AndroidHealthClinic

Comeback pics 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Freak!

Wat zijn de omtrekken van je middel tov je schouders? Loopt iig goed in een V :D
 
middel is 74cm , schouders +- 140
 
Nou die el monstro vind ik lang niet zo'n mooie fysiek hebben als jou moet ik toegeven :)
 
Hij staat tans super ! de foto van hem geeft ook een beetje een vertekend beeld denkk want zijn spierdichtheid en cuts tussen de spieren zijn echt ongekend voor zen leeftijd. brutale massa !
 
Hij staat tans super ! de foto van hem geeft ook een beetje een vertekend beeld denkk want zijn spierdichtheid en cuts tussen de spieren zijn echt ongekend voor zen leeftijd. brutale massa !

kerel echt je maakt me depressief:(
ik sta er naast binnen een klein jaar :( en dan is die nog biggerderderder

:D
 
Hij staat tans super ! de foto van hem geeft ook een beetje een vertekend beeld denkk want zijn spierdichtheid en cuts tussen de spieren zijn echt ongekend voor zen leeftijd. brutale massa !

Dat geloof ik graag foto's doen dat wel vaker :)
 
Beestiggggggg!!!
 
Bruut gast, ga zo door!
 
Ziet er goed uit man! droog en goede schouders, netjes hoor
 
Kleine Update!

2.5 week geleden bij Jeppe en AronW gaan trainen, die avond voedselvergifteging gekregen, had die middag zalm gegeten die men pa een hele dag op het aanrecht had laten staan in de zon, daarna in een bakje in de frigo gezet en dus ZIEK ZIEK ZIEK.
kwas 5.5 kg lichter na 6 dagen geen gram te eten en constant te kotsen en te schijten...

Nu heb ik sinds vorige week dinsdag 4000 kcals gegeten en hier en daar wat gerechtjes die ik al weken niet meer had gegeten, ook eens op restaurant met de vriendin geweest en resultaat is dat ik nu hugeste ever ben, weliswaar niet meer zo droog als onlangs maar de size is er wel!!!

FF een koude pic van zojuist!

klw0y.jpg
 
Hehehe, gruwelijk pic kerel, nice!

Hopelijk zien we ons snel weer eens @John's :dunno:
 
IDD , had het nog gevraagd aan G , een van dees zei em...
 
Hier nog 2 most muscular

Eerste is de eerste foto van de dag zonder pomp en de 2de is na 10-12 pics gemaakt te hebben van front en back met pomp van het spannen constant, toch grappig het verschil in dezelfde poses met 5 minuutjes tijd ertussen van spannen

2roqc9j.jpg


oihi82.jpg
 
**** dude ziet er echt bommmm uit :D
 
Gaat erg lekker kerel!!!
 
Idd ferm verschil, volgende keer ga ik ook maar wat pompen voor mn foto's :D
 
Gewoon wa poses doen is voor mij genoeg om pomp te staan momenteel hèhè
 
Back
Naar boven