MuscleMeat

Comeback pics 2009

Bezoekers in dit topic

jip, je bent weer lekker aan het gas geven he. Komt helemaal goed met je.
Die 90 kg komt er snel aan.
 
ziet er echt goed uit dam!!!!! beast!!!
 
jip, je bent weer lekker aan het gas geven he. Komt helemaal goed met je.
Die 90 kg komt er snel aan.

vandaag 87.8kg smorgens :D

Heb de carbs geupped, 125gr ongekookte rijst extra en hier en daar een extra snack :D
 
je luisterd dus toch naar wat ik zeg. haha.
planning is eind volgende week aan de 90 te zitten
 
je luisterd dus toch naar wat ik zeg. haha.
planning is eind volgende week aan de 90 te zitten

Idd eindelijk zegt ...:D

Moeilijker als ik dacht toch 4000+ schone kcals binnewerken

Zo meteen benen trainen als ne gek !
 
Idd eindelijk zegt ...:D

Moeilijker als ik dacht toch 4000+ schone kcals binnewerken

Zo meteen benen trainen als ne gek !

wat is je trainingsschema dan???
 
varieert , maar meestal
Maandag: Borst
Dinsdag: Benen + kuiten
woensdag: rust
Donderdag Zijkant + achterkant schouder + kuiten
vrijdag: armen
weekend Rug + nog 2 oef hams extra

Maar varieert ook wel, dus is niet vast dit schema en soms heb ik bv ergens last dan train ik iets anders enz...

Qua oefeningen sja gewoon basic niks speciaals aan wel heavy en veel tot failure...
 
varieert , maar meestal
Maandag: Borst
Dinsdag: Benen + kuiten
woensdag: rust
Donderdag Zijkant + achterkant schouder + kuiten
vrijdag: Rug + nog 2 oef hams extra
zaterdag of zondag Armen

Maar varieert ook wel, dus is niet vast dit schema

Qua oefeningen sja gewoon basic niks speciaals aan wel heavy en veel tot failure...


nice!!! gewoon simpel maar lekker hard knalluh!!!!
 
Bruut fysiek gozer!!
 
FF update , foto van 11/11/09 samen met Chesterfield

Ik sta hier +- 87-88kg bij 1m77

2hxbo2c.jpg


Hij is hier 80kg bij 1m71

2vjsmzd.jpg
 
Laatst bewerkt:
bijna identiek, alleen chester heeft na mijn mening meer rugdefinitie en iets meer lats. Voor de rest bijna hetzelfde
 
Leuk om dit zo te zien, chesterfield heeft zo te zien betere lats maar jij hebt weer betere schouders. Maar zoals hierboven gezegd, weinig verschil!
 
Gast gaat goed, had zich deze zomer uitgemergeld op 1500 kcals en 6x cardio per week en had nooit echt eens iets gedaan om goed te gainen, nu traint hij 50% van de tijd bij mij, eet 3500-4000 kcals en groeit als kool! Heeft ook wel zeer goeie genen, ook mooie bolle spieren , heeft alleen nooit ECHT bodybuilding gericht geleefd maar das nu helemaal verleden tijd!
 
allebei goed bezig!
 
voila nu is die update er ook weer even. moet zeggen dat beast en ik echt als raketten bezig zijn; onze fysieken zijn totaal verschillend maar dat maakt het net zo goed. We motiveren elkaar en zo hoort het. ik wil zijn delts en hij mijn chest. ;-) ik zal terugcutten naar een 70kilo in april om zo toch nie tegenover hem moeten te staan...
dank je voor comments
 
voila nu is die update er ook weer even. moet zeggen dat beast en ik echt als raketten bezig zijn; onze fysieken zijn totaal verschillend maar dat maakt het net zo goed. We motiveren elkaar en zo hoort het. ik wil zijn delts en hij mijn chest. ;-) ik zal terugcutten naar een 70kilo in april om zo toch nie tegenover hem moeten te staan...
dank je voor comments

hehe :D


goe bezig gasten! :thumbs:
 
voila nu is die update er ook weer even. moet zeggen dat beast en ik echt als raketten bezig zijn; onze fysieken zijn totaal verschillend maar dat maakt het net zo goed. We motiveren elkaar en zo hoort het. ik wil zijn delts en hij mijn chest. ;-) ik zal terugcutten naar een 70kilo in april om zo toch nie tegenover hem moeten te staan...
dank je voor comments

Idd maat ! Mekaar motiveren is the key! Ma zoals ik al zei , ik had nie gedacht da ge zo hardcore kon zijn toen ik u in de zomer zag aan 67kg/6% Cardiosletje :D
Ik heb buiten El Monstro niemand zoveel progress zien boeken in zen eerste mass gaining period als gij! 10kg beef erbij in 6 weken is nie niks , kunnen er veel jaloers op zijn!
Als we nu nog dikke legs fixen deze winter ben ik blij, dan heb ik bereikt wa ik wou bereiken in 2009!
 
vergelijikingspic +- 80kg
n2iwix.jpg


En dan vanmorgen voor het werk ff eentje gemaakt op +- 90kg
whmr1d.jpg



Nu ik ze zo nonder mekaar zet zie ik niet zoveel verschil, ben tans 10kg zwaarder en men broeken en bloesjes zijn allemaal te klein hèhè

armen zijn +- 1-1.5cm dikker op onderste pic
 
het lijkt allemaal een stuk massiever
 
je hebt een bril gekregen?:P


Nee hoor zie zeker wel wat massawinst, ook wat vetwinst
 
Back
Naar boven