AndroidHealthClinic

Cocaïne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Heeft er wel eens iemand cocaïne gebruikt tijdens een training?:rolleyes: en hoe was dit?
 
nee, wel speed, maar ik vind het lastig dat je tikker dan zo tekeergaat...
 
Nee, waarom zou je dat doen... :rolleyes:
 
Er zijn ook andere manieren om droog te worden.
 
Close tread, admin.
 
:rolleyes: Hoezo, het is toch een serieuze vraag?!

En bovendien, ken ook wel een paar figuren die dachten dat speed de ultieme booster was voor een training. Lijkt me trouwens niet echt gezond.....
 
Originally posted by Floyd
:rolleyes: Hoezo, het is toch een serieuze vraag?!

En bovendien, ken ook wel een paar figuren die dachten dat speed de ultieme booster was voor een training. Lijkt me trouwens niet echt gezond.....

Kijk, mijn tread over een middel tegen acné wordt verwijdert, maar een tread over cocaïne dat blijft staat.
Ik geraak er echt niet meer wijs uit. ???
 
naja, lekker serieuze vraag, ik vind het maar een stomme vraag...

zucht, tjah dat ken altijd natuurlijk. Maar om dan toch te reageren, dennis vraagt dit omdat hij gewoon nieuwsgierig is wat er met je trainigsintensiteit gebeurd als je (in dit geval) coke gebruikt voor de training. Dat vind ik persoonlijk een hele normale vraag, want het is geen onbekend fenomeen (recr. drugs in combinatie met trainig), maarja. het heeft zogenaamd niks met bodybuilding te maken!!!??

ps.
Geoffke, ik weet ook niet waarom die thread is weggehaald!
 
Originally posted by Floyd


zucht, tjah dat ken altijd natuurlijk. Maar om dan toch te reageren, dennis vraagt dit omdat hij gewoon nieuwsgierig is wat er met je trainigsintensiteit gebeurd als je (in dit geval) coke gebruikt voor de training. Dat vind ik persoonlijk een hele normale vraag, want het is geen onbekend fenomeen (recr. drugs in combinatie met trainig), maarja. het heeft zogenaamd niks met bodybuilding te maken!!!??

ps.
Geoffke, ik weet ook niet waarom die thread is weggehaald!
heb zelf gehoord dat veel profs stuff gebruiken ( chris cornier bijvoorbeeld)
 
klopt, was dat nou arnold waar ze van beweerden dat ie coke gebruikte om de (gewricht)pijnen tegen te gaan.... Maar het gebeurt in iedergeval wel....

Maar chris cormier, zou kunnen......
 
Originally posted by Floyd
klopt, was dat nou arnold waar ze van beweerden dat ie coke gebruikte om de (gewricht)pijnen tegen te gaan.... Maar het gebeurt in iedergeval wel....

Maar chris cormier, zou kunnen......

chris cornier schijnt wel veel gefeest en drugs te hebben gespoten is zkr zo trouwens...

lees de flex maar erop na...

Arnold wordt het van beweerd dat ie gebruikt heeft om harder te kunnen trainen, geloof ik niet echt omdat in die tijd drugs enz er nog geeneens echt was..
 
drugs zijn zo oud als de mens......
 
De Egyptenaren hebben al sporen van Cocaine in de mummies, nou volgens mij is Arnold wel oud maar niet ouder dan de Egyptenaren. Drugs zijn er altijd geweest. Het lijkt mij alleen geen combi cocaine tijdens het trainen. het geeft volgens mij geen extra stimulans.

greetz

ps helemaal een slechte combi als je het met as gaat gebruiken.
 
ehm... ik denk dat je erg veel afbreekt als je het gebruikt en al helemaal onder training.

over pro's gebruik.. is las laatst (zal wel onzin zijn???)dat jay cutler veel van XTC snoept .. mischien om droog te worden ???
 
Beetje jammer dat er mensen (zoals geoffke) gelijk vragen om "close" en het nergens op vinden slaan als het woord coke, speed ofzo valt. Het wordt veel meer gebruikt dan je denkt, dus mag er over gepraat worden. Tijdens trainigen lijkt me slecht plan, maar ik denk ook niet dat veel mensen dat doen. En volgens mij werd die thread over dat middel tegen acne verwijdert omdat je er reclame voor maakte (kan het ook mis hebben)... Groeten
 
dat is waar Leander.. en wat me opvalt zijn het nog vaak de mensen die zelf aan de AS zitten.
 
Wat ik weet van de effecten van coke en xtc lijkt het me niet geschikt om mee te trainen...

1 coke is een ego-booster, dus ermee trainen? kan me wel indenken dat het door het algehele euforisch en wakker gevoel misschien fijn is om pijntjes tegen te gaan en vermoeidheid tegen te gaan...

2 xtc, dromerig love-effect, om te spacen in de sportschool lijkt me ook niets, en inderdaad bij meervuldig gebruik zie je de kilo's verwijnen omdat je eetpatroon en slaappatroon verstoord word...
om af te vallen prima, maar voor een bb'er :eek:

Wat speed betreft, veel energie en je voelt geen pijn, dus inderdaad misschien fijn om mee te trainen, alleen heeft wel een zwaar eetlustremmend effect en levert dus zeker gewichtsverlies op.... voor afvallen perfect....

Al met al lijken het mij dus geen goede middelen om bodybuilding mee te ondersteunen.....
 
Maar, en nu komt het, coke heeft ook een pijnstillend effect, en dat is precies waarvoor men het dan zou nemen, zo kan je langer doorgaan zonder pijn te voelen.. Het was zelfs zo dat coke vroeger in elk medicijnkastje te vinden was en de zuid-amerikanen gebruiken het coca blad nog steeds als pijnstiller.... het lijkt mij alleen niet nuttig, want je kan je pijn wel uit gaan schakelen, maar vergeet niet dat pijn een signaal van je lichaam is, het is dus verdomd slecht dwars door de pijn heen te trainen..
 
precies soulreaver, maar ik denk dat veel van die gasten zo bezeten zijn dat ze een coke verslaving ervoor over hebben om toch nog te trainen ondanks weet ik welke blessures.

En ik kan me voorstellen dat speed een goede boost geeft, maar, das persoonlijk, je wordt van speed gebruik echt, echt heel erg lelijk. Dat je het op een feestje doet oke (snap ik trouwens ook niet, maar das mijn mening) maar die idioten die het tijdens een trainig gebruiken, die hebbah eg de goed wies kapoet....
 
Ja ik heb wel eens coke gebruikt voor de training,ik vond het niet alles,ging beter met een beetje speed let wel , een BEETJE anders eet je niet meer en zie je er na een maand of wat uit als een draadnagel.
 
Back
Naar boven