je 3 days of minder out bent neem ik aan dat je load zodat je er niet vlak eruit ziet ?
 
Dat is voor iedereen anders. Ben je iemand die makkelijk vocht opbouwd, dan zou ik heel voorzichtig zijn.

Een klein laagje vocht kan je hele shape verknallen en heb je al die weken voor niks alles gegeven
 
Toch niet met rommel! En wat About al het zout???
 
Dat is voor iedereen anders. Ben je iemand die makkelijk vocht opbouwd, dan zou ik heel voorzichtig zijn.

Een klein laagje vocht kan je hele shape verknallen en heb je al die weken voor niks alles gegeven
Oke thanks , dacht dat je kwam bashen maar je hebt een punt , nog meer tips toevallig?
edit: met loaden bedoel ik khoolydraten.
 
Laatst bewerkt:
Doe je mee aan de Challenge? Dan weet renee wel wat je moet doen
 
Ik weet zo even niet of je de wedstrijd al hebt gedaan? Maar Raylison Maria coacht o.a. op wedstrijddagen. Laat maar via de PM weten of je geinteresseerd bent. Dit kan natuurlijk ook voor wedstrijden in de toekomst. Niet alleen voor coaching maar ook begeleiding.
 
Back
Naar boven