XXL Nutrition

Combinaties?

Bezoekers in dit topic

ikhebgeennaam

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2016
Berichten
55
Waardering
5
Besten,

Ik heb een paar dingen van body en fit shop besteld om mee te testen,

Men's T Cycle
Grow!
ZMA

Ik neem zowiezo al VITA-MIN van Olimp
en Kre-alkalyn voor en na training
Ik drink 2x per dag whey perfection van body en fit met halfvolle melk

Mijn vraag. Zouden jullie de drie nieuwe dingen één voor één gebruiken, dus met het ene beginnen als het andere op is. of combinatie van verschillende tegelijk?
 
Men's T Cycle
Grow!
ZMA

Deze gaan niks voor je doen,of toch zeer weinig. Geld weg gesmeten.

Kre alkalyn is niet beter dan monohydraat wel duurder. Pure verkoopspraatjes.

Combineren kan.
 
Eerst jouw voeding op punt stellen en dan supps toevoegen, maar der zijn zóveel overbodige op de markt... ik gebruik whey hydrolisaat van xxl, visolie, bcaa's en creatine pure
 
Ik vond grow! altijd wel een goede, maar is wel ondergedoseerd.
 
Wow al dat weggegooid geld :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
40 euro voor grow + zma + t cycle + vita-min

Kan ik wel aan
 
40 euro voor grow + zma + t cycle + vita-min

Kan ik wel aan

Je krijgt er wel niks voor in de plaats.

Je zal meer resultaat behalen met je voeding.

Gewoon creatine en beta alanine. Met 10 euro kom je 1 maand toe.
Maar dan nog als je voeding en training niet op orde is ga je hiervan niet al te veel merken.

Maar ja als jij verkoopspraatjes geloofd zoals die kre alkalyn en al de rest moet jij weten.
 
Laatst bewerkt:
ik heb kre alkalyn voor de eerste keer gekocht 7-8 jaar geleden, zomaar toevallig in een winkeltje. zonder verkoper of uitleg.
Ik ging op zoek naar creatine eigenlijk. maar dus kre alkalyn gekocht.
ik slikte ze enkel voor de training omdat ik het nut na de training niet snapte.. Na 4-5 trainingen merkte ik dat ik bij elke oefening wat meer gewicht kon nemen dan ervoor.
Resultaat... ik was tevreden en heb nog wel wat potjes gekocht in de jaren die voorbijgegaan zijn. Werkt me telkens een paar kilo's naar boven bij men trainingen dus happy..

Eten doe ik goed en trainen ook. Ik heb nooit echt suplementen gebruikt behalve dan die krea en wat bcaa.

Nu ben ik 28, bijna 29 en wat vermoeid. Dus dacht ik, ik ga eens wat supplementjes proberen. Meer was er eigenlijk niet aan.
Ik had zin om ze eens te proberen, of ik nu bijkom of afval maakt niet zoveel uit. Wat minder vermoeid is al leuk.

Wat ik me dus enkel afvroeg was.. Is het niet beetje gek om verschillende van die dingen tegelijk te nemen als je de dosis zink o.a. bekijkt..

Toch bedankt
 
ik heb kre alkalyn voor de eerste keer gekocht 7-8 jaar geleden, zomaar toevallig in een winkeltje. zonder verkoper of uitleg.
Ik ging op zoek naar creatine eigenlijk. maar dus kre alkalyn gekocht.
ik slikte ze enkel voor de training omdat ik het nut na de training niet snapte.. Na 4-5 trainingen merkte ik dat ik bij elke oefening wat meer gewicht kon nemen dan ervoor.
Resultaat... ik was tevreden en heb nog wel wat potjes gekocht in de jaren die voorbijgegaan zijn. Werkt me telkens een paar kilo's naar boven bij men trainingen dus happy..

Eten doe ik goed en trainen ook. Ik heb nooit echt suplementen gebruikt behalve dan die krea en wat bcaa.

Nu ben ik 28, bijna 29 en wat vermoeid. Dus dacht ik, ik ga eens wat supplementjes proberen. Meer was er eigenlijk niet aan.
Ik had zin om ze eens te proberen, of ik nu bijkom of afval maakt niet zoveel uit. Wat minder vermoeid is al leuk.

Wat ik me dus enkel afvroeg was.. Is het niet beetje gek om verschillende van die dingen tegelijk te nemen als je de dosis zink o.a. bekijkt..

Toch bedankt

Amai na 4 a 5 trainingen (1 week schat ik) al resultaat van de creatine.

Nu ja kre alkalyn blijft verkoopsbullshit. Creatine mono gaat je hetzelfde geven voor minder geld.
 
tering jantje
 
Back
Naar boven