MuscleMeat

ComeBack - Lange kuur met HGH, Test, Tren, Mast, Primo, Oxy & Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheAccountant

Novice
Lid geworden
1 aug 2017
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,


Ik zit al een langere tijd op dit forum alleen ben nooit lid geweest. Omdat ik over een paar maanden wil gaan kuren en een vrij lange kuur wil nemen zou ik hierover ook graag jullie mening willen horen.


Ik train nu ongeveer 8 jaartjes, maar vanaf oktober 2016 is het niet zo goed gegaan met me trainingen en voeding en ben daardoor flink achteruit gegaan. Het doel van mijn kuur is om weer mijn stats van vorig jaar terug te winnen en proberen om daar bovenop te komen. Ik wil begin december beginnen met mijn kuur en tot die tijd er zoveel mogelijk uit te halen zonder AAS te gebruiken. Ik train nu zo ongeveer 1.5 maand weer serieus en mijn voeding gaat ook super. Ik hoop nog een paar % in mijn vet te dalen zonder dat ik daarbij al te veel spiermassa moet inleveren voordat ik begin met kuren.


Huige stats zijn:
Leeftijd: 29 jaar

Lengte: 1.83m

Gewicht: 92kg (vorig jaar 103kg)

VP: 15% (vorig jaar 8%)


Ik heb hiervoor 3x gekuurd


1e kuur

Week 1 t/m 4 30mg Dbol

Week 1 t/m 12 500mg Test e p.w.

Week 14 t/m 15 40mg Nolvadex ED

Week 16 t/m 17 20mg Nolvadex ED



2e kuur

Week 1 t/m 12 500mg Test e p.w.

Week 1 t/m 12 400mg Bold p.w.

Week 14 t/m 15 40mg Nolvadex ED

Week 16 t/m 17 20mg Nolvadex ED



3e kuur

Week 1 t/m 6 50mg Winny ED

Week 1 t/m 10 400 Tren E p.w.

Week 1 t/m 12 500 Test E p.w.

Week 14 t/m 17 40mg Nolvadex ED





Gear waar ik nu over beschik:

- HGH, genotropin apotheek

- PRIMO, apotheek

- TEST-E, apotheek

- ANAVAR, apotheel

- TEST-P, apotheek

- TREN-A, underground

- MAST-P, underground

- OXY, anapolan apotheek

- HCG, apotheek

- NOLVODEX, apotheek

- ARIMIDEX, apotheek

- PROVIRON, apotheek



Dit keer wil ik HgH (genotropin) toevoegen aan mijn kuur en wil 2 kuren achter elkaar nemen door tussen de kuren in te gaan bridgen. Al mijn gear komt zo uit de apotheek met uitzonder van tren a en mast p deze zijn ug. Mijn kuur zal er ongeveer zo uit gaan zien:



Opstartfase:

Week 1: 2iu ED / 80mg Anavar ED

Week 2: 2iu ED / 80mg Anavar ED

Week 3: 3iu ED / 80mg Anavar ED

Week 4: 4iu ED / 80mg Anavar ED



Cutten:

Week 5 t/m 6 80mg Anavar ED

Week 5 t/m 12: 4iu (5on 2off)

Week 5 t/m 12: Test P, Tren A, Mast P 150mg EOD

Week 5 t/m 12: 1000iu HcG p.w



Brigden:

Week 13 t/m 16: 4iu (5on 2off)

Week 13 t/m 16: Test E 125mg pw

Week 13 t/m 16: 1000iu HcG p.w



LeanBulk:

Week 17 t/m 22: 50mg Oxy ED

Week 17 t/m 32: Test E 750mg pw

Week 17 t/m 32: Primo 800mg pw

Week 17 t/m 34: 1000iu HcG p.w

Week 17 t/m 34: 4iu (5on 2off)



Nakuur:

Week 35 t/m 36: 40mg Nolvadex

Week 37: 30mg Nolvadex

Week 38 t/m 39: 20mg Nolvadex



Vragen m.b.t. kuur:

- Is de dosering van HgH voldoende of te veel of juist te weinig voor mijn doelstelling?
( Waar ik ook aan zat te denken was om misschien week 1 t/m week 14 2 IU ED en week 15 t/m week 34 4 IU ED te nemen.)

- Tijdens mijn bridge gebruik ik Test E terwijl ik daarvoor Test P heb gebruik, kan ik dan gewoon met Test E bridgen of moet ik eigenlijk doorgaan met Test P


- Ik heb niet eerder met zoveel ML of met korte esters gekuurd waardoor ik niet meer dan 1X per week hoefde te prikken. Echter moet ik nu wel meerdere keren per week prikken dus ik zal daardoor naast de billen ook op andere plekken moeten injecteren. Hoe gaan jullie hiermee om, dus op welke plekken injecteren jullie allemaal? Wat zijn de minst pijnlijke plekken? Ik zelf heb naast me billen ook in me bovenbenen geïnjecteerd en dat voelde ik zeker nog 2 dagen na me spuit :)



Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het samenstellen van mijn kuur en het behalen van mijn doelstellingen. Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
HCG gewoon op 2*500 IU per week. Als je ballen krimpen verhogen naar 2*750 IU per week.
 
Ga je loggen? sorry niet hele tekst gelezen maar zou interessant zijn
 
Ga je loggen? sorry niet hele tekst gelezen maar zou interessant zijn

Ben het wel van plan. Wil dan elke week een korte stukje schrijven over mijn ervaringen en de behaalde resultaten. Denk dat een hoop andere hier op het forum het wel interessant zouden vinden
 
Zou gelijk starten op 2 iu hgh.
 
Zou de fase van 1iu HGH overslaan, dit licht zo dicht in de buurt van je eigen aanmaak dat het zonde van je geno pen is.
 
ziet er interessant uit, betreft de anapolon. waarom probeer je niet low dose (25/50mg ed) voor een langere periode. doe dit nu altijd, zga geen side effects. wat je wel hebt:groei, volheid en pomp. geen torenhoge bloeddruk, misselijkheid of vochtproblemen
 
ziet er interessant uit, betreft de anapolon. waarom probeer je niet low dose (25/50mg ed) voor een langere periode. doe dit nu altijd, zga geen side effects. wat je wel hebt:groei, volheid en pomp. geen torenhoge bloeddruk, misselijkheid of vochtproblemen

Waar ik zelf aan dacht was om in week 17 tijdens mijn leanbulk te beginnen met anapolon en dan voor 6 weken 50mg ED.
 
Zou de fase van 1iu HGH overslaan, dit licht zo dicht in de buurt van je eigen aanmaak dat het zonde van je geno pen is.

Zonder bloedtesten kun je onmogelijk weten wat je eigen aanmaak is. Daarnaast kan je lichaam sowieso anders reageren op exogeen toegediende GH. Gewoon op 1iu starten imo, opbouwen kan altijd, het is vervelender als je i.v.m. pijnlijke handen weer moet zakken om erna alsnog op te bouwen.
 
Dat zijn flinke plannen. In voor een logje!
 
Zonder bloedtesten kun je onmogelijk weten wat je eigen aanmaak is. Daarnaast kan je lichaam sowieso anders reageren op exogeen toegediende GH. Gewoon op 1iu starten imo, opbouwen kan altijd, het is vervelender als je i.v.m. pijnlijke handen weer moet zakken om erna alsnog op te bouwen.
Als je op 2iu de pijn aan je handen niet kan verdragen is het sowieso beetje onbegonnen werk ;)

Uiteraard weet ik zijn aanmaak niet, maar het gemiddelde van een man van zijn leeftijd ligt volgens mij op de 0.8iu oid heb ik een keer gelezen.

Hoeveel iu ben jij begonnen dan?
 
Back
Naar boven