Fitness Seller

Comeback pics 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ziet er goed uit bro netjes in verhouding, denk zelfs als je een beetje goeie belichting hebt ze nog beter uikomen
 
De benen beginnen ook weer bijtetrekken maat, good stuff!

Thanks maar het bijtrekken is al ff gedaan... Ik doe nu men uiterste best deze shape vast te houden. Heb voor de eerste x eens veel supps op men kast staan want dit hou ik anders nooit in stand tot de zomer. we zullen zien hoe de supps helpen...

ik neem buiten whey

Maca : Test Booster
Gaba : GH booster
C-1000
Multivit
Omega 3-6-9
BSN NO-Explode
BCAA

Hopelijk blijf ik deze shape nog een maand of 4 behouden. daarna ga ik gewoon lichtjes cutten naar 6-7% bij 85kg
 
Hallo,

Heb me sinds kort ook aangemeld eigenlijk sinds ik dit topic heb gezien ben ik serieus bezig gegaan met fitness (soort inspiratie). Geweldig hoe dit eruit ziet echt mijn complimenten. Ik ben er nog lang niet natuurlijk maar heb er plezier in en vind het leuk om te doen. Ik ben 17 daarmee nog erg jong maar hoop er ook ooit zo uit te zien. Hoop dat je lekker door blijft gaan ziet er geweldig uit. Als iemand nog tips heeft voor mij (beginner) dan hoor ik die graag via persoonlijk bericht bijv.

MVG,
NoSurrender
 
Ziet er goed uit kerel, ben jalours op je armen, iets wat bij mij achter blijft.
 
Hoe bereken jij je benodigde hoeveelheid eiwit dan?

Berekenen... Ik bereken niks, ik ken men lichaam en weet wat ik nodig heb aan de hand van eigen bevindingen. die hele verhouding shizzle hou ik geen rekening mee elk lichaam is anders en reageert anders op voedsel...
 
Berekenen... Ik bereken niks, ik ken men lichaam en weet wat ik nodig heb aan de hand van eigen bevindingen. die hele verhouding shizzle hou ik geen rekening mee elk lichaam is anders en reageert anders op voedsel...

het was gewoon een vraag, geen commentaar ofzo hoor
 
Doe je goed !
 
Berekenen... Ik bereken niks, ik ken men lichaam en weet wat ik nodig heb aan de hand van eigen bevindingen. die hele verhouding shizzle hou ik geen rekening mee elk lichaam is anders en reageert anders op voedsel...

Same here, je voelt of ziet het vanzelf als je te laag of te hoog zit.
 
Ziet er goed uit, geen commentaar voor de rest:D
 
Dan ben ik toch benieuwd wat je allemaal eet:)
 
Shiit, goed fysiek man!




Vraagje kerel, is dit om te bulken, cutten of onderhoud?


Onderhoud.

Ik eet op een dag

- Pannekoek (100 Brinta-1 heel Ei-200ml liquid eiwit-scoop whey) +- 700 kcals

- 1 x 500 kwark (Aldi) met scoop Syntha-6 = +-450 kcals

- 3 x ong 75gr rijst + 200 runds/kip/vis = +- 3 x 500 kcals

- 1 x 500 kwark (Aldi) met scoop Syntha-6 = +-450 kcals

en op trainingsdagen 1.5 scoop whey na het trainen

voor de rest 3 liter water en wat supps
 
FF update hoe de cut hier verloopt:

Was onlangs 84kg aan 6.6% gemeten

Voormiddag:

25 min Crosstrainer + 35min gaan fietsen toen ik thuiskwam just , bloes uit en pic gemaakt, dus meer unpumped en leeg kan niet :D

Ik heb geprobeerd echt de pose perfect te doen en onderrug aan te spannen...

igvxjs.jpg
 
Lekker bezig bro :thumbs:
 
ziet er goed uit man!!!
 
Back
Naar boven