XXL Nutrition

Combi : Gainer + pre workout + whey isolaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mobutu

Novice
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
65kg
Beste fitnessers,

Ik doe nu al een paar jaren fitness (krachttraining).
Ik neem geen supplementen (enkel tonijn, kip, etc ...)

Nu er is wel resultaat, maar aangezien ik van natuur heel mager ben, ben ik enkel strak ...

Nu dacht ik:

Gainer: Mass perfection (2x per dag : ontbijt en namiddag);
Pré workout: Strong! voor de workout;
Protein: Isolaat perfection na de work-out;

Zit ik dan goed, of is dit teveel? Moet ik enkel bij een gainer blijven ...
Geef mij jullie raad ;-)

Bedankt !
 
Mag ik vragen wat jij gemiddeld eet op een dag?
 
Ik heb geen voedingsschema...
Ik weet dat ik ermee zou moeten beginnen (maar gewoon het idee om elke 3 uur te eten lijkt me verschrikkelijk !

Ik eet 3 à 4 keer per dag. Havermout met melk als ontbijt, in de middag, soup en een broodje, blikje tonijn in de namiddag, en 's avonds een normaal avondmaal.
Hierbij neem ik nu een gainer in de morgen, en eentje in de late namiddag.

Ik heb gewoon geen honger ... dan lijkt het me niet verstandig om mij te gaan volpropen met voedsel ...

Is het idee van de gainer in combinatie van pré workout en isolaat goed of compleet belachelijk?
 
Ik heb geen voedingsschema...
Ik weet dat ik ermee zou moeten beginnen (maar gewoon het idee om elke 3 uur te eten lijkt me verschrikkelijk !

Ik eet 3 à 4 keer per dag. Havermout met melk als ontbijt, in de middag, soup en een broodje, blikje tonijn in de namiddag, en 's avonds een normaal avondmaal.
Hierbij neem ik nu een gainer in de morgen, en eentje in de late namiddag.

Ik heb gewoon geen honger ... dan lijkt het me niet verstandig om mij te gaan volpropen met voedsel ...

Is het idee van de gainer in combinatie van pré workout en isolaat goed of compleet belachelijk?

Het idee is goed, alleen je basis is fout.
Je basis moet dus altijd een goed voedingsschema zijn. In dit voedingsschema bereken je je behoefte en ga je daar, in jouw geval, een paar 100 kcal boven zitten.

Je hoeft geen 6 keer per dag te eten, maar die 6x maakt het je juist wel makkelijker om vol te houden. Juist als je maar 3-4x per dag eet zit je je vol te proppen. Met 6 keer verdeel je het gewoon meer over de dag.

De gainer en isolaat zijn slechts een aanvulling op je voeding. Je kunt niet zomaar 2x per dag een gainer nemen en 1x per dag een isolaat shake en denken dat je daarvan enorm gaat groeien, als de rest van je voeding niet op orde is. Strong! is een lekker product om je wat op te peppen voor je workout, dus prima.

Ergo; Lees de sticky's. Maak een voedingsschema. Pas hierin eventueel de gainer en isolaat shake in.

Let op: Je hebt geen weightgainers en eiwitshakes nódig. Het is handig, als aanvulling op je schema, om makkelijk aan je dagelijkse behoefte te komen.
 
Ik heb geen voedingsschema...
Ik weet dat ik ermee zou moeten beginnen (maar gewoon het idee om elke 3 uur te eten lijkt me verschrikkelijk !

Ik eet 3 à 4 keer per dag. Havermout met melk als ontbijt, in de middag, soup en een broodje, blikje tonijn in de namiddag, en 's avonds een normaal avondmaal.
Hierbij neem ik nu een gainer in de morgen, en eentje in de late namiddag.

Ik heb gewoon geen honger ... dan lijkt het me niet verstandig om mij te gaan volpropen met voedsel ...

Is het idee van de gainer in combinatie van pré workout en isolaat goed of compleet belachelijk?

heb je gewoon geen honger maar dan toch wel een gainer achterover slaan? leer je zelf aan om meer te eten. er is niet een andere manier voor een goede basis. een gainer kan je dus niet als basis nemen. gewoon beginnen met iedere 2/3 uur wat naar binnen werken en op een gegeven moment heb je wel honger als je na 2 uur niets hebt gegeten ;)
 
Inderdaad meer leren eten. hoe meer je eet hoe makkelijker het wordt. Als je heel je leven 2000 kcal eet en dan opeens 4000 kcal dan gaat dat moeilijk/niet naar binnen. dit moet je opbouwen.

Ik zou de weightgainer vervangen door harvermout. En waarom heb je gekozen voor isolaat? je kan de vet en koolhydraten van een normale whey concentraat prima gebruiken. Maakt niet veel uit maar scheelt je wel geld.
 
Back
Naar boven