XXL Nutrition

combi kuur voor hrt/trt en groei?

Bezoekers in dit topic

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
3.669
Waardering
138
Hey ik zit nu ongeveer in een leeftijd in waar ik begin te merken dat mijn test gehalte begint te dalen. Waar ik vroeger nog de hele dag met een geile kop rondliep is het nu nog zo'n 2x per week dat ik actief mijn eh...."geiligheid" beoefen om het zo te zeggen waar het eerst toch wel een dagelijks must was :D
Ik wil daarbij natuurlijk wel zo veilig en verantwoordelijk mogelijk eventueel een kuur volgen om te kijken wat de positieve effecten zijn op mijn lichaam vandaar dat ik eigenlijk om advies vraag hierzo op het forum.
Ik dacht zelf aan zoiets als Test E te samen met Proviron en Hcg aangzien de proviron wat aromatisatie tegengaat en ook je behoefte vergroot en de Hcg je 'zaakje' op normale grote houdt alsook je behoefte vergroot. Is bv Primobolan ook een goed alternatief om erbij te nemen of stand alone?
 
Laatst bewerkt:
Primo onderdrukt je test, maar is geen test, dus dat is geen goede zaak voor je libido.
Test + primo is natuurlijk prima, maar dan krijg je weer dat hele "eerste kuur = test only" gedoe...
 
Nou is het weer een hele poos geleden (+/- 4 jaar) dat ik me heb ingelezen in het aas gebruik maar ik lees steeds meer nieuwe middelen die erbij gekomen zijn. Dit zijn dan voornamelijk de nakuur pillen die zowel arimdex en nolvadex bevatten. Ik neem aan dat Nolva nog steeds in orde is voor een Test E basis kuur?
En hoe zit dat nou met hmg? Ik dacht dat Hcg toch wel de standaard was op dat gebeuren, nu lees ik weer dat Hmg veel beter is?!
Heeft iemand misschien een korte kuur voorbeeld met Test E, Proviron en Hcg/Hmg?
Is Test E te vervangen met bv een androgel zoals TrendFlow (lees ik weer ergens anders in deze subforum) en doet deze AndroGel ook bv. puffy nipples verdwijnen?
 
Laatst bewerkt:
als je aan TRT gaat dan hoef je niet eens te denken aan SERM middelen als nolvadex/clomid/torem etc, hoogstens om gyno te bestrijden maar dit kan een AI makkelijk voorkomen
 
laatste keer dat ik me ingelezen heb ben ik door wat persoonlijke issues en blessures gestopt met trainen. Toendertijd was het idee om misschien aas als extra suppletie te nemen ook al daar, maar daar was niet veel van gekomen toen. Op het moment ben ik nog steeds niet echt zeker en wil eignelijk meer info over alles hebben voordat ik die knoop doorhak. In iedergeval ben ik weer lekker bezig en heb er weer plezier in :)
 
Back
Naar boven