XXL Nutrition

Combi : Gainer + pre workout + whey isolaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mobutu

Novice
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
65kg
Beste fitnessers,

Ik doe nu al een paar jaren fitness (krachttraining).
Ik neem geen supplementen (enkel tonijn, kip, etc ...)

Nu er is wel resultaat, maar aangezien ik van natuur heel mager ben, ben ik enkel strak ...

Nu dacht ik:

Gainer: Mass perfection (2x per dag : ontbijt en namiddag);
Pré workout: Strong! voor de workout;
Protein: Isolaat perfection na de work-out;

Zit ik dan goed, of is dit teveel? Moet ik enkel bij een gainer blijven ...
Geef mij jullie raad ;-)

Bedankt !
 
Mag ik vragen wat jij gemiddeld eet op een dag?
 
Ik heb geen voedingsschema...
Ik weet dat ik ermee zou moeten beginnen (maar gewoon het idee om elke 3 uur te eten lijkt me verschrikkelijk !

Ik eet 3 à 4 keer per dag. Havermout met melk als ontbijt, in de middag, soup en een broodje, blikje tonijn in de namiddag, en 's avonds een normaal avondmaal.
Hierbij neem ik nu een gainer in de morgen, en eentje in de late namiddag.

Ik heb gewoon geen honger ... dan lijkt het me niet verstandig om mij te gaan volpropen met voedsel ...

Is het idee van de gainer in combinatie van pré workout en isolaat goed of compleet belachelijk?
 
Ik heb geen voedingsschema...
Ik weet dat ik ermee zou moeten beginnen (maar gewoon het idee om elke 3 uur te eten lijkt me verschrikkelijk !

Ik eet 3 à 4 keer per dag. Havermout met melk als ontbijt, in de middag, soup en een broodje, blikje tonijn in de namiddag, en 's avonds een normaal avondmaal.
Hierbij neem ik nu een gainer in de morgen, en eentje in de late namiddag.

Ik heb gewoon geen honger ... dan lijkt het me niet verstandig om mij te gaan volpropen met voedsel ...

Is het idee van de gainer in combinatie van pré workout en isolaat goed of compleet belachelijk?

Het idee is goed, alleen je basis is fout.