Fitness Seller

Comeback for glory! V2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'Training' van vandaag.

Bench.

100x3
120x8 wow oke, gains? Ik weet niet wat mijn all time PR is maar minder dan 10 sowieso.
130x1
135x1
137.5x1 heavy wel maar gezien de setup best prima.

Bench gains zonder trainen dus? I'l take it.

Daarna moest evert even stoer doen met 137.5x13 :(

Squats.

Weinig gewicht voor weinig reps omdat geen zin meer


ik ook niet, maar impressed! :eek!:

gestoord :p

Hahaha, beltless ook trouwens.

Ja heb 10 minuten bij zitten komen in de auto voor ik terug naar huis ging.
 
Hallo, bodyweight 94kg nu ongeveer, beetje gezakt zoals de bedoeling was.



Merk dat mijn mentale staat wel echt minder word door deze situatie, meer mensen die er last van hebben? Humeur gaat achteruit en word langzaam ook beetje anti sociaal ofzo.

Ik kan niet meer trainen wag juist echt super goed ging en ik denk elke dag gvd ik wil echt kunnen liften. Ik had serieuze doelen voor mezelf en wilde nu eindelijk eens echt voor de 300kg deadlift gaan nu ik weer single ben.

Ik had een leuke vakantie in de planning staan en die gaat nu officieel ook niet door.

Op mijn werk wordt het ook maar frustrerender met al die shit en maak nu ineens domme fouten.

Ik woon samen met mijn ex en die is nu druk aan het tinderen en appt de hele tijd met andere dudes en krijgt zat aandacht want vrouw op tinder.
Door de huidige situatie is het inmogelijk voor haar om iets te vinden om hier weg te kunnen.
Ik zou niet weer met haar een relatie willen(er is weinig sprake van gevoel eigenlijk) en het is goed dat het over is maar toch wordt ik er jaloers en achterdochtig van. Zij kan nauwelijks werken door corona maar ik ben 5 dagen per week 11-12 uur van huis dus ze zou echt kunnen doen wat ze wilt en dat is toch een kut idee.

Hierdoor wil ik juist meer trainen om frustratie kwijt te raken maar kan dus niet.

Dus nu zit ik maar maar te ranten op mijn #dbbsafespace.
 
Laatst bewerkt:
Merk dat mijn mentale staat wel echt minder word door deze situatie, meer mensen die er last van hebben? Humeur gaat achteruit en word langzaam ook beetje anti sociaal ofzo.
neuu... ben eigenlijk altijd al anti sociaal geweest

Ik had een leuke vakantie in de planning staan en die gaat nu officieel ook niet door.
dat had ik ook (komende week Spanje), baal er enorm van. Moet nu vakantiedagen opmaken voor 1 juli maar er heb er geen ene ruk aan :mad:

Ik woon samen met mijn ex en die is nu druk aan het tinderen en appt de hele tijd met andere dudes en krijgt zat aandacht want vrouw op tinder.
Door de huidige situatie is het inmogelijk voor haar om iets te vinden om hier weg te kunnen.
Dat is een heel vervelende situatie, dat houden jullie niet lang vol :(
 
neuu... ben eigenlijk altijd al anti sociaal geweest


dat had ik ook (komende week Spanje), baal er enorm van. Moet nu vakantiedagen opmaken voor 1 juli maar er heb er geen ene ruk aan :mad:


Dat is een heel vervelende situatie, dat houden jullie niet lang vol :(

Balen dat jouw vakantie ook niet door gaat! Ben je geld kwijt of dat niet?

Ik ga mijn vakantie wel opnemen gewoon voor beetje rust, maar heb ook altijd dagen over.
 
Ik woon samen met mijn ex en die is nu druk aan het tinderen en appt de hele tijd met andere dudes en krijgt zat aandacht want vrouw op tinder.
ik ben 5 dagen per week 11-12 uur van huis dus ze zou echt kunnen doen wat ze wilt en dat is toch een kut idee.
Ehhmm what. Lekker idee dat ze straks in jouw bed ligt te wippen met een ander. 🤪🤪

Ik zou zeggen: laat haar lekker bij een familielid slapen.

Come on dat pik je toch niet. Tijd voor for some tren.
 
Ehhmm what. Lekker idee dat ze straks in jouw bed ligt te wippen met een ander. 🤪🤪

Ik zou zeggen: laat haar lekker bij een familielid slapen.

Come on dat pik je toch niet. Tijd voor for some tren.

We hebben afgesproken dat we niet mensen mee gaan nemen naar huis, maarja...

Als dat kon was dat zo geweest maar dat gaat niet helaas.
Ook niet mijn style om nu te zeggen 'je moet nu binnen x weken weg' want er is niks te vinden in haar budget.

Als je nog iets weet in omgeving Haarlem/Velsen voor max 600PM hoor ik het graag.
 
We hebben afgesproken dat we niet mensen mee gaan nemen naar huis, maarja...
Kom je toch niet achter.

Ook niet mijn style om nu te zeggen 'je moet nu binnen x weken weg' want er is niks te vinden in haar budget.
Ze heeft geen ouders?

Schijnbaar is het wel haar style om binnenkort even jouw bed met een andere dude uit te proberen. Just sayin'
 
Stay strong brotha. IJzer is het beste medicijn.
 
Kom je toch niet achter.


Ze heeft geen ouders?

Schijnbaar is het wel haar style om binnenkort even jouw bed met een andere dude uit te proberen. Just sayin'

Nee dat klopt.

Ja nauwelijks contact met der vader en der moeder heeft WW dus daar kan ze niet wonen.

Denk het niet maar ja ze zou het zo kunnen doen als ze wilt.

Stay strong brotha. IJzer is het beste medicijn.

Ja alleen ijzer is zeldzaam nu, dat is het issue.
De breakup heb ik verder geen moeite mee
 
Nee dat klopt.

Ja nauwelijks contact met der vader en der moeder heeft WW dus daar kan ze niet wonen.

Denk het niet maar ja ze zou het zo kunnen doen als ze wilt.



Ja alleen ijzer is zeldzaam nu, dat is het issue.
De breakup heb ik verder geen moeite mee


Ouch. Daddy issues. Nooit meer doen pik
 
Nee dat klopt.

Ja nauwelijks contact met der vader en der moeder heeft WW dus daar kan ze niet wonen.

Denk het niet maar ja ze zou het zo kunnen doen als ze wilt.



Ja alleen ijzer is zeldzaam nu, dat is het issue.
De breakup heb ik verder geen moeite mee
Staat de kamer op jouw naam, zo ja flikker haar mooi op straat?! Zit gewoon te tinderen en shit waar je bij bent...
 
Nee dat klopt.

Ja nauwelijks contact met der vader en der moeder heeft WW dus daar kan ze niet wonen.

Denk het niet maar ja ze zou het zo kunnen doen als ze wilt.



Ja alleen ijzer is zeldzaam nu, dat is het issue.
De breakup heb ik verder geen moeite mee
Ik snap niet dat je haar zo verdedigd maar tegelijkertijd aangeeft dat je haar wantrouwt. Beetje tegenstrijdig imo.

Make up your mind breh.

Zit gewoon te tinderen en shit waar je bij bent...
Ook niet mijn style om nu te zeggen 'je moet nu binnen x weken weg' want er is niks te vinden in haar budget.
🤪🤪🤪
 
'je moet nu binnen x weken weg'
Ja hoezo niet. Jullie hebben er toch een punt achter gezet, daar was zij toch ook bij. Dat is dan een onderdeel van het gevolg dat je niet meer samenwoont.
Als het jouw woning is en je geeft haar een redelijke termijn om iets anders te zoeken dan vind ik het niet meer dat normaal. Dan zet je er ook wat druk op en blijft het niet zo’n uitzichtloze situatie. Voor jezelf kiezen Basje. Is ook echt niet respectvol dat zij wel onder jouw dak woont maar ondertussen zit te hoereren op de tindert.
 
Ja hoezo niet. Jullie hebben er toch een punt achter gezet, daar was zij toch ook bij. Dat is dan een onderdeel van het gevolg dat je niet meer samenwoont.
Als het jouw woning is en je geeft haar een redelijke termijn om iets anders te zoeken dan vind ik het niet meer dat normaal. Dan zet je er ook wat druk op en blijft het niet zo’n uitzichtloze situatie. Voor jezelf kiezen Basje. Is ook echt niet respectvol dat zij wel onder jouw dak woont maar ondertussen zit te hoereren op de tindert.
Amen.

Had wel een reversed white knight comment verwacht. Zo slecht zijn JULLIE vrouwen niet ;) 🤣.
 
Balen dat jouw vakantie ook niet door gaat! Ben je geld kwijt of dat niet?
Vlucht gaan we ws. terugkrijgen (minus boeking en reserveringskosten), hotels worden voucher voor vlgd jaar. Ook goed :)
Ook niet mijn style om nu te zeggen 'je moet nu binnen x weken weg' want er is niks te vinden in haar budget.
Je bent een top gozer, maar pas ook op je eigen belang!
 
Van je hart een steen maken en buiten ermee man!
 
Vandaag 93.5kg, ben nu ook zo'n 10 dagen gestopt met creatine dus daar zal ook wel een KG van zijn.




Oke jullie hebben wel goede punten, maar tis toch moeilijker als je zelf in die situatie zit.

We zijn samen in de woning gegaan maar het is via mijn inschrijving bij de woningbouw en ik ben de enige die het alleen zou kunnen betalen. Dus niet 'mijn huis' als in ik had het en zij kwam er bij, maar ik ben wel de gene die hier blijft.



Ouch. Daddy issues. Nooit meer doen pik

Ja dat is wel te merken soms, een van de redenen is dat we gestopt zijn is omdat ze veel meer aandacht wil dan ik der kan geven.
 
Back
Naar boven