Fitness Seller

Shocking News Code rood, zware sneeuwstorm!

Bezoekers in dit topic

EtoFaqQWgAIDaJx
Ben ik de enige die Bert hierin ziet? :o
 
Schneider toch weer de boel niet heel gelaten? :o
 

Van Barneveld​

In Den Haag kwam de gevel van het hoekhuis van Raymond van Barneveld naar beneden. Tientallen bakstenen versperden de stoep en beschadigden auto's. Volgens de brandweer was ook hier de stuifsneeuw te zwaar geworden.

Naar verluidt was de darter zelf niet aanwezig omdat hij op een toernooi uitkomt komende week.

 
Dacht dat Raymond het wel iets beter voor elkaar had.
 
Hij is zo lekker gewoon gebleven
 
Hoekhuis in goede wijk in Den Haag. Vast afbetaald. Eric Kuster interieur geconsult. Rolluiken buiten. Tuin upgrade. Een postbode kan daar alleen maar van dromen.
 
Hoekhuis in goede wijk in Den Haag. Vast afbetaald. Eric Kuster interieur geconsult. Rolluiken buiten. Tuin upgrade. Een postbode kan daar alleen maar van dromen.

en hij heeft nu toch ook voor zijn rotkop en vadsig lichaam een veel te lekkere chick
 
Laatst bewerkt:
IMG_20210208_105656.jpg

Denk dat ik mijn driewieler vandaag maar laat staan :o
 
Hoekhuis in goede wijk in Den Haag. Vast afbetaald. Eric Kuster interieur geconsult. Rolluiken buiten. Tuin upgrade. Een postbode kan daar alleen maar van dromen.

hmmm ik ben misschien ietwat verwend, maar zie gewoon een rijtjeshuis. Zal ook wel aardig oud zijn, gezien de rolluiken er later op zijn gekomen (altijd lelijk die bakken boven je kozijn).
Ik vermoed gewoon dat Raymond erg vaak naar de hoeren is geweest.
 
Geef ik uit handen. Loonbedrijf zit in mn netwerk die dat graag doet voor me.

Onze buren zijn echt tegenpolen van mij. Gisteren hele dag staan te vegen. Vanmorgen de laatste sneeuwrestjes van de oprit afschrapen. En nu 3 uur later, kunnen ze helemaal opnieuw beginnen want er ligt weer een laagje op. :D
 
Onze buren zijn echt tegenpolen van mij. Gisteren hele dag staan te vegen. Vanmorgen de laatste sneeuwrestjes van de oprit afschrapen. En nu 3 uur later, kunnen ze helemaal opnieuw beginnen want er ligt weer een laagje op. :D
Hier idem. Ik heb wel een gratis emmertje zout voor mijn buurvrouw van 129 meegenomen. Morgen ga ik t maar is sneeuvrij maken denk ik
 
Hier idem. Ik heb wel een gratis emmertje zout voor mijn buurvrouw van 129 meegenomen. Morgen ga ik t maar is sneeuvrij maken denk ik
Jij bent een van de helden van onze samenleving. Gelukkig zijn ze er nog.

Chapeau!
 
Heb gisteren ook een ouwe man in scootmobiel gered die vast zat in de sneeuw. 🥶
 
Onze buren zijn echt tegenpolen van mij. Gisteren hele dag staan te vegen. Vanmorgen de laatste sneeuwrestjes van de oprit afschrapen. En nu 3 uur later, kunnen ze helemaal opnieuw beginnen want er ligt weer een laagje op. :D
Vanmorgen ook gedaan, maar helpt hier echt niet.Screenshot_20210208-191807_WhatsApp.jpg
Oost Nederland
 
Back
Naar boven