Fitness Seller

Colitis Ulcerosa & Anavar/primo

Bezoekers in dit topic

Emma1984

Novice
Lid geworden
2 mrt 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
69kg
Vetpercentage
24%
Hej allemaal

Sinds mijn 19e heb ik al last van Colitis Ulcerosa (een chronische darmontsteking). Op dit moment kom ik net uit een opvlamming en slik ik nog 1 week prednison. Daarnaast krijg ik elke 8 weken een infuus met Remicade om het immuunsysteem te onderdrukken en zo de ontstekingen tegen te gaan.

Vorig jaar heb ik 1,5 week in het ziekenhuis gelegen en heb ik ook prednison gehad. Ik ben daarvan volledig hersteld en ik heb daarna een kuurtje Primobolan gedaan zodat ik weer wat makkelijker en sneller op krachten kon komen. Dit werkte goed en ik haalde snel resultaat. Alleen in januari kreeg ik dus weer een opvlamming van mijn Colitis en ik kan niet zeggen of de primo dit aangewakkerd heeft of dat de nieuwe medicatie niet aangeslagen was.

Ik durf het niet met mijn arts te bespreken want die zullen het altijd afraden maar ik wil toch weer een nieuwe kuur anavar of primo gaan starten.

Heeft iemand hier ervaring met Crohn of Colitis en Anavar/primo? Welke ervaringen? Maar kan het ook met al die medicatie die ik gebruik?
 
Ik zou het toch even met je arts bespreken!
 
Primo gebruikt zonder kt/dieet?
 
Ja dat wil ik ook wel maar ik denk dat zij het altijd afraden....

Je moet ook niet om goedkeuring vragen maar vragen of er enig 'gevaar' in de combinatie van je aandoening, de gebruikte medicijnen en roids ligt.
 
Ja moeilijk. Het punt is een beetje. Waarom zou je AAS gebruiken als je toch telkens tijdens een opvlamming terugvalt. Ik snap wel dat je snel weer terug op niveau wilt zijn, maar het zou toch mooi zijn als het iets extra zou geven.
 
Back
Naar boven