XXL Nutrition

Coach met open en eerlijke kuur ervaring (Arnhem)

Bezoekers in dit topic

fart GIF
Hahahahaha wtfock
 
Als clean eten en bro split allemaal bullshit is. Why the fuck hanteren de beste bodybuilders beide principes? Denk je werkelijk dat als er geen betere methode was zoals jullie suggereren, ze deze niet zouden hanteren? Ze spuiten zich helemaal de fucking tering in en doen alles eraan om de beste mogelijk plek te halen, maar dat zouden ze dan op magische wijze niet hanteren? Klinkt helemaal logisch.

Wellicht dat het voor natties wat uitmaakt, maar als je gear gebruikt dan heb je te maken met een veel sneller herstel etc.


Laat mij maar eens een studie zien waarin wordt aangetoond dat die trainingsstijl van jou effectiever is dan als je gewoon de gebruikte volume hanteert die nodig is. En dan heb ik over trainen met gear. Ik ben benieuwd.

Je hebt volume nodig om te groeien, klaar.
Dit vraag ik me dus ook af, wat veel bodybuilders doen wordt bestempeld door studies als bro science maar toch werkt het voor ze. Misschien toch het mentale aspect.
 
Ik geef op
 
Dit vraag ik me dus ook af, wat veel bodybuilders doen wordt bestempeld door studies als bro science maar toch werkt het voor ze. Misschien toch het mentale aspect.

Bijna alle studies over training, hypertrofie etc zijn bullshit. Je kan “bewijzen” wat je wil.

On stage bij Mr. Olympia staat doorgaans het beste bewijs.
 
Dit vraag ik me dus ook af, wat veel bodybuilders doen wordt bestempeld door studies als bro science maar toch werkt het voor ze. Misschien toch het mentale aspect.
Die studies zijn zeker geen bullshit, maar zijn meestal niet relevant voor mensen die gear gebruiken. Het lijkt me vanzelfsprekend dat als je een spiergroep vaker traint, dit effectiever is voor hypertrofie.

Daarbij heb je ook voornamelijk te maken met genen, waar die studies vaak geen rekening mee houden. Want zoals je wellicht weet heb je spiergroepen die sneller groeien dan anderen, terwijl je ze even veel/hard traint. Daarom denk ik en vele andere bodybuilders dat het beste is dat je ook je training daarop aanpast. Met andere woorden: zwakkere spiergroepen voorzien van meer volume dan spiergroepen die wel mee willen groeien.
 
Bijna alle studies over training, hypertrofie etc zijn bullshit. Je kan “bewijzen” wat je wil.

On stage bij Mr. Olympia staat doorgaans het beste bewijs.
Lekker kort door de bocht .. die mensen zijn zwaar genetische elite. Wat werkt voor hen werkt echt niet voor de gemiddelde persoon
 
Die studies zijn zeker geen bullshit, maar zijn meestal niet relevant voor mensen die gear gebruiken. Het lijkt me vanzelfsprekend dat als je een spiergroep vaker traint, dit effectiever is voor hypertrofie.

Daarbij heb je ook voornamelijk te maken met genen, waar die studies vaak geen rekening mee houden. Want zoals je wellicht weet heb je spiergroepen die sneller groeien dan anderen, terwijl je ze even veel/hard traint. Daarom denk ik en vele andere bodybuilders dat het beste is dat je ook je training daarop aanpast. Met andere woorden: zwakkere spiergroepen voorzien van meer volume dan spiergroepen die wel mee willen groeien.
Dit is een perfecte samenvatting van deze discussie , dankje
 
Lekker kort door de bocht .. die mensen zijn zwaar genetische elite. Wat werkt voor hen werkt echt niet voor de gemiddelde persoon
Bij hun werkt alles.
 
Bij hun werkt alles.
Kijk maar hoe Ronnie Coleman etc trainde. Zeker als je kijkt naar zijn houding tijdens 't trainen. Het ziet er niet naar uit dat hij rekening hield met al die onzin die bij bespreken.

Genen>steroids>eten>training
 
Back
Naar boven