AndroidHealthClinic

Cocaïne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok dan weten die gasten op die site er dus niets van?
 
Misschien zijn het nog jochies die die site gemaakt hebben...
 
Je KAN er inderdaad uren op dansen, maar na een paar uren is het wel uitgewerkt en kun je in tegenstelling tot bij speed gewoon zonder probleem gaan slapen...
 
echte XTC word trouwens veel gebruikt op GOA raves en daar is het altijd zeer rustig en peacefull en zie je helemaal geen speedy toestanden zoals in het opgefokte commerciële discotheekmilieu (enkel mijn mening natuurlijk)
 
Heee Zwier, als je het over minst schadelijk hebt kom je bij canabis en alcohol denk ik. Paddo's is natuurlijk, maar wil nog niet zeggen dat het gezond is, (ESPI lees dit en LEER!!!!!, enfin ze is nu gelukkig toch op vakantie) maar bij 'verstandig' gebruik niks aan het handje. Dan kun je natuurlijk naar een natuurlijke-efedra-space winkel, waar ze allemaal onkruid verkopen, en daar moet je dan high van worden. Dat is de hedendaagse kwakzalverij.
Dan kom je bij XTC, persoonlijk 1 v/d meest mooie ervaringen in mijn leven, die eerste keer op een party. ps. niet verslavend, tenzij je geen ruggemerg hebt.

Coke, niet mijn ding, maar misschien voor jou?!

En speed, dat is troep, afblijven.

En voor de rest moet je eff Oli raadplegen, die gaat over de chapter hallucinerend (LSD e.d.) :D
 
speed is inderdaad rommel, maar 1 van de leukst drugs!!!
Coke doet me dan weer niks meer dan een half tranquilizertje....
 
Originally posted by Floyd
Dan kun je natuurlijk naar een natuurlijke-efedra-space winkel, waar ze allemaal onkruid verkopen, en daar moet je dan high van worden. Dat is de hedendaagse kwakzalverij.


Dat kennen we hier in België niet, maar heb je misschien wat tips voor als ik nog eens in Nederland ben?
 
Uhmmmm, als ik heel eerlijk ben. Werkt gewoon als een placebo; "ooooooow ik heb nu van de shamaan een paar herbal-xtc pillen gehad, jaa ik voel me echt een 'beetje' vaag man"....NOT! En tuurlijk zijn er vast wel dingen die zullen werken, maar persoonlijk, doe het dan goed, of helemaal niet.

Tenzij je niet echt helemaal v/d kaart wilt worden, en je doel puur wakkerblijven en evt een lekker gevoel krijgen is..... Dan kun je het proberen, waar te koop: elke grote stad in nederland. En overal in Amsterdam
 
Wat ook lekker en onschadelijk is is heroïne. Je kan er heel oud mee worden en gezond blijven, maar het probleem is dat het heel verslavend is en vaak versneden wordt met andere rommel voor commerciële doeleinden. Als je een sterke ruggegraat hebt zeker een aanrader om af en toe te gebruiken!!
Gebruik het nooit meer dan 2 dagen na elkaar, anders ga je altijd meer en meer nodig hebben en het effect is zo lekker dat je andere dingen gaat verwaarlozen(zoals eten) om toch maar te kunnen chinezen(of spuiten).
Maar het is echt heel lekker en op zich niet ongezond...


Is er trouwens al iemand gaan trainen op heroïne?
 
heroïne, ??? tot nu toe dacht ik dat je gek was maar nu word ik echt kwaad. Hoe kan je zoiets aanbevelen man? Heb je dan totaal geen verstand? grootste smeerlapperij die er bestaat, en zeg niet dat het niet waar is want dat weet ik nu toevallig van verschillende gebruikers!
en paddo's zeker niet ongevaarlijk! Indien je voldoende neemt zelfs LSD achtige toestanden die je in zeer gevaarlijke toestanden kunnen brengen!
 
whahaha, nee wel op een flinke lijm-snuif.....pffff!!!!

Heroine zal ik nooit van m'n leven aanraken, echt niet de behoefte aan. Net als LSD, ik hen trouwens zowiezo minder de behoefte aan drugs de laatste tijd, ben serieus met mijn werk en trainen bezig, vandaar.

Maar wat je zegt, het zijn altijd de mensen zonder ruggegraat die verslaafd raken. (kan natuurlijk ook komen door omstandigheden, dat je wat zwakker bent) Maar ik vind met heroine dat je jezelf wel tot het uiterste test...... En dan zijn er mensen die verslaafd raken aan speed!.... vaag.
 
speed en heroine zijn voor IEDEREEN verslavend omdat de afkick zo enorm slecht is.
 
Mits verstandig gebruik is heroïne op zich een stof die niet schadelijk is voor je lichaam, zoek het maar eens op, je zult me gelijk geven....
Ikzelf ben zo goed als clean nu(wil ik wel ff zeggen)
 
Mensen die aan speed verslaven vind ik niet goed wijs, de nasleep van speed is zo verkankerd; je voelt je verrot, ziek etc etc, dat je wel heel dom moet zijn om het binnen een week weer te gebruiken, en daarom vind ik dat een speed-verslaafde (klinkt te zielig voor woorden) het echt voor het grootste gedeelte aan de gebruiker ligt. Bij heroine vind ik dat wel absoluut anders, voor coke ook. Dat spul is meer verslavend, maar ook daar ligt de schuld bij gebruiker.
 
Originally posted by Olimantado
Mits verstandig gebruik is heroïne op zich een stof die niet schadelijk is voor je lichaam, zoek het maar eens op, je zult me gelijk geven....
Ikzelf ben zo goed als clean nu(wil ik wel ff zeggen)
Zoek jij dan eens op hoeveel % van de heroïne verslaafden eraan sterft?
 
Originally posted by admin

Zoek jij dan eens op hoeveel % van de heroïne verslaafden eraan sterft?

Waarschijnlijk 95% of zo, maar dat zijn diegenen die geen ruggegraat hebben!
 
Originally posted by admin
Indien je voldoende neemt zelfs LSD achtige toestanden die je in zeer gevaarlijke toestanden kunnen brengen!


LSD is tof!! Het is enkel gevaarlijk voor diegene die niet beseffen dat hetgeen ze meemaken door het tripje komt... Maar mensen die hun geest in die omstandigheden niet meer kunnen controleren zijn zonder de LSD ook al onstabiel dan...
 
Originally posted by Olimantado



LSD is tof!! Het is enkel gevaarlijk voor diegene die niet beseffen dat hetgeen ze meemaken door het tripje komt... Maar mensen die hun geest in die omstandigheden niet meer kunnen controleren zijn zonder de LSD ook al onstabiel dan...
:rolleyes:
 
Originally posted by Olimantado


Waarschijnlijk 95% of zo, maar dat zijn diegenen die geen ruggegraat hebben!
*zucht*
 
Back
Naar boven