• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Combineren van supplementen

Bezoekers in dit topic

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
89
Beste DBB's,

Ik heb een paar vraagjes over het combineren van supplementen. Aangezien ik redelijk nieuw ben in deze wereld, hoop ik dat jullie kunnen helpen. Vorige week nam ik namelijk een aantal supplementen samen, en begon toen erg te zweten etc.. weet alleen niet of het door supplementen komt!

Ik train 4-5 keer in de week: rug/biceps, borst/triceps, benen/schouders en buik iedere keer een kwartiertje erna. Op dit moment gebruik ik Optimum Nutrition (ON) Gold Whey (in ochtendshake en post-workout shake), tweemaal per dag ON Opti-Men en MusclePharm (MP) CLA Core en op trainingsdagen Kre-Alkalyn EFX als creatine en ON Platinum Pre / MP Assault als pre-workout.

Omdat ik aan het cutten ben wil ik mijn kwark met notenmix afwisselen met ON Caseine, aangezien de ON Caseine ook BCAA's en L-Glutamine bevat.

Verder zag ik op website van B&F nog geen reviews over ON Glucosamine + CSA optimum & ON Pro BCAA. Hebben jullie hier ervaring mee? Of kan ik dit beter niet toevoegen aan m'n voeding?

In hoeverre kan ik dit aanvullen met andere supplementen of iets dergelijks?

Uhm heb het idee dat je te veel bezig bent met supplementen en niet met normale voeding..

Lekkere dure shit man, waarom geen huismerk supps als je het toch wil?

• Topic Starter Topic Starter
Uhm heb het idee dat je te veel bezig bent met supplementen en niet met normale voeding..

Ik heb mijn voedingsschema redelijk op orde, denk ik (heb hem bijgevoegd in dit bericht). Wil verder bekijken wat de mogelijkheden van die supplementen zijn :).

Huismerk kan ook, maar vind ON wel een fijn merk :p, merk wel verschil tot nu toe.

Bijlagen

Terug
Naar boven