AndroidHealthClinic

Cocktail !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bayern

Novice
Lid geworden
3 jul 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Yes yes yees...
Eens beginne mixe dan we al zo ver zitten me Trenneke. Heb nix anders dan deze gebruikt tot nu toe, train al 8jaren met disipline eerste 4jaren puur traine en eten basis is er! ;) dan pas shake's creatine's en anabolen. Dit gaat mijn 5de maal tren zijn kan er al zeeer goe tegen.
NU de volgende is mijn leuke kuur voor vandezomer hier moet je nix over kletsen dat het rare of gezever is. Dit he moet je gewoon doen!

1-4weken. 3ml Tri Tren (Tri Tren 1ml/175)
Wekelijks 3ml test E (Test E 1ml/300)
Turinabol 100tabs
4-8weken. 4ml TrenBolin (Trenbolin A NasPharma 1ml/100)
Wekelijks. 4ml test P (Test P 1ml/150)
T3 ( hoeveelheid weetk nog niet zal zien)

Nakuur clomid nolva prgnyl
Géén clen. Vochtafdrijven hoef niet kga nie op wedstrijd enkel de laatse vetjes mag weg met T3.
Van traag naar snel test. Is om da je lichaam gewoon wordt achter 6de week. Bij iedereen is dat zo je kan niemeer zo goe bijkomen gelijk de eerste weken dus Zo gaat die veel beter zijn doorgaan met test maar dan ander stof. Dat wil zeggen nog een KICK midde van je kuur! wel ook droger! harder meer kwaliteit spier doordat je A en P gebruikt. Enn (apotheek tren) eerste maal eens zien wat (100% zuiver) tren doet

Dat is het. Heb deze van een bodybuilder gehoord niet van een amateur gelijk jij en ik.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet waarom, maar las je post alsof je adhd hebt.
 
Mooie trol weer 5de x tren kuur met die stats ben zelf van Antwerpen maat jij typt toch echt al een retard met downsyndroom
 
Mooie trol weer 5de x tren kuur met die stats ben zelf van Antwerpen maat jij typt toch echt al een retard met downsyndroom

Deze stats is van mij. Dus zonder anaboleks. Elke jaar moeten wij mee doen me de ramadan. Das niks eten en drinken tussen 04.00u tot 22.xx 1maand! Doe gij daar eens aan me. Dr zal nie veel meer over schieten van je vochtjes als je geen basis hebt. En idd ben nie van antwerpen kga hier mn prive ni beginne delen.
 
Back
Naar boven