XXL Nutrition

Comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanmorgen biceps gedaan straks nog ff schouders. Net ff 2 kettebelts gehaald.
 
Lijkt wel of ik me al wat voller voel gewoon beetje pomp.humm 4 dagen oxy ?? Wel lekker 😋
 
Kan je je gewonnen spiermassa behouden op je lage eigenwaarde?

Is er een kans dat je waardes wat in een deuk lagen toen je ze hebt laten opmeten? Na verschillende metingen heb ik de mijne wel redelijk zien variëren.
 
Kan je je gewonnen spiermassa behouden op je lage eigenwaarde?

Is er een kans dat je waardes wat in een deuk lagen toen je ze hebt laten opmeten? Na verschillende metingen heb ik de mijne wel redelijk zien variëren.
Gewonne spiermassa opgebouwd met aas zal je niet vast kunnen houden met een te lage eigenwaarde. Wat je naturel gewonnen hebt zou je enigzinds wel vast kunnen houden mits je voldoende voeding binnen krijgt en blijft trainen. Ikzelf heb 3 x me waardes laten meten om de 3 maanden en alle zaten onder de 10 nmol.
 
Hoe verwacht je dan je massa te kunnen houden met je lage eigenwaarde? Ga je ON blijven? In een soort van blast en cruise of?
Gewonne spiermassa opgebouwd met aas zal je niet vast kunnen houden met een te lage eigenwaarde. Ikzelf heb 3 x me waardes laten meten om de 3 maanden en alle zaten onder de 10 nmol.
 
Hoe verwacht je dan je massa te kunnen houden met je lage eigenwaarde? Ga je ON blijven? In een soort van blast en cruise of?
Ik ga op trt tussen me kuren door. Testosteron replacement therapie. 150 mg test in de week.
 
Ik ga op trt tussen me kuren door. Testosteron replacement therapie. 150 mg test in de week.
Aight Succes met je kuur.
En je TRT al zijn dat eerder cruise waardes :p maar goed haha heb er zover weinig gezien die onder de 100mg wekelijks toedienen als "trt"
 
Hier een update . 1e week voorbij. 2e injectie gezet 300mg sust op 5e dag. Oxy nog op 50mg .gister gewogen en 2 kilo aangekomen 😁. Dus dat gaat beter als ik had verwacht. Heb wel al 2 dagen wat gejaagd gevoel en warm slaap ook onrustig. Heel vroeg wakker steeds. Ga iets minder carbs eten anders gaat het te hard .
 
Ja maar het word niet echt gestimuleerd geloof me.

Zelfs simpele fitnessproducten zoals whey protein word in vele gevangenissen niet aangeboden.
Nee, er buiten ook niet. Motivatie moet je zelf meebrengen.
Dan moeten we ook nog eens eerst gaan werken voor ons geld en dan pas kunnen we wey en crea kopen.
Maarja.. geen excuus, maak er wat van.
 
Nee, er buiten ook niet. Motivatie moet je zelf meebrengen.
Dan moeten we ook nog eens eerst gaan werken voor ons geld en dan pas kunnen we wey en crea kopen.
Maarja.. geen excuus, maak er wat van.
Je begrijpt me verkeerd😅.

De kantines waar je met je geld waar je voor werkt of whatever, iets wilt aankopen bieden die producten niet aan.

Alles uit je voeding halen daar is vrij wel onmogelijk. Wat ik jammer vind, je kan mensen meehelpen aan een positief iets maar dat word allemaal niet gestimuleerd.
 
poh wtf man, lijkt wel een gevangenis daar!
😅 op deze manier hebben gevangenissen weinig nut voor de maatschappij. Je krijgt enkel een nog gevaarlijker doelloos en vooral gefrustreerd/verzuurd persoon terug in de gemeenschap. En dat begint bij deze denkwijze 🤷‍♂️
 
😅 op deze manier hebben gevangenissen weinig nut voor de maatschappij. Je krijgt enkel een nog gevaarlijker doelloos en vooral gefrustreerd/verzuurd persoon terug in de gemeenschap. En dat begint bij deze denkwijze 🤷‍♂️

De boefjes die al helemaal verneukt zijn gaan na een verwen behandeling waarin ze voorzien worden van alle mogelijke opleidingen of trajecten gewoon weer haarfijn door met wat ze deden. Ja een enkeling misschien niet, maar om daar nou zoveel geld in te gaan proppen van burgers die het wel goed doen? Wanneer je wat verstand hebt en geen doorgewinterde crimineel bent vind jij je weg wel weer na de bajes, daar is geen potje whey voor nodig. En je gaat echt niet van 0 naar 100 door de bajes. Het is in Nederland geen bajes waar je wel shit moet doen zodat je bescherming krijgt of whatever. Je kan er gewoon prima chillen..Zo fucking veel pussies en kneusjes die je daar rond ziet lopen, die komen er echt niet uit als Tony Montana.
 
Delete
 
Laatst bewerkt:
Camelus

Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar na het zelf meegemaakt te hebben wil ik het nooit meer meemaken. Opleidingen, trajecten 😅 niets van gezien. Iemand die je als werkzoekende inschrijft kan, wat basis in verschillende talen waar je in België niets mee bent naast wat Frans, Engels. Al derest wat ze aanbieden ben je letterlijk geen ZAK mee.

Maar goed na mijn veroordeling gehoord te hebben verbaasd het me niets dat 70% wederkerende is. Wat voor leven rest je nog als je nooit geld op de bank hebt gezien en ineens over de 100k moet gaan betalen?

Ik ben al blij dat ik nuchter ben en 18kg zwaarder woog toen ik er uit kwam. Zonder behandeling zonder traject

Maar als dat het beeld is wat jullie hebben van mensen in het gevang snap ik de frustraties. Maar geloof me veel kansen, opleidingen of whatever jij opnoemt word allemaal wel mooi verwoordt door de staat maar het is helemaal niet zo.

Nee en dat verdienen ze ook niet. Precies mijn punt.
Ik heb zelf ook vaker gezeten, dus ik weet precies hoe het gaat.
 
Als je op die manier denkt kan je evengoed je hond de kop inschieten als die je beet toen hij jong was.

Iedereen, naast complete psychopaten & pedofielen moeten een kans op integratie krijgen man. Als je mensen direct gaat afrekenen omdat ze zich door bepaalde situaties op het verkeerde pad zijn terechtgekomen dan komt het met de rest van de maatschappij ook niet goed, je blijft er voor betalen hoe dan ook.

Vele weten gewoon niet beter maar dat wil jij niet beseffen. Je manier van denken is echt fucked up kerel.

Ik ga hier wijselijk niet verder op ingaan.
Fijne nacht nog 👋

Weten gewoon niet beter :roflol: Ja meneer de agent, ik wist dus echt niet dat ik geen pistool tegen iemands hoofd mocht zetten terwijl ik hem om de kassa vroeg. Geef mij aub een gratis opleiding en een pot whey en ik zal het nooit meer doen!

Slaap zacht vriendje.
 
Back
Naar boven