MuscleMeat

Coleman's abs (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Hier vind ik ze er nog goed uit zien...

3YL7t2UmpXAX6hUjqI3vz7cWTI7oe5XP.jpeg
3YL7t2UmpXAX6hUjqI3vz7cWTI7oe5XP.jpeg


3YL7t2UmpXAX6hUjqI3vz7cWTI7oe5XP.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zekers :thumbup: van welk jaar zijn die foto's ?
jaartje of 4 geleden ?
gr BIGTANK
 
Denk idd alweer 4 -5 jaar geleden van de '98 en '99
 
Wat ook goed opvalt is daar z'n "blokken" nog netjes bij mekaar zitten.

Nu zijn z'n abs toch wel opgerekt door z'n ingewanden. De "blokken" staan gewoon aantal cm uitmekaar.

Maar hier zien ze er idd nog goed uit!
 
Zo ziet hij er veeeeel beter uit :thumbup:
 
Jup genetisch had ie natuurlijk al dat probleem met zen abs maar dat overdreven GH gebruik heeft geen goed gedaan :(
 
idd, hij heeft altijd al 'slechte' abs gehad.

maar ik de laatste olympia zagen ze er toch véél beter uit dan in 2001 hoor.

nou ja, 1 ding zal hij altijd hebben, en dat zal volgens mij altijd de doorslag geven zolang hij meebolt, en dat is zijn rug.


maar we hadden het over zijn abs, nietwaar?

wel, ik ben benieuwd wat het dit jaar gaat opleveren.
 
Vergeet niet wat die allemaal eet op een dag..... das echt niet normaal..... is dus ook een gedeelte een dikke pens gewoon!
 
T*ring zeker mooi vooral deze... wat een verschil met nu.

2DGhBQobP77PcOa5Z8jGSdeA2kFUIUzg.jpeg


Groet Smalluser :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Jabba
Vergeet niet wat die allemaal eet op een dag..... das echt niet normaal..... is dus ook een gedeelte een dikke pens gewoon!

Ja maar op een wedstrijddag eten ze niet veel. Tenminste, niet kwa omvang. En in verhouding tot normaalniet zo veel.

Toch echt gh gebruik....
 
Eet die dan zoveel meer als 4-5 jaar geleden?? in '98-'99 zag ronnie er geweldig uit, alles was gewoon goed.. nu heeft die voornamelijk nog zijn rug en hamstrings als handelsmerk.. zijn buik is ronduit lelijk geworden, op 4% vet en uitpuilende buik hebben is gewoon afschuwelijk..
 
Ze staan nu een stuk meer uit elkaar, niet echt mooi gezicht. Maar je ziet ze alsnog bij hem wel het beste.
 
ronduit perfecte abs, soulreaver !

en damn.. die abs zagen er idd vet goed uit van ronnie !! jammer dat t zo gegaan is met hem nu :(

maja hijs nog steeds 1 e geworden.. ben benieuwd offie dat dit jaar ook weer zal worden
 
Ok dit zijn niet zijn abs maar ik wilde niet nog een thread openen over Ronnie, maar vond dit toch wel leuke foto's.
Echt een beer die vent!!

Five weeks prior to the 2000 Mr. Olympia at the CBBF 2000 World Qualifier in Quebec, Canada. Ronnie guest posed at 295 pounds:

[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Die gast is echt big!! mooi foto's! ze benen zijn ook erg groot.
 
ongelooflijk HUGE !!
 
Back
Naar boven