Fitness Seller

Cocaïne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol een draadnagel!!
 
Ik was gewoon benieuwd, ik gebruik zelf heel soms cocaïne tijdens het uitgaan maar ik heb nooit genoeg lef gehad om het tijdens een training te gebruiken.
Ik ben dan bang dat ik dan niet meer zonder kan trainen.
Ik wou weten wat het effect was en leuk dat jullie zo reageren (behalve Geoffke)
 
Ik heb aan coke nooit een **** aangevonden. Het heeft ongeveer hetzelfde effect als een kalmeerpilletje voor mij...
 
Wel een zware jongen jij he Oli :eek:
 
Originally posted by dennis80
Ik was gewoon benieuwd, ik gebruik zelf heel soms cocaïne tijdens het uitgaan maar ik heb nooit genoeg lef gehad om het tijdens een training te gebruiken.
Ik ben dan bang dat ik dan niet meer zonder kan trainen.
Ik wou weten wat het effect was en leuk dat jullie zo reageren (behalve Geoffke)

Moest je mijn achtergrond kennen, dan zou je begrijpen waarom ik zo reageer.
 
Hmmm als het om de pijnstillende werking gaat .... kun je dan niet beter PCP nemen ?
 
Heeft er trouwens al eens iemand een lsd-tripje of paddo's voor de training genomen. Ik zou het wel eens willen proberen maar durf niet goed...
 
lijkt me gevaarlijk
 
zeer gevaarlijk...
 
@geoffke: als je in deze geen objectieve mening kan geven, had je niet moeten reageren...
 
Originally posted by Geoffke


Moest je mijn achtergrond kennen, dan zou je begrijpen waarom ik zo reageer.

Dat d8 ik al, je reageert altijd 100% tegen als het over drugs gaat en je zei niet zulke aardige dingen over drugsdealers lol. Niet dat ik het niet met je eens ben hoor, dat ben ik nl wel. Maarre.. mogen we weten wat je achtergrond dan is?
 
We gaan nu weer die ouwe hopeloze discussie krijgen, maar ben benieuwd wat die achtergrond is.....


ps.
Dennis hoor net van een vriend dat coke tijdens de training niet werkt, tegen pijntjes, maar als je die niet hebt is het een beetje kostbaar en onverstandig. Dus bewaar die lijn voor het stappen :D .
 
Ik heb wel eens met coke getraind maar het doet eigelijk geen wonderen, gebruik dat dure spul lekker voor het uitgaan of besteed je geld aan supplementen die je helpen je spieren te herstellen.

Steve
 
Originally posted by FraGGo


Dat d8 ik al, je reageert altijd 100% tegen als het over drugs gaat en je zei niet zulke aardige dingen over drugsdealers lol. Niet dat ik het niet met je eens ben hoor, dat ben ik nl wel. Maarre.. mogen we weten wat je achtergrond dan is?

Omdat ik zelf aan harddrugs verslaafd was... en geen klein beetje. En ik draag de gevolgen elke dag mee.
 
Ik weet van iemand in onze gym dat XTC zeker super is om op te trainen.
Speed waarschijnlijk ook..maar dat is natuurlijk een stuk erger voor je gezondheid.
Allemaal rotzooi wat mij betrefd..
 
Vind dat je als BB van de troep moet afblijven. Zelf ben ik ook niet vies van een pilletje en heb wel meer gebruikt dan dat. Als je het gebruikt op een feest of om een avondje te chillen is dat nog tot daar aan toe. Als je het ook al wilt gaan gebruiken met trainen omdat het wat extra's kan geven moet je denk ik een andere sport gaan kiezen. Zeker aangezien drugs in het algemeen niet bijdragen tot een groter lichaam maar eerder een kleiner lichaam. Vind het trouwens zonde om 20 euro in mijn neus te stoppen en dan ff te gaan trainen. Koop liever goede supps of een goede kuur voor dat geld. Is nou niet echt goedkoop om colombiaans neuspoeder te gebruiken.
 
Originally posted by Olimantado
Heeft er trouwens al eens iemand een lsd-tripje of paddo's voor de training genomen. Ik zou het wel eens willen proberen maar durf niet goed...

Ik heb een beetje bang dat ik bv als ik aan het bench pressen ben, denk dat de halter een stokje is en hem omhooggooi en zo, maar ja, dat is nou net het spannende eraan....
 
Originally posted by admin
Ik weet van iemand in onze gym dat XTC zeker super is om op te trainen.


Ben je daar wel zeker van?? :p
 
20 euro Diver2000, mij kost een gram 50 euro en als ik er 10 neem dan kost 32 euro per gram.
Ik heb alles in mijn leven geprobeerd en ik kan je zeggen dat je met coke in je neus echt niet harder kan trainen. Ik koop liever wat eiwitten voor dat geld.

Steve
 
Originally posted by Olimantado



Ben je daar wel zeker van?? :p
Als ik de persoon zelf moet geloven wel, heb het echter niet zelf uitgeprobeerd dus echt 100% weet ik het niet.
 
Back
Naar boven