AndroidHealthClinic

Coach met open en eerlijke kuur ervaring (Arnhem) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is er is niks mis met bro split als je volume even hoog ligt...
Wat zal meer ruimte voor hypertrofie creëren, 20 sets chest op een dag of 10 sets verspreid over twee dagen met afdoende rust tussen de twee.. maakt wel degelijk uit
 
Wat zal meer ruimte voor hypertrofie creëren, 20 sets chest op een dag of 10 sets verspreid over twee dagen met afdoende rust tussen de twee.. maakt wel degelijk uit

Maakt allemaal geen reet uit. Al helemaal niet als je enhanced bent.
 
Wat zal meer ruimte voor hypertrofie creëren, 20 sets chest op een dag of 10 sets verspreid over twee dagen met afdoende rust tussen de twee.. maakt wel degelijk uit
en wat is genoeg rust volgens jou dan.. denk dat dit persoonlijk gebonden is, bv bouwvakker dat hele dagen met steen moet sleuren heeft minder rust dan een kindje dat nog naar school gaat
 
Begint wel een kuttopic te worden zo he.
Ging vrij snel al de mist in :p maar goed ik heb het wel aardig gepland nu. Als de naald erin gaat na mijn cut zal ik een fatsoenlijk topic starten
 
Wat zal meer ruimte voor hypertrofie creëren, 20 sets chest op een dag of 10 sets verspreid over twee dagen met afdoende rust tussen de twee.. maakt wel degelijk uit
hier hoeft helemaal niet theoretisch over gesproken te worden. ''wat zou''... er zijn tienmiljoenmiljard onderzoeken naar gedaan. volume is leidend maar alles minder dan 2 keer per week is suboptimaal om verschillende redenen (bv. verkorte eiwitsynthese bij gevorderden, kwaliteit van sets beter bij splitsen volume)

dus idd, maakt wel degelijk uit
 
Maakt allemaal geen reet uit. Al helemaal niet als je enhanced bent.
Dit. Volume is volume. Al die fancy routines die je zogenaamd sneller moeten laten groeien lmao. Zolang er genoeg volume is ga je groeien.

Plus als je aan de gear zit zou ik al helemaal daar geen ruk om geven, gezien 't je veel sneller hersteld met gear.
 
Dit. Volume is volume. Al die fancy routines die je zogenaamd sneller moeten laten groeien lmao. Zolang er genoeg volume is ga je groeien.

Plus als je aan de gear zit zou ik al helemaal daar geen ruk om geven, gezien 't je veel sneller hersteld met gear.
Dat het helemaal geen ruk uitmaakt is simpelweg niet waar. Trainingsfrequentie aanpassen op je vermogen om te herstellen tijdens een kuur gaat sowieso meer opleveren dan balls to the walls trainen zonder er over na te denken :p
 
Dat het helemaal geen ruk uitmaakt is simpelweg niet waar. Trainingsfrequentie aanpassen op je vermogen om te herstellen tijdens een kuur gaat sowieso meer opleveren dan balls to the walls trainen zonder er over na te denken :p
Veel mensen zijn daar wel beestachtig van geworden. Veel mensen zijn beestachtig geworden door een wat meer wetenschappelijke aanpak te hanteren. Kijk zelf wat bij je past.
 
Een gezond lichaam is beter in staat om te groeien dan een lichaam vol met dirty kcals. Er is een reden waarom 99% van de pro bodybuilders nagenoeg allemaal hetzelfde eten: havermout, eieren, rijst, kip.
Niet mee eens, mijn vertering kan het onmogelijk aan als ik alles clean moet eten.

Ga nu beter dan ooit te voren door gewoon easy kcals te eten.
 
inb4 ik heb besloten het toch niet te doen
Savage , ik haal het gewoon in huis voor ik me bedenk want ik ben idd wel zo veranderlijk als het weer :p
 
Niet mee eens, mijn vertering kan het onmogelijk aan als ik alles clean moet eten.

Ga nu beter dan ooit te voren door gewoon easy kcals te eten.
Ja maar er zijn wel weinig mensen die zo bizar veel eten als jij, op die kcal is het bijna onmogelijk om volledig clean te eten :p
 
hier hoeft helemaal niet theoretisch over gesproken te worden. ''wat zou''... er zijn tienmiljoenmiljard onderzoeken naar gedaan. volume is leidend maar alles minder dan 2 keer per week is suboptimaal om verschillende redenen (bv. verkorte eiwitsynthese bij gevorderden, kwaliteit van sets beter bij splitsen volume)

dus idd, maakt wel degelijk uit
En ...Het twee keer trainen van een spiergroep voelt beter omdat je dan wel de pomp vast kunt houden.
 
Dat het helemaal geen ruk uitmaakt is simpelweg niet waar. Trainingsfrequentie aanpassen op je vermogen om te herstellen tijdens een kuur gaat sowieso meer opleveren dan balls to the walls trainen zonder er over na te denken :p
Waarom heb jij een coach nodig je weet al alles
 
Ben jij 15-17 kg aangekomen ? :o
Ff teruggedacht, ik vergis me. 12 volgens mij. Op een gegeven moment vlakte het af, tweede helft van m'n kuur. Ik begon wel op 6-7% ofzo, dus kon het hebben. Ik vind het zonde om maar 200-300 boven onderhoud te zitten, zelfs natty deed ik dat niet.
 
Als clean eten en bro split allemaal bullshit is. Why the fuck hanteren de beste bodybuilders beide principes? Denk je werkelijk dat als er geen betere methode was zoals jullie suggereren, ze deze niet zouden hanteren? Ze spuiten zich helemaal de fucking tering in en doen alles eraan om de beste mogelijk plek te halen, maar dat zouden ze dan op magische wijze niet hanteren? Klinkt helemaal logisch.

Wellicht dat het voor natties wat uitmaakt, maar als je gear gebruikt dan heb je te maken met een veel sneller herstel etc.

Dat het helemaal geen ruk uitmaakt is simpelweg niet waar. Trainingsfrequentie aanpassen op je vermogen om te herstellen tijdens een kuur gaat sowieso meer opleveren dan balls to the walls trainen zonder er over na te denken :p
Laat mij maar eens een studie zien waarin wordt aangetoond dat die trainingsstijl van jou effectiever is dan als je gewoon de gebruikte volume hanteert die nodig is. En dan heb ik over trainen met gear. Ik ben benieuwd.

Je hebt volume nodig om te groeien, klaar.
 
fart GIF
 
Back
Naar boven