Fitness Seller

Combo (Biergist/Zink)/B6)? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Records070

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
192
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
66kg
Hey allemaal, ik heb net de eiwit fag lopen lezen, en heb naar oplossing voor de puisten lopen zoeken. En er staat dat als je zink en b6 zou nemen het de eiwitten beter verteerd enzo.. Maar nu me vraag,

Ik neem al enkele weken 9 biergist tabletten per dag (Aanbevolen hoeveelheid) EN davitamon kauw vitamines, waar maar 1-3 MG B6 en Zink 6-18 MG. Alleen neem ik aan dat dit niet voldoende is?

Zou ik het best gewoon deze vitamines wegdoen, en pure zink tabletten kopen en B6? (Welke aan te raden?) En ook doorgaan met me biergist

thanks alvast

Edit: voldoen deze 2?
http://webwinkel.etos.nl/product/ET/71752/Etos+Vitamine+B+compleet+100+mg+tabletten
http://online.kruidvat.nl/product/5...tionid=13010000000165&parentid=13010000000149
 
Laatst bewerkt:
Is toch B5 wat voor de huid goed zou zijn?

B5 volgens mij:
[Link niet meer beschikbaar]
 
B5 inderdaad, van B6 wordt aangenomen dat het ook effectief is. Maar daar is minder wetenschappelijke onderbouwing voor:

[Link niet meer beschikbaar]

Wel zorgen dat je niet boven de 25mg b6 per dag komt, anders kan dit het zenuwstelsel aantasten ( moet wel heel wat gebeuren voordat je daar op komt ).
 
B5 my fout sorry :P

Dus als ik ongeveer 20-25 mg per dag inneemt, zou het goed zijn neem ik aan?

Zijn de Kruidvat zink tabletten & Etos vitamine B 100 mg tabletten (Compleet)
goed?
 
Van B5 moet je echt wel 3-5 gram nemen per dag tegen puisten, anders werkte het bij MIJ niet. Duurt overigens ook wle ongeveer een maandje voordat je echt resultaat ziet. Je kunt het halen in poedervorm van diverse site,s, gaat wel wat geld kosten. Vaak zijn zuivel producten overigens de boosdoener van dat soort puisten. Heb zelf zuivel inname terug gebracht tot 250gram kwark en 60 gram whey, wat voor mij voldoende was om zonder b5 puistloos door het leven te gaan. Uiteraard is iedereen anders, dit is mijn persoonlijke ervaring geen exacte wetenschap.
 
Waar kan ik goede b5/b6 tabletten halen? :O Heb vandaag een potje van de etos gehaald voor 5 euro.. en er zit gvd geen b5 in lol "fail"

me ma gehaald:P

Suggesties aub!
 
Kijk bij bodyenfitshop, daar hebben ze wel B5 tabletten en zink.
 
Back
Naar boven