Fitness Seller

Combinatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
41
Waardering
0
beste BBërs

Omdat ik weinig voorderingen meer maakt ben ik begonnen met de volgende supplementen maar ik weet niet of t allemaal samen gaat kan iemand mij helpen?

Mammoth
Noxplode
Noexcuss

Iemand ervaringen ermee?

Mijn eiwitten zit ik rond de 200 op een dag kolydraten 6 a 700

Mijn werk erft wel veel energie kan t meschien dat tegenstribbele met progress bijv op me biceps waar ik totaal geen massa op kan winnen?

Mvg
 
Hoe zwaar ben je ?
Hoeveel calorieen krijg je op een dag binnen ?
Hoe lang ben je ?
Hoe oud ben je ?
Hoe lang ben je al aan het trainen ?
en hoeveel kilo ben je in die tijd zwaarder geworden ?
En hoe lang moet je nog Nederlands op school krijgen ? (want echt, je taalgebruik is vreselijk)
 
Hoe zwaar ben je ?
Hoeveel calorieen krijg je op een dag binnen ?
Hoe lang ben je ?
Hoe oud ben je ?
Hoe lang ben je al aan het trainen ?
en hoeveel kilo ben je in die tijd zwaarder geworden ?
En hoe lang moet je nog Nederlands op school krijgen ? (want echt, je taalgebruik is vreselijk)

70kilo
rond de 2800/3000
Ben 1.77
17jaar
1jaartje
58>70
Dankje wel heb zelf dyslexie
 
70kilo
rond de 2800/3000
Ben 1.77
17jaar
1jaartje
58>70
Dankje wel heb zelf dyslexie

Dyslexie is geen excuus om er maar een zootje van te maken, maar een reden om er extra hard aan te werken. Om te beginnen zou een spellingschecker al een start zijn.

Anyways, Je bent 12 kilo zwaarder geworden, maar je armen zijn totaal niet groter geworden ? Dat lijkt me sterk.
 
Dyslexie is geen excuus om er maar een zootje van te maken, maar een reden om er extra hard aan te werken. Om te beginnen zou een spellingschecker al een start zijn.

Anyways, Je bent 12 kilo zwaarder geworden, maar je armen zijn totaal niet groter geworden ? Dat lijkt me sterk.


Me armen zijn van 28cm naar 37cm koud aangespannen gegaan maar je ziet duidelijk dat me triceps er uitspringt en me biceps t van zich af laat weten.
Zal door deze supplementen t me kleine setje geven om verder tegroeien?

Is voor de rest combinatie goed ?
Had gehoort van een trainings maatje dat je geen caffeine mag nemen samen met No excus omdat creatine afbreekt ???
 
Back
Naar boven