XXL Nutrition

Comeback "La Spears" bedroevend slecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hier nog een kleine update :

Britney laat opnieuw onder haar rok kijken

Na haar rampzalige optreden op de MTV Awards is Britney Spears het nachtleven van Las Vegas ingedoken. Daarbij heeft ze de paparazzi opnieuw een blik gegund op haar kaalgeschoren vagina. De foto's zijn te zien op de blog van Perez Hilton.

Het is niet de eerste keer dat Britney geen ondergoed draagt onder een minirokje, en dat ook toont. Maandagnacht stapte ze opnieuw kortgerokt uit een auto, met haar benen open. Daarbij waren haar edele delen in detail te zien.

Sarah Silverman, die zondag de MTV Video Music Awards presenteerde, maakte nog een opmerking over de vaak sliploze Britney. 'Heb je de kindjes van Britney gezien', riep ze uit. 'Ze zijn de schattigste foutjes die ik ooit heb gezien. Ze zijn net zo schattig als de haarloze vagina waar ze uitkwamen.'

Volgens het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly heeft Britney gehuild na haar genante optreden. 'Ze was backstage in tranen', stelt een anonieme bron. 'Ze was zo zenuwachtig en weet dat ze er een potje van heeft gemaakt.'

(bron: nieuwsblad)

en helaas geen fotozzzz van haar vuile poezzzz :(
 
Alsof je wat ziet? ****ing hype
 
Idd en alsof haar poes nog niet eerder te zien was.
 
hey, ik ben toevallig wel een poezenliefhebber hoor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Triest. Ze was beter moedertje gebleven, hoewel dat ook al een ramp was. Heb te doen met de mensen die voor zoiets zwaar betaalt hebben.
 
Britney needs to go on Oprah and have a good cry!

Conspiracy theories abound as to why her VMA performance sucked.

According to the NY Post:

- On Saturday, the day before the VMAs, Spears was scheduled to arrive at rehearsal at around 1 p.m. Our spy said, “She didn’t even get to Las Vegas until 4:30 p.m. It was ridiculous . . . The production people at MTV were freaking out . . . Nobody can tell Britney what to do anymore. No one can control her. She is a mess.”

- When she arrived in Vegas, Spears didn’t go straight to rehearsals. “She went to her hotel room and ordered a bunch of food and some frozen margaritas,” the spy said. “She came down, like, an hour later with a frozen margarita in her hand.”

- “The dance number was spectacular - without her,” said our spy at rehearsal. “When the stand-in was rehearsing with the dancers, in the hours they were all waiting for her, it was amazing. Then Britney showed up and refused to do anything. The dancers were supposed to lift and twirl her in the air a few times, and that just wasn’t going to happen. The more complicated dance moves had to be erased because she couldn’t do them.”

- “The dancers were texting pals, asking them to pray for them. They were worried.”

- “MTV wanted her to wear a corset outfit. It would have looked great and covered a lot of things up, but she hated it and didn’t think it was sexy enough.”

123
 
Ik zie niet in waarom dit veel slechter is ten opzichte van alle andere popmuziek die gemaakt word de laatste tijd.
Niet dat ik de muziek van britney nou zo goed vind. Maar dat andere muzikanten nou op haar afgeven backstage vind ik persoonlijk nogal hypocriet.
 
en zeker die -hoe noemt ie ook al weer ?- 50cent.

net z'n laatste gekocht, dat ie maar lekker zijn commentaar voor zichzelf houd, waar blijft the game overigens, beste rap sinds 1996. maakt brandhout van 50cent, op muzikaal vlak alleen al.

mtv op zich is een lachertje krijgt er de tering in : met hun gimmicks. is gewoon een showroom voor videomonteurs en weet ik veel. echt een k*tzooi.

britney spears. tja wat kan je zeggen : beetje ontspoord ? -nou ja, beetje wel ja. druk dit, druk dat, er zijn mensen onder veel grotere druk die er nog altijd zijn. sommigen worden zelf ietsje beter navenant de tijd vorderd, niet mijn smaak maar ze worden beter, muziek in het algemeen word gewoonweg veel slechter . haha.
 
net z'n laatste gekocht, dat ie maar lekker zijn commentaar voor zichzelf houd, waar blijft the game overigens, beste rap sinds 1996. maakt brandhout van 50cent, op muzikaal vlak alleen al.

Zijn allebei kneuzen.
 
Vocht-pens...
 
Als het zo verder gaat haalt ze de 30 niet.
 
Doodsbedreigingen Voor Madonna & Spears

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Britney Spears en Madonna worden met de dood bedreigd door Mohammed Abdel-Al, woordvoerder en leider van de Palestijnse terreurgroep Popular Resistance Committees.

Abdel-Al doet straffe uitspraken in het boek van journalist Aaron Klein "Schmoozing with terrorists". Hij waarschuwt dat de popsterren niet lang meer zullen leven als ze hun duivelse gedrag niet veranderen.

"Wanneer ik die hoeren tegenkom, zal ik het als een eer beschouwen om hen te onthoofden", dreigt hij. Zijn organisatie voerde al aanvallen op Israël uit.
 
'Coïtustapes van Britney gestolen'

Nog meer slecht nieuws voor Britney Spears. Nadat ze de voogdij over haar zoontjes verloor is er dit weekend ook ingebroken in haar huis in Beverly Hills. Het ongewenste bezoek zou volgens Amerikaanse media een collectie homevideo's van Britney hebben gestolen waarop ze haar coïtusuele avonturen had vastgelegd.

Ook zouden er pikante foto's van haar zijn ontvreemd. Verder zou de dief ook enkele kinky outfits van het gevallen popprinsesje hebben meegenomen en foto's van haar zoontjes. Vorige week beweerde een anonieme man nog een coïtusavontuur van hem met Britney te hebben vastgelegd op camerabeelden.
 
Geil, ik vind har altijd wel een lekker ordinair sletje. laat die beelden en fotos maar komen !

Is er al een officiele clip van Gimme more uit trouwens?
 
'Coïtustapes van Britney gestolen'

Nog meer slecht nieuws voor Britney Spears. Nadat ze de voogdij over haar zoontjes verloor is er dit weekend ook ingebroken in haar huis in Beverly Hills. Het ongewenste bezoek zou volgens Amerikaanse media een collectie homevideo's van Britney hebben gestolen waarop ze haar coïtusuele avonturen had vastgelegd.

Ook zouden er pikante foto's van haar zijn ontvreemd. Verder zou de dief ook enkele kinky outfits van het gevallen popprinsesje hebben meegenomen en foto's van haar zoontjes. Vorige week beweerde een anonieme man nog een coïtusavontuur van hem met Britney te hebben vastgelegd op camerabeelden.

karma voor de eerste die hier die tape post!!!!
 
hmm, ze wordt precies met de dag ordinairder.

benieuwd waar het allemaal zal eindigen...
 
Back
Naar boven