MuscleMeat

Cocaïne

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin

mensen di eeenheel leven hadden opgebouwd hebben huizen, dure autosverloren,



Ik heb door de drugs nooit huizen of dure auto's gehad, dus kan ik ze nooit verliezen, dat is natuurlijk wel een voordeel!! :p
 
Originally posted by Olimantado




Ik heb door de drugs nooit huizen of dure auto's gehad, dus kan ik ze nooit verliezen, dat is natuurlijk wel een voordeel!! :p
Dan beland je nog lager... hoe dan ook in de schulden kom je zoiezo.
Ken trouwens maar heel weinig mensen die hebben kunnen afkicken zonder te hervallen na een heroïne/cocaïneverslaving.
 
Originally posted by soulreaver
De hedendaagse xtc is zo ja, tegenwoordig proppen ze er veel speed e.d. in, waardoor je hard gaat, de originele xtc maakt juist heel relekst en los, je bent gezellig, voelt je fit, maar niet dat ik ga hard gevoel, zin om te praten en je bent heel sociaal en gelukkig.. xtc lijkt me totaal niks om op te trainen, zou 3/4 van de tijd staan te lullen met de rest van de gym..

Klopt helemaal, als ik een pil op heb loop ik de hele avond echt met iedereen te kletsen en voel me helemaal top. Ik krijg wel iets meer energie en ga dan als we het thuis doen veel wandelen met de hond.

Met trainen zou ik iedereen aardig vinden en alleen maar lopen kletsen. Lijkt mij een slechte combi met trainen
 
Back
Naar boven