AndroidHealthClinic

Gezocht coach? €

Bezoekers in dit topic

vbs_pkki

Novice
Lid geworden
16 dec 2018
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
17%
beste lezer ;)

ik ben sinds enkele weken begonnen met fitnessen.
maar om heel eerlijk te zijn er zijn zo veel regels zo veel producten dat ik het eigenlijk niet goed meer weet,

ik zoek dus een coach ( tegen betaling van mijn kant )!

die me kan helpen met alles zo een beetje en me dan weg wijs maakt.
over o.a

eca stacks
oefeningen
vet verbranding
hoe ik dit snel kan doen of deftig kan aan pakken

ik heb er in ieder geval veel voor over en ik hoop iemand te vinden die ma aub goed kan helpen
neem aub met me contact op en dan vertel ik alles over mij en zullen we wel zien.
groetjes .s
 
beste lezer ;)

ik ben sinds enkele weken begonnen met fitnessen.
maar om heel eerlijk te zijn er zijn zo veel regels zo veel producten dat ik het eigenlijk niet goed meer weet,

ik zoek dus een coach ( tegen betaling van mijn kant )!

die me kan helpen met alles zo een beetje en me dan weg wijs maakt.
over o.a

eca stacks
oefeningen
vet verbranding
hoe ik dit snel kan doen of deftig kan aan pakken

ik heb er in ieder geval veel voor over en ik hoop iemand te vinden die ma aub goed kan helpen
neem aub met me contact op en dan vertel ik alles over mij en zullen we wel zien.
groetjes .s

Op de één of andere manier krijg ik de rillingen van je openingspost.

Anyway, lees de sticky’s eens door. Waarschijnlijk ben je dan al een heel eind...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Eca stacks ---> niet gebruiken. Zeker niet als je net bent begonnen met trainen
Vet verliezen --> zorgen dat je minder kcal tot je neemt dan dat je op een dag verbruikt.
Oefeningen --> begin eens met basisschema.
Verder staat het meeste in de stickies, zoals Camelus zegt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Genoeg coaches die je zouden kunnen helpen , althans adviseren , de daadwerkelijke sleutel tot succes heb je zelf in handen.
Met alle respect , als je net kan fietsen ga je ook geen betaald coach in de hand nemen om direct je klaar te stomen voor wielerronde .. je oefent eerst ook ..
 
idd,
en sorry dat ik sommige mensen rillingen geef maar jullie zijn al een (tijd) bezig dus zouden jullie tog ergens moeten weten dat ik het graag direkt goed zou willen doen en hoe moelijk het begin is ;)
ik weet er staat heel veel over op deze site waarvan ik al veel bij geleerd heb, ik wil zeker geen slechte indruk geven, ik wou gewoon de zekerheid
gr EN IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR :P
 
idd,
en sorry dat ik sommige mensen rillingen geef maar jullie zijn al een (tijd) bezig dus zouden jullie tog ergens moeten weten dat ik het graag direkt goed zou willen doen en hoe moelijk het begin is ;)
ik weet er staat heel veel over op deze site waarvan ik al veel bij geleerd heb, ik wil zeker geen slechte indruk geven, ik wou gewoon de zekerheid
gr EN IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR :P

Daar ging het niet over, vergeet mijn opmerking. :)

De beste wensen.
 
idd,
en sorry dat ik sommige mensen rillingen geef maar jullie zijn al een (tijd) bezig dus zouden jullie tog ergens moeten weten dat ik het graag direkt goed zou willen doen en hoe moelijk het begin is ;)
ik weet er staat heel veel over op deze site waarvan ik al veel bij geleerd heb, ik wil zeker geen slechte indruk geven, ik wou gewoon de zekerheid
gr EN IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR :P
Jij ook een gelukkig nieuwjaar.

Even een reality check: De meeste jongens die beginnen te trainen houden het geen paar maanden vol. Als je je afvraagt waarom er niet gelijk met heel veel hulp gekomen word: Degenen die ervaring hebben weten dat heel veel investeren in iemand die nog niet eens zeker weet of hij dit wel leuk vind, dat is meestal verspilde moeite. Heb die les zelf ook moeten leren...

Om diezelfde reden ook voor jou handig om je geld te sparen. Ga eerst eens een jaartje trainen met een standaard schema en gewoon doodnormale voeding. Laat eerst aan jezelf zien dat je de liefde en discipline hebt om serieus verder te gaan. Pas daarna weten zowel jijzelf als anderen dat jij de investering waard bent. Plus dat je na een jaar aanrommelen veel duidelijker weet (als het goed is) wat exact je doelen zijn, wat je zwakten zijn, etc.

Dus heel specifiek: Ga eerst maar eens een jaar een standaard Stronglifts schema doen. Ga eerst maar eens 3x per dag een normale, goede maaltijd eten met genoeg eiwit. Heb je de discipline om zeer zelden trainingen of maaltijden over te slaan, dan zal dat de decennia daarna ook nog wel goed komen. Als je die discipline in het begin al niet hebt, dan zou het zonde zijn om geld weg te gooien aan iets waar je hart niet ligt.
 
Ik zou eerst kijken of je het wel oprecht leuk vind om te doen. Of je oprechte interesse hebt in de werking van de oefeningen, en hoe je mind, lichaam en spieren samenwerken tijdens een oefening. Stel daarna een doel vast (spiermassa, vetverlies, kracht etc) en verdiep je daarna in de tools die je nodig hebt om dat doel voor elkaar te krijgen.

Als je teveel op je bordje neemt gelijk in het begin, dan haak je snel af.
 
Back
Naar boven