AndroidHealthClinic

Cocaïne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus jij kan heroine aanbevelen omdat het niet zo slecht is, maar er wel 95 % van de verslaafden eraan sterft. Klinkt niet echt logisch oli. :D
 
Originally posted by Olimantado
Mits verstandig gebruik is heroïne op zich een stof die niet schadelijk is voor je lichaam, zoek het maar eens op, je zult me gelijk geven....
Ikzelf ben zo goed als clean nu(wil ik wel ff zeggen)

Opiaten zijn qua verslavende werking 'midden moters' op de voet gevolgd door alcohol, barbituraten en benzodiazepinen (valium). Ze worden in verslavende werking ruimschoots voor bijgestreefd door middelen als cocaine.

Van opiaten is bekend dat op de lange termijn er geen noemswaardige negatieve bijwerkingen op het lichaam zijn, mits natuurlijk de farmseutisch zuivere stoffen gebruikt worden. Opgemerkt dienen te worden twee belangrijke vervelende bijwerkingen van opiaten; de peristaltische beweging wordt onderdrukt wat lijdt tot een bijna permanente staat van opstopping en daarnaast de vermindering in speeksel productie wat lijdt tot versnelde slijtage van het gebit.

Kanttekeningen; een ieder die langdurig opiaten gebrukt moet er op rekenen nooit meer zonder te kunnen. Onder invloed van moderne wetgeving is het zeer populair geworden opiaten te versnijden met gevaarlijk vergiffen als lidocaine (ook een opiaat btw) maar ook strychnine. Dezez middelen zijn zelfs in zeer kleine dosis al heel erg dodelijk.

(Ja ik heb opiaten ooit eens nagterokken in de scheikunde bib)

P.S.: met uitzondering van lidocaine bedoel ik met opiaten heroine morfine en codeine. Over (andere) synthetische derivaten en andere opiaten laat ik me niet uit
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by avg
Dus jij kan heroine aanbevelen omdat het niet zo slecht is, maar er wel 95 % van de verslaafden eraan sterft. Klinkt niet echt logisch oli. :D


Dat was ironisch. Van een normale dosis heroïne is nog nooit iemand gestorven. Wel van overdosissen en van slecht spul dat erbij gemengd zat...
 
drugs zuigt...
........

Ik ken geen drugs die zuigen.


tjah, op zo'n dom iets, krijg je een net zo'n dom antwoord. Drugs zijn ongezond, maar of ze nu zuigen?! Blijft de grote vraag natuurlijk; 'heb jij weleens gebruikt?'
 
Recreatief druggebruik is misbruik van het oorspronkelijk doel v/h medicijn. probeer dat maar eens tegen te spreken !
 
das waar, maar dat is bij as ook zo, dus waar heb je het nou over?
 
Ik gebruik geen as, maar goed as leverd spieren op en is lichamelijk gezien niet verslavend.
Recreatie drugs verpest enkel levens in de meeste gevallen dus ja waar he je het dan over?

Maar gebruik jij maar lekker door hoor Oli, je hebt blijkbaar alles goed onder controle dus waar maken we ons druk om :rolleyes:
 
Ik gebruik enkel nog cannabis, maar een forum dient om je mening over de dingen te geven, toch?
 
Jah, maar ik ga geen harddrugs promoten, dat is niet het doel van dit board. Dus als ik zie dat jij iedereen heroine aanbeveeld dan trek ik de lijn. Kan je dat begrijpen?

BTW ik gebruik zelf heel af en toe nog canabis. (1x om de 2 maand ofzo)
 
Originally posted by admin
Ik gebruik geen as, maar goed as leverd spieren op en is lichamelijk gezien niet verslavend.


Maar het is in tegenstelling tot sommige recreatieve drugs dan weer schadelijk voor de gezondheid, hoe je het ook draait of keert...
Maar dat is een idiote discussie. Iedereen is vrij te gebruiken wat hij/zij wil en het is beter er juiste informatie over te geven dan dat iedereen maar wat aanklooit, en dat is met recreatieve drugs net zoals bij as het geval...
 
voor jou info: hoge testosteron levels zijn niet ongezond voor je lichaam. Het zijn de neveneffecten van vaak andere stoffen dan testosteron die schadelijk zijn.
 
Ok, maar in een kuur wordt toch niet vaak enkel testosteron gebruikt? Binnen enkele jaren ga ik zelf ook trouwens wat testosteron nemen voor de weerstand.
 
Hangt ervan af, ik ben tegenstander van alle giftige as, ze zijn IMO overbodig.

Je kan perfect kuren met redelijk/relatief gezonde producten, natuurlijk neveneffecten heb je aan hoge dosissen altijd. En langdurig gebruik én hoge dosseringen zijn altijd schadelijk op de 1 of andere manier.
 
Deze keer ben ik het met je eens...
 
Maar Admin, wij vinden spieren belangrijk en daarom zitten velen aan de AAS. Maar een nog groter aantal mensen gebruikt drugs, want zij vinden een 'lekker' gevoel etc etc belangrijk. Dit is gewoon puur een kwestie van waar je prioriteiten liggen.

Maar ik vind niet dat je AAS en XTC (heb het niet over het zwaardere spul) kunt vergelijken met elkaar.

Ik ga harddrugs absoluut niet lopen promoten, blijft toch gevaarlijk spul. Wat betreft heroine/LSD ben ik huiverig. Maar als je verslaafd raakt aan xtc of speed, nah, sorry dan moet je je echt maar een hele beste ruggegraat laten aanmeten, want die ontbreekt blijkbaar. Persoonlijk gebruik ik tegenwoordig om de paar maanden een pilletje, en that's it for me....

trouwens, die doden door drugs (excl. heroine), hebben vaak ongeveer alles doorelkaar en veels teveel gebruikt, en wat blijkt uit een studie; een vrij hoog percentage van deze toch al kleine groep had een bepaalde lichaamelijke afwijking die uiteindelijk door het gebruik van dope heeft geleid tot de dood. Dus het is een vrij scheef beeld, want het wordt altijd op de drugs gegooid.
 
Originally posted by Floyd
Wat betreft heroine/LSD ben ik huiverig.

Dat zijn pas echte drugs. XTC vind ik een beetje een nepdrug...
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Enkele opmerkingen:

-speed niet verslavend?
Ik kan je vertellend dat het dus WEL verslavend is! Algemeen bekend en ook erg goed te merken aan de tientallen gebruikers in mijn leefomgeving! Kun je natuurlijk komen met 'geen ruggengraad' praat maar dat is niet realistisch! Als mensen nu emaal in het weekend (tijdens stappen) drugs als coke, speed of XTC gaan gebruiken zal het uitgaan nooit meer hetzelfde zijn zonder deze drugs. Natuurlijk gaat dit niet op voor mensen die het minder als 4 a 6 keer per jaar gebruiken.
Ik hoorde ook iemand zeggen dat je wel erg gek moet zijn om speed binnen een week na je gebruik weer te nemen omdat de naeffecten slopend zijn. Maar ik denk dat veel gebruikers dit nou juist als reden zien om zo snel mogelijk weer van deze klote gevoelens af te komen (merk het ook aan vrienden die op zondagavond toch nog snel een lijntje weg werken tegen de gaarheid).

Bovendien veranderen drugs je persoonlijkheid. Speedgebruikers worden sjacherijnig en humeurig (behalve tijdens gebruik) en coke gebruikers krijgen een ego waar je bang van word. Om nog maar niet te spreken over de lichamelijke effecten (vooral bij speed; bulten en puisten in het gezicht, ingevallen kop en de kilo's vliegen r af).

Natuurlijk weet ik dat dit niet voor iedereen op gaat. Er zijn altijd mensen met een erge sterke persoonlijkheid en zelfdiscipline die het gebruik kunnen doseren. Maar dit gaat voor HEEL WEINIG mensen op. Ik ken erg veel mensen in mijn directe leefomgeving die XTC,speed,coke en wat al niet meer gebruiken. En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND houd het bij 1 keer! En veel mensen (maar niet iedereen natuurlijk) doen het wekelijks en vaak meer. Ga bij je eigen na of jouw persoonlijkheid sterk genoeg is voor je r aan begind (maar ga r maar van uit dat het niet zo is).

Ik gebruik zelf ook 1 keer per jaar XTC en dat bevalt me erg goed! Ik heb ook meerdere malen paddo's gebruikt maar dat is inmiddels meer als 2 jaar geleden. Ik blow dagelijks sinds een jaar of 5 en gebruik 4 keer per jaar ephedra.
Voor mij werkt ephedra altijd erg goed (eet wel 4000mg per keer, komt overeen met een stuk of 5 ephedra's) en ik kan r lang op door feesten. Ik kan r ook bij in komen dat dit eventueel stimuleren kan werken tijdens je training maar je eetlust en slaapvermogen nemen te veel af om r uiteindelijk op vooruit te gaan.

Ik vind wel dat iedereen hier erg makkelijk praat over drugs alsof het zoetstof is. Het doet echt wel erg veel met je! Als je emaal een bepaalde drugs hebt gehad weet je hoe je je kunt voelen, weet je hoe het is en zul je altijd weer verlangen naar dat gevoel. Bedenk dit goed voor je r aan begind. Vooral als in je vriendengroep veel grootgebruikers zitten is het moeilijk om in het weekend van dat spul te blijven als al je vrienden net zo lekker stijf staan door hun gele taat.

Wat betreft LSD of paddo's. Lichamelijk zijn deze drugs niet echt slecht, maar geestelijk is het toch een hele reis. Om dit te gebruiken in combinatie met trainen, dat is zo goed als onmogelijk denk ik. Erg leuk op z'n tijd (met een groepje vertrouwelingen rustig in de natuur) maar niet geschikt voor mensen met depressies of veel andere geestelijke problemen denk ik. Heb wel eens mensen verkeerd zien gaan op paddo's en geloof me, dat is geen pretje, dan kan een trip van 5 uur ERG lang duren! Met LSD zijn deze gevaren nog groter. Heb verhalen gehoord van mensen die LSD gebruiken en de gekste dingen doen (eigen moeder met een asbak de kop inslaan en over het balkon gooien; waargebeurd!). Vooral in combinatie met alcohol kunnen mensen er nogal eens agressief van worden.

Ik heb me laten vertellen dat GHB vet afbrekend en spieropbouwend is, dus een goede drugs voor bodybuilders. Ik geloof er zelf niet zo in. Motivatie is ook een erg belangrijke factor in je training en ik denk dat die over het algemeen met elke drugs verslechterd.

Begrijp me niet verkeerd; ik ben echt niet tegen drugs en geloof de mensen die r goede ervaringen mee hebben graag. Maar ik zie TE veel mensen die r slechte ervaringen mee hebben. Mensen die nu al voor hun leven getekend zijn. Je merkt aan ze dat hun IQ en EQ sneller zakken als hun gewicht! Natuurlijk is het zo als je altijd zuivere drugs hebt dat het dan allemaal wel mee valt, maar zeg nou eerlijk: wie heeft r altijd zuiver spul?

Als je graag meer over drugs wil weten raad ik je aan het boekje ' uit je bol' eens te lezen. Daar staat er veel in en het is goed en duidelijk omschreven!
 
Goeie post Rob G
 
Originally posted by Rob G

En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND houd het bij 1 keer!

Goede post Rob G enkel met dit stukje ben ik het niet met je eens. Ikzelf heb 1 keer speed gebruikt om te zien wat het doet. Op school had ik het de conditietraining toch een heel goed punt gescoord :D
 
Back
Naar boven