Fitness Seller

Comeback pics 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
Yo mensen. hier ben ik weer , lange tijd geen pics , was ook niks om te laten zien, alle groei was een beetje gestagneerd na dik 1.5 jaar rustig aan te doen :D gewoon clean eten en 4x week trainen leverde niets extra op.
Voor diegenen die me niet kennen van hierop.
23 jaar oud,1m76,+- 80kg en 6 jaar fanatiek trainen momenteel

Nu sinds een dikke week aan een comeback aan het werken :D

Dieet 3 weken bezig nu:
2900 kcals , 310gr eiwit (sinds vandaag toch nadat ik doorkreeg dat die pangasius filet maar 11.7gr/100gr bevat en ik in feite dus maar op 217gr eiwit per dag zat !!! :eek:

Ng geen cardio. laatste weken paar keer gaan fietsen buiten maar niks speciaals.

Vandaag een laag dag op 2500 kcals en zelfde aantal eiwit. beetje platter als gisteren maar valt nog wel mee.

Pics namiddag gemaakt zonder pomp. ik hou beetje vocht vast maar is nie erg...

Front relaxed:

nqxloj.jpg


Most muscular achtig:

2iifvgx.jpg


Side chest

bhytty.jpg


Most muscular men favo pose !

21ngnkz.jpg



Van benen heb ik alleen deze pic van vorige week , voor het echte knalwerk begon:

mm3fyc.jpg


En IDD benen is men zwakke punt nog steeds maar ik Train ze alsof men leven er vanaf hangt!

Doel is om binnen 9 weken op 4% te staan !

Back double Biceps 15-05-09

dhe2e1.jpg
 
Laatst bewerkt:
cool ! respect
 
Dat is pas fking vet , zie die stroom addrs op die laatste MM , Eg vetjes ;)

Welk shema volg je op jet moment?
 
Ziet er geweldig uit! Kuur je tegenwoordig?
 
Ziet er geweldig uit! Kuur je tegenwoordig?

Na lange tijd nu terug wel idd sinds vorige week! Eerst ff 2 weken in het dieet gekomen en dan knallen...
 
Nickname waardig !

Benen mogen misschien wat dikker in vergelijking met het bovenlichaam of toont het iets smaller omdat het uit schuine hoek langboven is getrokken?
Niet dat ze er slecht uitzien maar met zo'n bruut lijf erboven.
 
Nickname waardig !

Benen mogen misschien wat dikker in vergelijking met het bovenlichaam of toont het iets smaller omdat het uit schuine hoek langboven is getrokken?
Niet dat ze er slecht uitzien maar met zo'n bruut lijf erboven.

Ze lopen echt achter! zeker als men upper body pomp staat heb ik echt skinny leg! ook hams zuigen hard!
Ik ga nu echt alles op alles zetten om men benen zo goed mogelijk te laten groeien nu!
 
Yo mensen. hier ben ik weer , lange tijd geen pics , was ook niks om te laten zien, alle groei was een beetje gestagneerd na dik 1.5 jaar rustig aan te doen :D gewoon clean eten en 4x week trainen leverde niets extra op.
Voor diegenen die me niet kennen van hierop.
23 jaar oud,1m76,+- 80kg en 6 jaar fanatiek trainen momenteel

Nu sinds een dikke week aan een comeback aan het werken :D

Dieet 3 weken bezig nu:
2900 kcals , 310gr eiwit (sinds vandaag toch nadat ik doorkreeg dat die pangasius filet maar 11.7gr/100gr bevat en ik in feite dus maar op 217gr eiwit per dag zat !!! :eek:

Ng geen cardio. laatste weken paar keer gaan fietsen buiten maar niks speciaals.

Vandaag een laag dag op 2500 kcals en zelfde aantal eiwit. beetje platter als gisteren maar valt nog wel mee.

Pics namiddag gemaakt zonder pomp. ik hou beetje vocht vast maar is nie erg...

Front relaxed:

nqxloj.jpg


Most muscular achtig:

2iifvgx.jpg


Side chest

bhytty.jpg


Most muscular men favo pose !

21ngnkz.jpg



Van benen heb ik alleen deze pic van vorige week , voor het echte knalwerk begon:

mm3fyc.jpg


En IDD benen is men zwakke punt nog steeds maar ik Train ze alsof men leven er vanaf hangt!

Doel is om binnen 9 weken op 4% te staan !


Bullshit, ik zie echt overal tussen de 18 en 22 staan. Hoe kom jij aan deze getallen?
 
Bullshit, ik zie echt overal tussen de 18 en 22 staan. Hoe kom jij aan deze getallen?

Op de zak :D

Speciaal voor jou:

6jkcaa.jpg


11.74/100gr
Merk : kelvin
1kg zakken
 
Ziet er goed uit! Zal je binnekort nog is IRL komen checken :D
Trouwens nog iets gehoord over een nieuwe trainingsdag bij John?
 
Echt raar, hier staan totaal andere voedingswaarde op. Hmmm..
 
Echt raar, hier staan totaal andere voedingswaarde op. Hmmm..

Vond ik ook. Maar goed hij is cheap en lekker , nu eet ik 250gr per keer ipv 150-175gr tot de voorraad hier op is en dan terug koolvis enz mixen. alleen heb ik soms wat graten in koolvis en als ik 1 graat vind hoef ik het niemeer ! ben er echt vies van die graten!
 
intressant, ga je volgen ;)
 
Yooo Monsterrrrr No1 ;)

Ga ik zeker volgen hier, hopelijk gebruikt ge uw eigen goeie raad die ge ook aan mij al hebt gepasseerd, al een grote hulp geweest ;)

Laat het zaakje maar knallen de komende weken en die 4% gaat ge zeker niet mislopen!!

BTW, die pangasiusfilet is idd echt lekker om te eten he :D Ik haalde mijne uit de Colruyt of Aldi en idd weiniger eiwitten ... jammer! Maar dan maar "meer" eten hehe.

Succes dude!!
 
Ziet er nog altijd goed uit. Ben benieuwd naar de progressie!
 
Heb het niet over je fysiek maar je manier van reageren. 'Bullshit... blablabla'. :rolleyes: en dan een mooi plaatje te zien krijgen.
 
Zieke MM man! en dan die traps, ziet der erg buut uit! :)
 
Back
Naar boven