AndroidHealthClinic

Combinatie Tattoo/Trainen/Anabolen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Powerful

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
1.444
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal,

Ik ben begonnen met een tattoo project. Er werd mij aangeraden om ongeveer 1 week te stoppen met trainen na het tattoeeren om ervoor te zorgen dat de nieuw lijnen niet uitzetten door het trainen.

Tegelijkertijd wilde ik ook aan een kuurtje AAS beginnen.

Zou het überhaupt slim zijn om flink te gaan trainen met gemiddeld 2 lange tattoo sessies per maand en gecombineerd met anabolen? (denk zelf van niet maar maar misschien valt het reuze mee)

Iemand ervaring hiermee?

Thx

P
 
Ik mis nog een pitbull.

j/k

? Ik train al langer en ik heb ook wat tattoos. Daarbij heb ik weleens wat anabolen gebruikt. Wat heeft een pitbull eigenlijk te maken met mijn vraag?

Ik weet dat dit sarcastisch is maar toch
 
Oh Ja ik heb ook een skinhead kapsel so what??!!!

Hey skinhead, deze neger zal je even helpen.
Je enige probleem zou zijn dat je te snel groeid en je tattoo daardoor uitrekt, ingekleurd moet worden, uit zn verband is geraakt
 
Ik zou de kuur een tijdje uitstellen.
 
Hey skinhead, deze neger zal je even helpen.
Je enige probleem zou zijn dat je te snel groeid en je tattoo daardoor uitrekt, ingekleurd moet worden, uit zn verband is geraakt

Hey Nigga, bedankt voor de reply;)
 
Ik zou de kuur een tijdje uitstellen.

Bedankt Sanca.
Ik denk ook dat ik dit zal gaan doen, een sleeve zet je eenmalig en een kuurtje kan nog altijd.
 
Ik zou de kuur een tijdje uitstellen.


Jij hebt toch ook tattoos? Nam jij een pauze van een aantal dagen na een sessie of ging je de dag erna weer direct trainen?
 
Jij hebt toch ook tattoos? Nam jij een pauze van een aantal dagen na een sessie of ging je de dag erna weer direct trainen?
Ik neem altijd de tijd om het te laten genezen, de laatste keer zelfs een 10-tal dagen, better safe than sorry.
 
Ik ben na mijn laatste tattoo de volgende dag wel gaan trainen. Let wel, het was een tattoo op mijn onderarm en ben benen gaan trainen :D
 
Beter kun je eerst gaan kuren voordat je je sleeve zet, anders gaat het zowieso rekken afhankelijk van hoeveel groter je nog wil worden door de jaren.
 
Ik heb vrijdags mijn handen laten tatoeëren en dinsdags gewoon gaan sporten. Enigste waar je op moet letten is dat je het goed insmeert voor het sporten. Door de spanning zouden je korstjes wat kunnen gaan scheuren.
En je huid rekt wel mee naarmate je groeit. Heb eerlijk gezegd nog nooit een tatoeage gezien met strepen er in van het groeien.

En als je groeistrieen (weet niet hoe je het schrijft) krijgt en je tatoeëert daar over heen blijf je het ook zien.
 
Back
Naar boven