Fitness Seller

Coleman niet van andere planeet!

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Laatst bewerkt:
wie denk je hiermee wat nieuws te vertellen dan..?
 
Ik heb statistisch proberen aan te tonen dat Ronnie Coleman toch niet van een andere planeet komt, of toch niet omwille van zijn spiermassa.

Je kan mijn verhaal van steroiden, HGH, insuline, BMI's van de IFBB pros lezen op mijn website:
True Natural Bodybuilding: impact of growth hormone and insulin on BMI of top IFBB bodybuilders

Sorry als ik hiermee enekele fans op de tenen trap. Maar als het u oplucht, spuw dan hier gerust uw kritiek uit. Ik zet me wel schrap. :)

Ik denk dat niemand hier de illusie heeft dat Ronnie GH-loos dan wel naturel zou zijn.

Ik vind overigens die 'pre-GH-tijd' zoals jij het noemt ook een mooiere BB tijd qua fysieken.
 
Laatst bewerkt:
@ mister 10

train jij ook in betterbodies? denk het.
 
wie denk je hiermee wat nieuws te vertellen dan..?

Toen ik een tijdje geleden in een andere post schreef dat de IFBB pros meer dan de helft van hun spieren aan de hormonen te danken hadden, en dat een Ronnie een 40-tal kg lichter zouden zijn zonder AS, HGH, SLIN etc. bleek dat toch nogal hard aan te komen voor sommigen. Men gelooft toch liever dat de gasten met een BMI van 40 genetische wonders zijn van een zeldzame soort die in de jaren 70 en 80 nog niet voorkwamen op de aarde.

Vandaar deze oefening. :)
 
Hahaha god 't houdt je wel bezig he? Als je mede op mij doelt, ik heb alleen beweerd dat Ronnie zonder drugs een heel goede natural zou zijn en daar verder geen enkele quantificering aan verbonden.

't valt me op dat 'hardcore' naturals vaak redelijk obsessief bezig zijn met hun gedrogeerde collega's.. wat is dat toch?
 
Hahaha god 't houdt je wel bezig he? Als je mede op mij doelt, ik heb alleen beweerd dat Ronnie zonder drugs een heel goede natural zou zijn en daar verder geen enkele quantificering aan verbonden.

't valt me op dat 'hardcore' naturals vaak redelijk obsessief bezig zijn met hun gedrogeerde collega's.. wat is dat toch?[/QUOTE]

Het gras is altijd groener aan the DARK SIDE;)
 
Toen ik een tijdje geleden in een andere post schreef dat de IFBB pros meer dan de helft van hun spieren aan de hormonen te danken hadden, en dat een Ronnie een 40-tal kg lichter zouden zijn zonder AS, HGH, SLIN etc. bleek dat toch nogal hard aan te komen voor sommigen. Men gelooft toch liever dat de gasten met een BMI van 40 genetische wonders zijn van een zeldzame soort die in de jaren 70 en 80 nog niet voorkwamen op de aarde.

Vandaar deze oefening. :)




bullshit. Je kunt spuiten wat je wil, als je de genen en het talent niet hebt kom je nergens. Wat dan het precieze percentage is kun je onmogelijk inschatten, en is imo ook van ondergeschikt belang. Het blijft een topprestatie, aas of niet, maar ja, daar weet jij als natural natuurlijk niets van af.
 
Toen ik een tijdje geleden in een andere post schreef dat de IFBB pros meer dan de helft van hun spieren aan de hormonen te danken hadden, en dat een Ronnie een 40-tal kg lichter zouden zijn zonder AS, HGH, SLIN etc. bleek dat toch nogal hard aan te komen voor sommigen. Men gelooft toch liever dat de gasten met een BMI van 40 genetische wonders zijn van een zeldzame soort die in de jaren 70 en 80 nog niet voorkwamen op de aarde.

Vandaar deze oefening. :)

40kg niet, ik denk 15kg persoonlijk.

Het moet ergens tussen de 10-20 zitten bij coleman, maar niet meer dan 20kg.
 
Hahaha god 't houdt je wel bezig he? Als je mede op mij doelt, ik heb alleen beweerd dat Ronnie zonder drugs een heel goede natural zou zijn en daar verder geen enkele quantificering aan verbonden.

't valt me op dat 'hardcore' naturals vaak redelijk obsessief bezig zijn met hun gedrogeerde collega's.. wat is dat toch?

Doet me denken aan "true adonis" van gb.
 
Waarom probeer je zo hard aan te tonen dat ze allemaal gebruiken? Alsof dat onbekend is.

Jaloezie ofzo?
 
bmi is bullshit.
Ik begrijp niet dat je je hiermee bezig kunt houden, zelfs dokters doen het.
En ik maar denken dat dat slimme mensen waren
 
40kg niet, ik denk 15kg persoonlijk.

Het moet ergens tussen de 10-20 zitten bij coleman, maar niet meer dan 20kg.

Geweldig, jij denkt dus dat Ronnie zonder AS, HGH en insuline een wedstrijd BMI van 37 zou hebben, terwijl dan Arnold die gans zijn leven lang AS gebruikt heeft nooit boven de 30.5 is geraakt.

De BMI neemt echter het ganse lichaamsgewicht in rekening, niet alleen de droge spiermassa. Met een BMI verschil van 37 versus 30.5 zou Ronnie dus MEER dan 2 maal zoveel droge spiermassa als Arnold gehad hebben.

En waarschijnlijk denk je dan hetzelfde over de andere 5 pros die ik in mijn statistiek heb met een BMI van rond de 40.

Tijd om wakker te worden, vriend.
 
Hahaha god 't houdt je wel bezig he? Als je mede op mij doelt, ik heb alleen beweerd dat Ronnie zonder drugs een heel goede natural zou zijn en daar verder geen enkele quantificering aan verbonden.

't valt me op dat 'hardcore' naturals vaak redelijk obsessief bezig zijn met hun gedrogeerde collega's.. wat is dat toch?[/QUOTE]

Het gras is altijd groener aan the DARK SIDE;)


en dat weet TS zelf ook maar gd genoeg
100% zeker dat ie zelf gebruikt (heeft), tenminste als dat zn foto's zijn
Dat kan je aan noobs wijsmaken maar niet aan mij.
weer zo een skip lacour wannabe
je begon er zelf over dus nu niet beginnen klagen dat ik je 'aanval' want je zoekt het zelf met je 'zelfgemaakte onderwerpen'..
niet afkomen met bloedresultaten of cleane dopingtests ofzo he ;)
en nee ik ben geen gefrustreerde gebruiker die denkt dat zoiets niet haalbaar is zelfs niet na 15, 20 jaar, al die argumenten heb ik al gehoord, dat hoeft niet
vr de rest, vl succes verder
 
Geweldig, jij denkt dus dat Ronnie zonder AS, HGH en insuline een wedstrijd BMI van 37 zou hebben, terwijl dan Arnold die gans zijn leven lang AS gebruikt heeft nooit boven de 30.5 is geraakt.

De BMI neemt echter het ganse lichaamsgewicht in rekening, niet alleen de droge spiermassa. Met een BMI verschil van 37 versus 30.5 zou Ronnie dus MEER dan 2 maal zoveel droge spiermassa als Arnold gehad hebben.

En waarschijnlijk denk je dan hetzelfde over de andere 5 pros die ik in mijn statistiek heb met een BMI van rond de 40.

Tijd om wakker te worden, vriend.

nogmaals: bmi is bullshit!!!
niet iedereen zijn botstructuur is even zwaar (ook bij gelijke grote persoon).
zijn pezen, zijn vocht op dat moment...

Komaan zeg, je gelooft toch niet in bmi?
Ik begrijp ergens je "theorie" maar je gaat met meer (en goeie) argumenten moeten afkomen dan bmi.
 
en dat weet TS zelf ook maar gd genoeg
100% zeker dat ie zelf gebruikt (heeft), tenminste als dat zn foto's zijn
Dat kan je aan noobs wijsmaken maar niet aan mij.
weer zo een skip lacour wannabe
je begon er zelf over dus nu niet beginnen klagen dat ik je 'aanval' want je zoekt het zelf met je 'zelfgemaakte onderwerpen'..
niet afkomen met bloedresultaten of cleane dopingtests ofzo he ;)
en nee ik ben geen gefrustreerde gebruiker die denkt dat zoiets niet haalbaar is zelfs niet na 15, 20 jaar, al die argumenten heb ik al gehoord, dat hoeft niet
vr de rest, vl succes verder

Degene die het hardst roepen dat ze 100% naturel zijn en er ook alles aan doen om dat te laten zien, hebben in 99% van de gevallen wel eens AAS aangeraakt. Tis allemaal zo simpel jongens....
 
Degene die het hardst roepen dat ze 100% naturel zijn en er ook alles aan doen om dat te laten zien, hebben in 99% van de gevallen wel eens AAS aangeraakt. Tis allemaal zo simpel jongens....

in dit geval alleszinds ZEKER.
t'is net zoals je het zegt. Trouwens die kerels moeten zich zelf continu verantwoorden tov andere noobs en sommigen maken er zelfs een sport van.. vandaar dit topic
 
Back
Naar boven