XXL Nutrition

Comment plz :-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
OK, hier ff snel 2 foto's van mij gemaakt met de cam. Dus ze zijn van niet zo beste kwaliteit, sorry. :)

In real live heb ik iets meer lijn (vooral m'n buik komt er niet mooi uit) en ben ik ook wat bruiner volgens mij! :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Iemand nog comments hierop? Ik zal als er genoeg animo voor is wel betere plaatsen (voor zover dat gaat met een webcam).


Ik ben trouwens sinds begin dit jaar 7kg aangekomen (van 72 naar 79 gegaan). Ik verwacht ik juni boven de 80 te zitten.

8kg dan erbij in 6 maanden! :cool:

Qua kracht zit ik weer op 100% aangezien ik nu eindelijk van m'n polsblessure af ben. Misschien dat ik ook daarom weer goed vooruit ga.
 
ziet er goed uit! ga zo door,,
 
Nice :thumbs: Goede rugwijdte. Hoelang train je al en wat zijn je stats?
 
Tnx.

Ik train nu zo'n 4 jaar, waarvan 3,5 jaar echt fanatiek 5x per week. Ik begon dus ooit <60kg (slechte levensstijl, veel shit gebruikt etc.). :thumbd:

Ik heb nu net pas een jaartje of 2 door hoe belangrijk voeding is voor je groei. En helaas ook een jaar stilgestaan door een polsblessure van 't MuayThaiboxing wat ik er nog bij deed.

En dan groei je op een gg moment ook niet meer echt, 6x per week sporten met mijn hoge metabolisme, dat valt er bijna niet bij te eten. :(


Maar nu gaat 't weer lekker dus.

Ik ben 1.80m/79kg en zo'n 5% bf. Ik hou nu nog een klein beetje vocht vast, maar dat is over een maandje wel weg. :)
 
wow! ziet d'r heel goed uit, vooral je rug vind ik er mooi breed. Heb je ook pics van de benen?
 
Gaat goed, ga zo door
 
Mrj, je zit toch wel iets hoger dan 5% of lijkt dat zo?

Wel ontzettend mooie v-shape man...
 
Je had toch ook een kuurtje gedaan?
 
Goeie V shape!


maar je bf lijkt me wat hoger dan 5%, denk eerder rond de 7-8%
 
Ziet er zeer goed uit. Jij post ook veel op Fok toch?
 
Tnx again.

Pics van de benen zal ik vanavond maken.

Ik zit dus echt op 5%. Van de week nog laten meten. Maar door de brakke kwaliteit pics en doordat ik nog wat vocht vasthoud, lijkt 't meer. Ik stond er zelf ook van te kijken dat het 5% was. :)

Ik heb begin dit jaar (licht) gekuurd. Ben daardoor eindelijk van die polsblessure afgekomen en heb dat jaar achterstand gedeeltelijk goed gemaakt.

@Dandyman: Ik post ook soms wat op Fok! ja. :)
 
Misschien dat deze van een weekje of wat geleden scherper is:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
at voor kuurtje heb je gedaan?
 
6 weekjes Deca/Primo

week 1,2,5,6: 100mg beide p/w
week 3,4: 200mg beide p/w
 
Ziet r goed uit joh! Vooral door gaan!!!
 
wat is de omtrek op je biceps koud en gespannen?
 
Geen idee, dat is alweer een tijdje geleden dat ik die gemeten heb. :)

Ik denk zo tussen de 36 en 38cm. In ieder geval nog (lang) niet boven de 40. ff Doortrainen dus. :p
 
Back
Naar boven