MuscleMeat

colin mcrae overleden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is nog niet zeker of hij er wel inzat, er zijn 4 lichamen gevonden maar die hebben ze nog niet kunnen indentificeren omdat de heli volledig uitgebrand was.
 
Is bevestigd door zijn manager dat ie zelf vloog, dus denk toch echt dat het wel waar is.
Ergste vind ik het nog van de 2 kinderen in de helikopter:(
 
Het is nog niet zeker of hij er wel inzat, er zijn 4 lichamen gevonden maar die hebben ze nog niet kunnen indentificeren omdat de heli volledig uitgebrand was.

Op de BBC werd vanochtend al gezegd dat het zeker was dat het Colin was met zijn 5 jarige zoon.
De 2 andere inzittenden was nog niks over bekend en er werd later op de dag een verklaring afgelegd.
Overigens alle site's op het gebied van de racesport komen met hetzelfde nieuws en het lijkt mij stug dat het dan niet waar is.
 
Zet je elke dag je leven op het spel in zo n autorally en ga je dood in een helicopter..

:scratch:
 
shit zeg.

RIP
 
R.I.P. Colin

Echt erg dit, was echt een legendarische rally rijder :(
 
Hoorde het vanmorgen ook op de radio, pfff niet normaal altijd een fan geweest.
 
En het is nu officieel bevestigd door de politie rond de klok van 4 uur ( Engelse tijd )
de slachtoffers waren Colin zijn 5 jarige zoon en een vriend van Colin en een vriendje van Colin's zoon.

R.I.P

Valentino Rossi die al vaker uitstapjes had gemaakt in het Rally rijden droeg zijn winst op het circuit van Estoril op aan Colin McRae.

Officieel bericht:

1995 World Rally champion, Colin McRae has been named as one of the four people that police believe perished when the 39-year-old's helicopter crashed on Saturday.

McRae was named along with his five-year-old son, Johnny, as well as the youngster's friend Ben Porcelli and family friend Graeme Duncan, who was 37.

A statement from Strathclyde police added that formal identification won't be made for a few days.

The accident happened yesterday at around 4pm [local time].

Air accident investigators are currently searching the crash site near McRae's Jerviswood House in Lanark.

All at Crash.net join the entire rallying community in extending our sympathies to Colin's family and friends and those of the other victims at this difficult time.

Bron: formula 1, f1, formula one, moto gp, wrc, wsbk, bsb, btcc, nascar, champ car, irl, a1, gt, le mans.
 
jah man trieste zaak man, Ik zag het vanmiddag op motoGP toen rossi een bordje omhoog hield met iets van Colin we will mis you. Ik dacht WTf gek. was wel even balen was een groot fan van Colin. En nog erger is natuurlijk de 2 kinderen die ook helaas zijn overleden.

R.I.P Colin en inzittenden!
 
Ik zag het net op tv voordat de motorrace begon. Een rijder hield een bordje omhoog met ''Colin We'll Miss You'' erop.
Schrok wel even.
 
atijd sneu als je op een onnatuurlijke manier het leven laat
gecondoleerd familie en vrienden
 
:eek: Dit een groot verlies voor de rally sport.
En dat zijn zoon ook is omgekomen in deze tragische gebeurtenis maakt het helaas nog erger.

Sterkte aan de familie en vrienden
 
Vreselijk nieuws, rip.
 
Jezus wat k*t man!
 
Back
Naar boven