XXL Nutrition

Cocaïne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik weet dat een gram rond de 50 euro zit maar ik zou geen half gram nemen als ik ga trainen. gaat erom wat je per training ongeveer zou gebruiken wil je iets gaan merken.

Lijkt me ookniet prettig hoor met een gram in je neus gaan trainen.
 
Tjah trainen met colombiaanse verkoudheid, lekker. Heb je wel het meest dure lichaam allertijden, na een jaar of tien. (mocht je dan nog leven).

Enne Admin, ik kan me niet voorstellen dat het relekst is om te trainen met xtc op. Persoonlijk wordt ik altijd heel erg hangerig van die troep, misschien dat ie een speedpil bedoelde. Met speed kan ik er nog wel inkomen.

ps.
Heee Geof, je bent verslaafd geweest, hoe oud was je ook alweer? En desondanks (je achtergrond/leeftijd) zit je wel flink aan de steroids, waaronder Dbol!?....
 
Hij werd juist hyperactief van XTC... Kon harder en langer trainen etc... verschilt blijkbaar per persoon toch weer.
 
Zal waarschijnlijk een speedpil of captagon of zo geweest zijn...
 
Nee, ik weet het zeker, heb hem de pil zelf zien innemen ;)
 
En heeft hij het al eens na een portie paddo's geprobeerd?
 
Ja dat kan wel admin, maar als je mdma hebt, das dan laten we zeggen 'xtc' die eigenschappen zijn juist dat je dromerig en hangerig wordt. Maar als je een stof hebt die meer speed-achtige effecten heeft kan ik me wel voorstellen dat je gaat als een speer. Mijn eerste pilletje, duifje, was ook iets speedachtigs, daarna nooit meer zo'n ding gehad.

enneh, het zou inderdaad ook kunnen dat hij er anders op reageerd, kan per persoon wel iets verschillen. Maar bovenstaande is wel aannemelijker.
 
Ja maar de belangrijkste eigenschap van xtc is dat het een pepmiddel is , voor meer energie...
Dus lijkt het me wel logisch dat ie beter en harder kon trainen.
Maar ik denk idd dat het de persoon zelf is die bepaald welke uitwerking het heeft..de ene gaat er iets meer van 'trippen' en de andere zal er echt energiek van worden. Ik wil het iig nooit zelf uitproberen...
 
Ik heb vaak xtc gebruikt en het anderen zien gebruiken en ik vind dat helemaal niet logisch dat hij er goed op traint....
 
Dus een 2-3 dagen na elkaar kunnen doorgaan in een dancing is geen resultaat van het pep effect van XTC? :rolleyes:

Zowel speed als XTC zijn gewoon pepmiddelen en laten je dus langer volhouden en meer energie gebruiken...
 
Originally posted by Olimantado
.... Heeft er trouwens al eens iemand paddo's voor de training genomen ....

Ben bang dat ik dan iedereen in de sportschool voor een kabouter aan zie oli :D

BTW lijkt me helemaal niks met drugs trainen, zelf absoluut geen ervaring met drugs zelfs geen blowtje :rolleyes:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by admin
Dus een 2-3 dagen na elkaar kunnen doorgaan in een dancing is geen resultaat van het pep effect van XTC? :rolleyes:

Zowel speed als XTC zijn gewoon pepmiddelen en laten je dus langer volhouden en meer energie gebruiken...



Dan heb je geen goeie XTC... Van een XTC pil met mdma val je gewoon in slaap als ze na een paar uur is uitgewerkt...
 
Van een site gemaakt door gebruikers:

...3. Wat zit er in XTC?
De stof die in elke XTC pil zit, heet MDMA (methyleendioxymethamfetamine). MDMA heeft een dubbel effect. Aan de ene kant is het een stimulerend middel met een oppeppende werking. Aan de andere kant is er een bewustzijnveranderend effect: je wordt er ‘losser’ van en communiceren gaat makkelijker...
...Wie XTC of een ander stimulerend middel gebruikt, voelt geen vermoeidheid en kan uren achter elkaar dansen. Als het dan ook nog warm en vochtig is en er onvoldoende gedronken wordt (fris of water!), bestaat het risico dat het lichaam overhit raakt en uitdroogt. Het gevolg kan zijn dat de spieren en sommige organen, zoals de nieren, niet meer werken. Oververhitting is (levens)gevaarlijk en moeilijk te behandelen. Dit risico speelt minder wanneer in de disco of feestruimte voldoende ventilatie en afkoeling is. ...

Val je dus niet van in slaap van pure xtc.
 
De hedendaagse xtc is zo ja, tegenwoordig proppen ze er veel speed e.d. in, waardoor je hard gaat, de originele xtc maakt juist heel relekst en los, je bent gezellig, voelt je fit, maar niet dat ik ga hard gevoel, zin om te praten en je bent heel sociaal en gelukkig.. xtc lijkt me totaal niks om op te trainen, zou 3/4 van de tijd staan te lullen met de rest van de gym..
 
XTC lijkt mij net zo 'slecht' voor je lever als d-bol.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by admin


Val je dus niet van in slaap van pure xtc.


Zoals ik al zei: als hij is uitgewerkt wel....
Om nachten aan een stuk door te gaan, moet je er regelmatig bijnemen en dan verdwijnt het 'hallicugene' effect en behoud je enkel nog het pep effect.
 
2 soulreaver; whahaha, inderdaad je staat waarschijnlijk de hele tijd te lullen....

Wie XTC of een ander stimulerend middel gebruikt, voelt geen vermoeidheid en kan uren achter elkaar dansen.

Wat betreft xtc (MDMA) klopt dit niet......

Bij (pure)MDMA (wat eigenlijk xtc genoemd, maar tegenwoordig veel schaarser is) gaat dit niet op. Echte xtc is een love-drug, en zal niet snel een speed effect hebben. Maar iedereen noemt een pilletje xtc, en dat gaat gewoon niet op. Want heel vaak heb je een pilletje maar das niet xtc zoals het eigenlijk was. Bevat dus geen of weinig mdma.

ik vraag me inderdaad af wat de verschillen zijn tussen dbol, en xtc... Bij laten we zeggen 1 pilletje, en een 1 dbol. Want dat lijkt me de beste vergelijking, aangezien ik absoluut niet kan voorstellen dat een week dbol gebruik minder slecht is dan een avondje xtc.
 
Originally posted by Floyd

Wat betreft xtc (MDMA) klopt dit niet......

Bij (pure)MDMA (wat eigenlijk xtc genoemd, maar tegenwoordig veel schaarser is) gaat dit niet op. Echte xtc is een love-drug, en zal niet snel een speed effect hebben. Maar iedereen noemt een pilletje xtc, en dat gaat gewoon niet op. Want heel vaak heb je een pilletje maar das niet xtc zoals het eigenlijk was. Bevat dus geen of weinig mdma.


Inderdaad, tot begin jaren 90 was echte xtc nog gemakkelijk verkrijgbaar tot op de moment dat jammer genoeg iedereen drugs begon te gebruiken en er veel meer mee geknoeid werd...
De house cultuur is voor die dingen eigenlijk een slechte zaak geweest...
 
Wat is volgens de gebruikers hier ? de drugs die de minste schade aan je lichaam geeft ?
 
canabis is als je het niet overmatigd rookt onschadelijk.
ook alcohol met mate kan geen kwaad.
 
Back
Naar boven