Fitness Seller

Coleman Dumbbell Presses 90 kilo 12 reps filmpie

Bezoekers in dit topic

Van Ronnie Coleman the Unbelievable, maar wel weer leuk om te zien :lifter:
 
hij is sterk ja...

ik las laatst op een amerikaans forum dat hij legpresst met 2300 lbs en nu squat met 380 lbs ofzoiets setjes he van 8 !
 
Dan squat hij even zwaar als Ryu :)
 
Ja, 90kg per db. :D
 
En dan heb je altijd sceptische mensen die zeggen: "Bodybuilders zijn niet sterk" :D

Volgens mij is onze Ronny beresterk.
 
Laat dat "volgens" maar weg, hij is beresterk :)
 
idd strong big guy :)
 
Ok, hij is dan wel sterk,
maar welk mens met een beetje genetische aanleg zou dat niet wezen wanneer hij in dezelfde omstandigheden verkeert als de heer coleman ???.

gr rob
 
rob12345 zei:
Ok, hij is dan wel sterk,
maar welk mens met een beetje genetische aanleg zou dat niet wezen wanneer hij in dezelfde omstandigheden verkeert als de heer coleman ???.

gr rob

Desalniettemin moest hij zichzelf natuurlijk eerst wel bewijzen zodat ie in deze omstandigheden kwam :rolleyes:
 
Enigste wat hij moest doen was een sponsor vinden die hem zijn middelen wil financieren die hem naar de top doen rijsen




Jordees zei:
Desalniettemin moest hij zichzelf natuurlijk eerst wel bewijzen zodat ie in deze omstandigheden kwam :rolleyes:
 
rob12345 zei:
Enigste wat hij moest doen was een sponsor vinden die hem zijn middelen wil financieren die hem naar de top doen rijsen

en die sponsor stapt zomaar in een of ander financieel avontuurtje met alle risicos van dien?
 
Pff ik doe dit als warming up







..¨..¨..fijn verder dromen..¨..¨..
 
rob12345 zei:
Enigste wat hij moest doen was een sponsor vinden die hem zijn middelen wil financieren die hem naar de top doen rijsen
Je weet verdomt goed dat het heel wat meer werk vergt om aan de top te komen. Zo simpel gaat het allemaal niet.
Een sponsor gaat alleen in zee met mensen waarin ze toekomst zien, die toekomst bouw je zelf op, niet de sponsor(s).
 
Begrijp me niet verkeert
Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar ik heb hier (of op een ander forum) eens een foto gezien van ronnie coleman in zijn begin jaren daarin staat ie naast een vrouw met een beker in zijn hand,
En als je naar die foto kijkt zie je echt geen ronnie coleman die super genetische aanleg heeft.
Ik denk dat heel wat mensen zo ver zouden kunnen komen (een prof carriere opbouwen) als de omstandigheden goed zijn, en iemand hen de kaNS geeft.
En tuurlijk moeten ze zelf er hard voor werken, maar zonder al die spullen die de sponsor financiert kunnen zij echt hun suplementen niet betale.

gr rob.


admin zei:
Je weet verdomt goed dat het heel wat meer werk vergt om aan de top te komen. Zo simpel gaat het allemaal niet.
Een sponsor gaat alleen in zee met mensen waarin ze toekomst zien, die toekomst bouw je zelf op, niet de sponsor(s).
 
rob12345 zei:
Begrijp me niet verkeert
En als je naar die foto kijkt zie je echt geen ronnie coleman die super genetische aanleg heeft.
Kuch... WABLIEF? Geen aanleg? Dacht je dat de pro's allemaal als freaks geboren zijn? Elke bb is "normaal" gebouwd in "niet getrainde staat". Met aanleg word bedoeld dat iemand veel groeipotentieel heeft. Op die foto zie je zeker iemand met een enorme aanleg.

Je maakt de fout om te denken dat iedereen die zulke sponsors heeft en dezelfde dosissen en middelen gebruikt zo kan worden. Iermand wordt maar succesvol door 70% aanleg en 30% roids.

rob12345 zei:
Ik denk dat heel wat mensen zo ver zouden kunnen komen (een prof carriere opbouwen) als de omstandigheden goed zijn, en iemand hen de kaNS geeft.
Dat is het juist, niemand had Ronnie aangesproken als sponsor als hij niet over de nodige aanleg beschikt had. Je laat het klinken alsof zijn sponsor gewoon een rijke supplementenboer was die zomaar iemand de kans wilde geven om Mr Olympia te worden.
Als het zo simpel was dan zou iedereen Mr O kunnen worden. Leuke droom, maar zo werkt het niet. Veel van de kosten aan roids en voeding moeten ook komen van hun prijzengeld en andere (minder legale) jobs. Ronnie heeft een hele tijd wedstrijden gedaan waarin hij veel minder hoog eindigde, hij heeft hard moeten werken om ergens te komen. Als je denkt dat om het even wie met het nodige geld dat kan, dan vergis je je.

Zoals ik zei: zonder voldoende aanleg kan je groot worden, maar NOOIT een freak, zelfs niet met alle roids van de wereld...
 
Ok, ik begrijp wat je bedoelt,
We hebben dus duidelijk een meningsverschil,
maar om de sfeer gemoedelijk te houden laat ik het maar hierbij,

gr rob.
 
Vergeet ook niet dat RC een powerlifters achtergrond heeft
 
volgens mij moet je het zien als met andere sporten zoals voetbal, je kijkt naar de jonkies/beginnelingen en ziet daar talent. Dit talent begeleid je naar de top. Zo gaat het met BB volgens mij ook, mensen met talent worden jong/vroeg geholpen om de top te bereiken.
 
Back
Naar boven