XXL Nutrition

Collectiviteitskorting op zorgverzekering?

Bezoekers in dit topic

Goblin

Novice
Lid geworden
12 jun 2011
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Ik ben redelijk nieuw in de wereld van zorgverzekeringen. Toch lijkt me handig om ieder jaar te kijken of ik elders voordeliger uit ben. Ik kijk meestal wel voor restitutiepolissen, omdat ik vrije zorgkeuze wil. Nu kwam ik een website tegen die ik niet ken, maar waar ik korting zou kunnen krijgen op mijn huidige verzekering. Het gaat om: http://www.zorgpremiekorting.nl

Heeft iemand van jullie ervaring met deze website? Blijkbaar kun je op de verzekeringen bij de grote zorgverzekeraars gemiddeld 10% korting krijgen op je zorgverzekering. Zou handig zijn als iemand kan bevestigen of deze site betrouwbaar is. Zou me toch redelijk wat schelen per jaar.
 
De website is wellicht betrouwbaar, echter zijn dit wel de duurdere zorgverzekeraars. Zo heb ik via http://www.prijsvergelijker24.nl een verzekering bij Ditzo afgesloten, ook vrije zorgkeuze en een lage premie. Daar kan eigenlijk geen korting tegen op.
 
De website is wellicht betrouwbaar, echter zijn dit wel de duurdere zorgverzekeraars. Zo heb ik via http://www.prijsvergelijker24.nl een verzekering bij Ditzo afgesloten, ook vrije zorgkeuze en een lage premie. Daar kan eigenlijk geen korting tegen op.

Ditzo is dan ook gewoon een kut verzekering.
Alleen is dat mijn ervaring geweest, wellicht zijn ze nu beter.
 
Ditzo is dan ook gewoon een kut verzekering.
Alleen is dat mijn ervaring geweest, wellicht zijn ze nu beter.
Ik neem aan dat ze vergoeden wat er op de website staat en daar ga ik voor. Ik ben mij er van bewust dat ze iets minder klanten service hebben. Maar ik verwacht dan ook geen moeilijkheden met mijn gezondheid aankomend jaar. Althans dat zegt de glazenbol. Anderzorg was anders ook wel een aardige optie.
 
Ik neem aan dat ze vergoeden wat er op de website staat en daar ga ik voor. Ik ben mij er van bewust dat ze iets minder klanten service hebben. Maar ik verwacht dan ook geen moeilijkheden met mijn gezondheid aankomend jaar. Althans dat zegt de glazenbol. Anderzorg was anders ook wel een aardige optie.

Ja dat vergoeden ze, alleen niet als met een x reden komt of met een x oorzaak of met een bedrag van x euro. Oh en ook niet in de periode van x want dat staat in voorwaarden x dus daar doen ze niet aan.
Wil je iets indienen? Ja dat gaat alleen via x, maar email vooral niet want we reageren toch niet en het duurt lang voordat je geld krijgt.

Zoiets :roflol:

Nogmaals, wellicht zijn ze nu veranderd he. Ik zit vanaf 2016 bij FBTO en heb al 4x gezeik ermee gehad terwijl het jaar nog niet eens is begonnen.. :rolleyes:
 
Zit bij vgz, prima verzekering
Hebben al miljoenen gelapt zonder problemen.
 
Pma (www.kieszorgverzekering.nl) onderdeel van menzis. Nooit problemen mee. 1x per jaar kun je 30 euro oid terug vragen of een korting op een uitje krijgen etc.
 
Verdien al genoeg op gedekte rijskoste lol.
 
Back
Naar boven