Heeft er wel eens iemand cocaïne gebruikt tijdens een training? en hoe was dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Floyd
Hoezo, het is toch een serieuze vraag?!
En bovendien, ken ook wel een paar figuren die dachten dat speed de ultieme booster was voor een training. Lijkt me trouwens niet echt gezond.....
naja, lekker serieuze vraag, ik vind het maar een stomme vraag...
heb zelf gehoord dat veel profs stuff gebruiken ( chris cornier bijvoorbeeld)Originally posted by Floyd
zucht, tjah dat ken altijd natuurlijk. Maar om dan toch te reageren, dennis vraagt dit omdat hij gewoon nieuwsgierig is wat er met je trainigsintensiteit gebeurd als je (in dit geval) coke gebruikt voor de training. Dat vind ik persoonlijk een hele normale vraag, want het is geen onbekend fenomeen (recr. drugs in combinatie met trainig), maarja. het heeft zogenaamd niks met bodybuilding te maken!!!??
ps.
Geoffke, ik weet ook niet waarom die thread is weggehaald!
Originally posted by Floyd
klopt, was dat nou arnold waar ze van beweerden dat ie coke gebruikte om de (gewricht)pijnen tegen te gaan.... Maar het gebeurt in iedergeval wel....
Maar chris cormier, zou kunnen......