Fitness Seller

Coleman interview

Bezoekers in dit topic

na 3 maanden mr texas? terwijl die altijd pizza en hamburgers at? all natural my ass!
best vaag dat ze blijven volhouden dat het naturel is.. denken ze dat we dom zijn of moet dat om te voorkomen dat ze in jail komen?

en die gast heeft geen adem ofzo? vaag filmpje beetje

Cool filmpje! Het valt me ook op dat ie toen een vlottere babbel had dan nu.. Hij komt wat slimmer over.

Valt me altijd op bij roidgebruikers , die korte adem ?

its all naturel :D :D
en als je dat niet geloofd maak ik u iets anders wijs :D

Het is ook puur natuur, zo slecht is creatine ook weer niet, drink er op z'n minst genoeg water bij :D

Is al de tweede keer dat je die grap maakt.

Enorme respect voor Coleman, maar in "The unbelievable coleman" vid van hem komt ie ook een beetje dom over moet ik eerlijk zeggen.

jinxx zei:
Is al de tweede keer dat je die grap maakt.

Enorme respect voor Coleman, maar in "The unbelievable coleman" vid van hem komt ie ook een beetje dom over moet ik eerlijk zeggen.

Ik weet het, maar het kan niet vaak genoeg worden gezegt, puur natuur is toch het mooiste wat er is zeg nou zelf :D

bodybuilder0102 zei:
na 3 maanden mr texas? terwijl die altijd pizza en hamburgers at? all natural my ass!
best vaag dat ze blijven volhouden dat het naturel is.. denken ze dat we dom zijn of moet dat om te voorkomen dat ze in jail komen?

Hij werkte toen nog bij de politie: toegeven verboden middelen te gebruiken betekent direct ontslag. Bovendien heb je ook nog overeenkomsten met sponsoren en wat is dan belangrijker??

Terug
Naar boven